Είμαι η Πετρούλα και μόλις άρχισα...

23.02.2009
Το πιο προβλέψιμο είδος νεοέλληνα τηλεθεατή τρελαίνεται να ηθικολογεί, την ίδια στιγμή που έχει το μάτι στην κλειδαρότρυπα.

Το πιο προβλέψιμο είδος νεοέλληνα τηλεθεατή τρελαίνεται να ηθικολογεί, την ίδια στιγμή που έχει το μάτι στην κλειδαρότρυπα.

Σήμερα ο νεοέλληνας κρυφοκοιτάει το δελτίο καιρού του Star με την Πετρούλα Κωστίδου. Η κοπέλα ανέλαβε να μας λέει το δελτίο ένα μήνα πριν, στις 21 Ιανουαρίου, και έγινε σύντομα το πιο συζητημένο πρόσωπο του γυάλινου εύθραστου κόσμου μας.

Δεν θα αναθεματίσουμε, ούτε φυσικά θα μπιζάρουμε το γεγονός. Θα ασχοληθούμε με «το φαινόμενο Πετρούλα Κωστίδου» ως προϊόν της ελληνικής τηλεόρασης του 2009 και με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Και ας αρχίσουμε από τα 24(!) πρωτοκλασάτα περιοδικά (τηλεοπτικά και μη) τα οποία έχουν ζητήσει εξώφυλλο με την Πετρούλα μόνο μέσω της διευθύντριας Επικοινωνίας του καναλιού κυρίας Λόλας Νταϊφά.

Το τηλεφωνικό κέντρο του Star σπάει, εκεί γύρω στις 9 παρά 5, όταν η Πετρούλα εμφανίζεται για να ενημερώσει το κοινό για τον καιρό της επόμενης ημέρας. Οι πιο πολλοί βρίζουν, αλλά βλέπουν...

Τo κανάλι δεν μετρούσε τη θεαματικότητα του δελτίου καιρού. Όταν έδωσε εντολή στην AGB, ο Σταμάτης Μαλέλης, διευθυντής Ειδήσεων, έτριβε τα μάτια του. Διαβάστε: Πρώτη εμφάνιση 16,7% και την επόμενη 17,2% και μετά 17,4% και μετά 23,4%. Και τη δεύτερη εβδομάδα 25,8% και μετά 27,8% στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού. Στο «ειδικό κοινό» ηλικίας 15-44 ετών, με το οποίο τα κανάλια έχουν πάθει υστερία, τα νούμερα είναι ακόμη μεγαλύτερα. Η Πετρούλα στις 24 Ιανουαρίου έπιασε 35,4% και στις 9 Φεβρουαρίου 34,2%. Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος, 35% έχει μέσο όρο θεαματικότητα «Η πολυκατοικία» του Mega, ένα από τα εμπορικότερα σίριαλ της σεζόν, όπως και η μετάδοση του αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός της Σούπερ Λίγκα στον Αlpha.

Η τηλεθέαση φέρνει χρήμα. Σε εποχή οικονομικής κρίσης το δελτίο του Star γίνεται χρυσοφόρο. Συγκρίνετε: Το Νοέμβριο, στη χρονική διάρκεια μεταξύ του τέλους του δελτίου ειδήσεων του Star και της αρχής της κινηματογραφικής ταινίας των 9 (και κάτι), υπήρχε διαφήμιση διάρκειας 1.863. Στο διάστημα 21-30 Ιανουαρίου, χωρίς τα Σαββατοκύριακα, οπότε η Πετρούλα έχει ρεπό, ο χρόνος έφτασε τα 2.686 και 2-11 Φεβρουαρίου τα 2.613 (43 λεπτά και 33).

Η εμφάνιση της Πετρούλας, που γνωρίσαμε ως αποτυχούσα καλλιστείων του ΑΝΤ1, συνοδεύεται από σκαμπρόζικα κείμενα, με τα οποία ασχολείται προσωπικά ο διευθυντής Ειδήσεων. Όσο για την ακροτελεύτια φράση του δελτίου «Είμαι η Πετρούλα και μόλις τελείωσα» μας αρέσει ή όχι, έγινε σλόγκαν της σεζόν.

Το ΕΣΡ κρυφοκοιτάζει κι αυτό αμήχανο (ανάλογες εμφανίσεις γίνονται σε κανάλια της Ολλανδίας και της Δανίας. Τι να πει;), ενώ δύο μικρότερα κανάλια κάνουν τα τελευταία βράδια δοκιμαστικά για να βρουν τη δική τους Πετρούλα! Το «φαινόμενο Πετρούλα» μόλις άρχισε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ