Sex And The City

29.05.2008
Στο πρώτο μισό της ταινίας, η Κάρι, η Μιράντα και η Σαμάνθα - οι τρεις χαρακτήρες που βιώνουν τις μεγαλύτερες αλλαγές - μοιάζουν να έχουν χάσει τα βασικά τους συστατικά: η Σαμάνθα δεν κάνει πια σεξ με αγνώστους, η Κάρι δεν αγωνιά για την ερωτική της ζωή και η Μιράντα δεν έχει πια τι να διεκδικήσει. Μέχρι που η μουδιασμένη πια πένα του Μάικλ Πάτρικ Κινγκ τους προσφέρει ένα λόγο για να συσπειρωθούν γύρω από τη μονίμως "εύθραυστη" Κάρι, που δεν χάνει ευκαιρία να καταρρέει στα στιβαρά μπράτσα των φιλενάδων της.

Αν το «Sex and the City» σας χρησίμευε ως οδηγός αγοράς πριν ξεχυθείτε στα μαγαζιά, τότε η κινηματογραφική μεταφορά της ταινίας θα σας γλιτώσει από μεγάλα έξοδα. Όλη η μόδα του καλοκαιριού, σε συνδυασμό μ’ ένα αποκλειστικό preview της σεζόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2008, θα σας βγάλουν από τον κόπο να αγοράσετε γυναικεία περιοδικά για τους επόμενους 6 μήνες - φτάνει να διαθέτετε φωτογραφική μνήμη, διότι τα συνολάκια αλλάζουν με την ταχύτητα του φωτός, πολύ πριν οι πρωταγωνίστριες προλάβουν να νιώσουν άνετα μες στο πετσί τους. Στο πρώτο μισό της ταινίας, η Κάρι, η Μιράντα και η Σαμάνθα - οι τρεις χαρακτήρες που βιώνουν τις μεγαλύτερες αλλαγές - μοιάζουν να έχουν χάσει τα βασικά τους συστατικά: η Σαμάνθα δεν κάνει πια σεξ με αγνώστους, η Κάρι δεν αγωνιά για την ερωτική της ζωή και η Μιράντα δεν έχει πια τι να διεκδικήσει. Μέχρι που η μουδιασμένη πια πένα του Μάικλ Πάτρικ Κινγκ τους προσφέρει ένα λόγο για να συσπειρωθούν γύρω από τη μονίμως "εύθραυστη" Κάρι, που δεν χάνει ευκαιρία να καταρρέει στα στιβαρά μπράτσα των φιλενάδων της.

Αν πάλι ανήκετε στην κατηγορία των γυναικών που ταυτιζόταν με τις τέσσερις εκφάνσεις της θηλυκότητας, όπως εκπροσωπούνταν από τις αχώριστες φίλες, μάλλον θα βρεθείτε εν μέσω σοβαρής υπαρξιακής κρίσης - όπως ακριβώς και η ταινία. Το κινηματογραφικό "Sex and the City" όχι μόνο δεν παρουσιάζει ίχνος επαγγελματικής δραστηριότητας - ακόμα και η επιμελέστατη Κάρι δεν καταφέρνει να δακτυλογραφήσει παραπάνω από μία λέξη καθόλα τα 148 λεπτά της ταινίας - αλλά η μόνιμη αναζήτηση της αγάπης αντικαθίσταται από το «χωρισμό αναψυχής»! Χαμένες κλίσεις μετατρέπονται σε (σοβαρό) λόγο ματαίωσης γάμων, βιαστικές απιστίες μεταπηδούν σεναριάκα ολόκληρες σελίδες ανθρωπίνων σχέσεων φτάνοντας απευθείας στο διαζύγιο, ενώ κάποιοι απλά χωρίζουν γιατί δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν. Μία από τις ελάχιστες φορές που βγαίνεις από τον κινηματογράφο σίγουρος/η ότι τόση ώρα έβλεπες (κακή) τηλεόραση.

Δέσποινα Παυλάκη