Μετά τον πανικό στα ταμεία που προκάλεσε το "Avatar", ήταν αναμενόμενο να δοθεί στους δύο πρωταγωνιστές του η ευκαιρία να κρατήσουν μια ταινία μόνοι τους. Και το παράδοξο είναι ότι δεν είναι ο Γουόρθινγκτον που δείχνει ότι αξίζει την καριέρα που του παραδόθηκε στο πιάτο - αντίθετα, η Ζόε Σαλντάνα, που δεν έδειξε καθόλου το προσωπό της στην μητέρα όλων των μπλοκμπάστερ αλλά ενσάρκωσε μοναδικά την Νειτίρι με την τεχνική του motion capture, είναι αυτή που φαίνεται ότι μπορεί να γίνει σταρ.
Στo "Colombiana" επιβεβαιώνει ότι μπορεί να χειριστεί και σκηνές δράσης, όταν αυτές έξυπνα βασίζονται στις μπαλετικές, αιλουροειδείς της κινήσεις και έτσι πλαισιώνουν ιδανικά τον χαρακτήρα της αδίστακτης, απέραντα μοναχικής δολοφόνου. Δυστυχώς για την ηθοποιό και όσους περίμεναν έναν θηλυκό Τζέισον Μπορν, το σενάριο είναι μια συλλογή από προχειροφτιαγμένα, ξενοφοβικά κλισέ και τίποτα παραπάνω, ενώ η μετέπειτα δράση δεν φτάνει ποτέ τα επίπεδα του ξέφρενου κυνηγητού της αρχής ή της πρώτης φοράς που βλέπουμε την πρωταγωνίστρια εν δράσει, στο εσωτερικό μιας φυλακής. Εμφανείς απιθανότητες και ξεκαρδιστικά κενά στη λογική, μαζί με μια υπερβολικά έντονη διάθεση της ταινίας να επιδείξει τα κάλλη της πρωταγωνίστριας σε εφαρμοστές φόρμες και ανύπαρκτα σορτσάκια, βυθίζουν την υπόσχεση για μια πραγματικά σκληροτράχηλη κινηματογραφική ηρωίδα δράσης.
Χριστίνα Λιάπη