Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε μέσα από μια συνεργασία μεταξύ του μέλους της συμβουλευτικής επιτροπής του Sports Illustrated, Chelsea Hirschhorn και της Frida Mom, ενός brand που σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει τις «ωμές πραγματικότητες» της μητρότητας. Είναι απίστευτα συναρπαστικό το γεγονός ότι μετά από τόσο καιρό, επιτέλους βλέπουμε μια εικόνα σαν αυτή σε μια τέτοια mainstream δημοσίευση - ειδικά δεδομένου ότι περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια γυναίκες στην Αμερική φέρνουν στον κόσμο μωρά μέσω καισαρικής τομής κάθε χρόνο, σύμφωνα με το CDC.
«Στην @kellyhues και όλες τις μαμάδες της καισαρικής, φορέστε αυτή την ουλή με περηφάνια. Είναι η απόδειξη ότι είσαι δυνατή ως μητέρα» έγραψε η Frida Mom στο Instagram, δίπλα στη φωτογραφία.
Η Hughes ανέβασε επίσης τη φωτογραφία στο Instagram της και έγραψε μια εγκάρδια, συγκινητική λεζάντα. «Είμαι άφωνη και με τιμά τόσο πολύ που είμαι με το @si_swimsuit 2022 ως η ΠΡΩΤΗ γυναίκα που αποκάλυψε την ουλή της από καισαρική τομή στην ιστορία των περιοδικών!» έγραψε. «Αυτή η συνεργασία με την @fridamom #paywithchange… για να εξομαλύνεις και να αποδεχθείς τις αλλαγές στο σώμα μιας γυναίκας, ειδικά όταν γίνεσαι μαμά, είναι τόσο καταπληκτικό να είσαι μέρος της».
Τα 6 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να αναρρώσεις πιο γρήγορα μετά την καισαρική
Το μοντέλο πρόσθεσε ότι είχε παλέψει με ανασφάλειες γύρω από την ουλή της, ιδιαίτερα λόγω του επαγγέλματος που κάνει, αλλά αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει. «Μόλις αποδέχθηκα την ουλή μου, βίωσα την αληθινή δύναμη σε αυτήν», σημείωσε η Hughes.
Αυτή είναι μόνο η αρχή των προσπαθειών του SI για την προώθηση τoυ «brand που δημιουργεί αλλαγές». Ως μέρος της πρωτοβουλίας τους #paywithchange, η ετήσια έντυπη έκδοση του περιοδικού θα περιλαμβάνει μόνο διαφημίσεις από εταιρείες που εργάζονται για την οικοδόμηση της ισότητας για όλες τις γυναίκες.
23 διάσημες κυρίες του Χόλιγουντ που γέννησαν με καισαρική -Και γιατί [photos]
«Ξεκινώντας τώρα, θα μετατρέψουμε τον χώρο διαφήμισης και δραστηριοποίησης μας σε ένα χώρο για τη δημιουργία αλλαγής για τις γυναίκες», εξήγησε το έντυπο σε ένα σημείωμα προς τους αναγνώστες. «Δεσμευόμαστε σε αυτήν την πρωτοβουλία σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής μας και προσκαλούμε όλα τα brands που παρουσιάζουν πρόοδο σε αυτόν τον τον τομέα, να συμμετάσχουν μαζί μας».