Η μεταστροφή μιας όμορφης εταίρας στην αγιότητα χάρις σε έναν ασκητή της ερήμου, ο οποίος στη συνέχεια κυριεύεται από το πάθος του για εκείνη και γίνεται αποστάτης της πίστης του είναι η κεντρική ιδέα της Όπερας Θαΐς του Ζυλ Μασνέ, που βασίζεται στην ομώνυμη νουβέλα του Ανατόλ Φρανς.
Συναρπαστική ήταν η πρεμιέρα της παράστασης με τους δύο διάσημους πρωταγωνιστές -τη σοπράνο Μαρλίς Πέτερσεν και τον βαρύτονο Άντονι Μάικλς Μουρ - να αποθεώνονται από τους θεατές στην κατάμεστη αίθουσα «Αλεξάνδρα Τριάντη» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Η όπερα, από τις πιο ιδιαίτερες του συνθέτη, παρουσιάστηκε υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Αρνό Μπερνάρ, ο οποίος τοποθέτησε τη δράση στη δεκαετία του '20, κάνοντας τη Θαΐδα ηθοποιό του βωβού κινηματογράφου.
Το σκηνοθετικό αυτό εύρημα, αλλά και ολόκληρη η παραγωγή, πλούσια και αισθητικά άψογη (σκηνικά Νίκος Πετρόπουλος) άφησε στους θεατές τις καλύτερες εντυπώσεις (ανάμεσά τους και οι Μιχάλης Λιάπης και Κώστας Σημίτης).
Η παραγωγή επαναλαμβάνεται έως και τις 15 Μαρτίου.
INFO
ΟΠΕΡΑ: Jules Massenet: Θαΐς
Λιμπρέτο: Louis Gallet
Βασισμένο στην ομώνυμη νουβέλα του Anatole France
Με ελληνικούς υπέρτιτλους
Πότε: 7,8,10,13,14,15 Μαρτίου Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη
Μια από τις πιο ιδιαίτερες όπερες του Ζυλ Μασνέ, γραμμένη για μεγάλες φωνές, την Θαϊδα, παρουσιάζει στο κοινό του το Μέγαρο Μουσικής, σε σκηνοθεσία Αρνώ Μπερνάρ, σκηνικά Νίκου Πετρόπουλου και με δυο από τις πιο προικισμένες σοπράνο της εποχής μας, την Μαρλίς Πέτερσεν (7,10,13,15 Μαρτίου) και την Ελίζαμπεθ Φουτράλ (8,11,14 Μαρτίου) στον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Το ρόλο του Αθαναήλ μοιράζονται ο βαρύτονος Άντονυ Μάικλς- Μουρ και ο Τζωρτζ Μόουζλυ, ο Αντώνης Κορωναίος ερμηνεύει τον Νικία, ο Χριστόφορος Σταμπόγλης είναι ο Παλαίμων και η Αλεξάνδρα Παπατζιάκου η Ηγουμένη Αλμπίνα.