Οι υποτιθέμενοι "νόμοι έλξης" δεν αποτυγχάνουν ποτέ να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών, ειδικά δεδομένης της όλο και πιο περίπλοκης διαδικασίας των ραντεβού και ερωτικών γνωριμιών.
Δες και αυτό: Θέλεις να γίνει πιο... ελκυστική; Ιδού τρία βήματα για σίγουρη επιτυχία
Οι διαδικτυακές πλατφόρμες γνωριμιών έχει αυξήσει την τάση μας να βγάζουμε γρήγορα συμπεράσματα που βασίζονται καθαρά στην εμφάνιση - και γι'αυτό ενδιαφερόμαστε πολύ να μάθουμε αυτά που η επιστήμη λέει ότι μας κάνουν να νιώθουμε έλξη, τόσο συνειδητά όσο και υποσυνείδητα.
Το Business Insider εντόπισε τις ενέργειες και τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας που τείνουν να κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται λιγότερη έλξη προς έναν πιθανό σύντροφο, χρησιμοποιώντας διάφορες επιστημονικές μελέτες ως απόδειξη.
Δες παρακάτω τα τρία χαρακτηριστικά και συνήθειες που θεωρούνται απωθητικά, σύμφωνα με την επιστήμη:
H έλλειψη χιούμορ
Εάν ρωτήσεις ένα άτομο σχετικά με τις πέντε σημαντικότερες ιδιότητες που αναζητά σε έναν σύντροφο, είναι σίγουρο πως το χιούμορ περιλαμβάνεται στη λίστα. Μια μελέτη του 2009 διαπίστωσε ότι η έλλειψη αίσθησης του χιούμορ ή ακόμη και η μέτρια αίσθησης του χιούμορ ήταν σημαντικά λιγότερο ελκυστική από την καλή αίσθηση του χιούμορ τόσο στους άντρες όσο και στις γυναίκες.
Δες και αυτό: 8 πράγματα που δείχνουν το χαρακτήρα σου πριν καν μιλήσεις
Στέρηση ύπνου
Σαν η στέρηση του ύπνου να μην ήταν ήδη αρκετά κακή, μπορεί επίσης να σε κάνει να φαίνεσαι λιγότερο ελκυστική προς τους πιθανούς συντρόφους. Αυτό τεκμηριώνεται από μια μελέτη του 2010 που δημοσιεύθηκε στο The BMJ, η οποία ζήτησε από τους συμμετέχοντες να αξιολογήσουν τις φωτογραφίες των ανθρώπων που είχαν κοιμηθεί για οκτώ ώρες το προηγούμενο βράδυ και ανθρώπων που δεν είχαν κοιμηθεί για 31 ώρες. Δεν προκάλεσε έκπληξη το γεγονός ότι η τελευταία ομάδα θεωρήθηκε λιγότερο ελκυστική, λιγότερο υγιής και πιο θλιβερή.
Τεμπελιά
Σύμφωνα με μια σειρά μελετών που δημοσιεύθηκαν στο Evolution and Human Behavior, χαρακτηριστικά γνωρίσματα όπως η εξυπηρετικότητα και η συμβολή στους κοινούς στόχους βρίσκονται στο επίκεντρο της αντιληπτικής ελκυστικότητας. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, ακόμη και για συμβατικά ελκυστικούς συμμετέχοντες, η βαθμολόγησή τους μειώθηκε σημαντικά εάν ήταν τεμπέληδες.
Διάβασε επίσης: Πώς να κάνεις τους άλλους να σε συμπαθήσουν και να εντυπωσιάσεις κάποιον που θαυμάζεις