Μπλοκάρουν τον Λαζόπουλο: Κι άλλη εταιρία «κόβει» τη διαφήμιση στις εκπομπές του

19.02.2016
Το προσβλητικό σχόλιο του Λάκη Λαζόπουλου για την αναπηρία του Σόιμπλε, προκάλεσε αντιδράσεις από πολλά μέτωπα. «Όσο κι αν ακούγεται σκληρό αυτό που θα πω, όταν ένας άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε μια καρέκλα, το μυαλό του καθηλώνεται σιγά, σιγά σε μία ιδέα. Εγώ το λέω παράνοια, το λέω παραφροσύνη», ανέφερε ο παρουσιαστής στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ και άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου.

Μετά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ντόμινο των αντιδράσεων έφτασε και στις ... διαφημιστικές εταιρίες που αποφάσισαν να «κόψουν» τη διαφήμιση από οποιοδήποτε τηλεοπτικό πρόγραμμα εμφανίζεται ο παρουσιαστής.

Συγκεκριμένα, ο εμπορικός διευθυντής της ΑΜΒΥΞ Α..Ε Αλβέρτος Ρεβάχ ενημέρωσε πως η εταιρεία δεν πρόκειται να δώσει ξανά ούτε ένα ευρώ για διαφημιστική καμπάνια σε μέσο που δίνει βήμα στο Λάκη Λαζόπουλο.

«Η Aμβυξ Α.Ε. είναι η παλαιότερη Ελληνική εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Από το 1917, η εταιρεία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα διάσημες μάρκες ποτών, μπύρας, και άλλων αλκοολούχων (αλλά και μη) προϊόντων.
Χαρακτηριστικό είναι πως από 1η Απριλίου αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο ποτών της BACARDI , μετά την αποχώρησή της από την Ελληνική αγορά.
Το χαρτοφυλάκιο της Bacardi περιλαμβάνει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες και κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ρούμι BACARDl®, την βότκα GREY GOOSE®, τα blended Scotch ουίσκι DEWAR’S®, το τζιν BOMBAY SAPPHIRE®, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους MARTINI®, καθώς και άλλα κορυφαία και ανερχόμενα σήματα», ήταν η ανακοίνωση της εταιρίας και ο κ. Ρεβάχ σημείωσε στο λογαριασμό του στο facebook του:

«Απλά πράγματα: η δική μας εταιρεία δεν πρόκειται να δώσει ξανά ούτε ένα ευρώ σε μέσο το οποίο δίνει βήμα στον Λαζόπουλο. Δεν γίνεται να στηρίζουμε με τα λεφτά των καταναλωτών που πληρώνουν για τα προϊόντα μας, ανθρώπους που προσβάλουν, πέρα από τη νοημοσύνη και την ηθική μας, τους ανάπηρους, όποιοι και όπου να είναι. Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες».

Ακόμα, η Marketing Project Manager των Attica ακολούθησε επίσης την ίδια τακτική.

Δείτε το email που κοινοποίησε το γνωστό πολυκατάστημα:

Πηγή people