Γυναίκα κατηγορεί τον Καρβέλα για ξυλοδαρμό

22.01.2002
Αγαπημένη μου Γεωργία, σε προσφιλή συνήθεια τείνει να εξελιχθεί για το Νίκο Καρβέλα τα "πάρε - δώσε" με το νόμο. Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός ότι μία με δύο φορές το χρόνο, άπαξ και δεν πάρει μία μήνυση, δε μπορεί να βγάλει τη χρονιά. Η τελευταία φορά, ήταν το Μάιο όταν η Γαβριέλλα Τζωάνου τον κατηγόρησε για ξυλοδαρμό και κλοπή τραγουδιών.
Αγαπημένη μου Γεωργία,


Σε προσφιλή συνήθεια τείνει να εξελιχθεί για το Νίκο Καρβέλα τα "πάρε - δώσε" με το νόμο. Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός ότι μία με δύο φορές το χρόνο, άπαξ και δεν πάρει μία μήνυση, δε μπορεί να βγάλει τη χρονιά. Η τελευταία φορά, ήταν το Μάιο όταν η Γαβριέλλα Τζωάνου - οικονομολόγος στο επάγγελμα - κατέθεσε αγωγή ζητώντας 80 εκατομμύρια (20 χιλιάδες Ευρώ, να μην ξεχνιόμαστε) για ξυλοδαρμό και ύβρεις.

Υπό κανονικές συνθήκες, το θέμα θα περνούσε στο ντούκου καθότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο εν λόγω συνθέτης μπερδεύει τον άνθρωπο με ... το σάκο του μποξ. Κι άλλες φορές στο παρελθόν, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τον Μάριο Φραγκούλη, είχε ρίξει ξύλο ... μετά μουσικής και είχαν ακολουθήσει οι καθιερωμένες διαδικασίες. Τώρα, όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά, διότι η ενάγουσα κατηγορεί τον Καρβέλα ότι δεν της επιστρέφει 27 τραγούδια που του είχε δώσει να τα μελοποιήσει. Η κατηγόρια αυτή είναι πραγματικά σκληρή για έναν δημιουργό του επιπέδου του Νίκου.

Έχεις υπόψη σου, τι είναι να σε λένε εμμέσως πλην σαφώς ότι είσαι ένας ... ασματοκλέφτης; Εσύ που το ταλέντο σου συγκρίνεται μόνο με αυτό του Μπετόβεν και του Μότσαρτ; Η Τζώανου, ως φαίνεται, δεν καταλαβαίνει γι' αυτό και είναι αμετάπειστη. "Αν δε μου ζητήσει δημόσια συγνώμη και δεν μου επιστρέψει τα τραγούδια, εγώ δε θα τον αφήσω να ησυχάσει", δηλώνει κατηγορηματικά και κανείς δεν δύναται να την κατηγορήσει. Αλλωστε, δεν είναι και λίγο αυτό που της συνέβη. Όπως υποστηρίζει, πήγε πέρυσι το χειμώνα στο Fever, όπου γινόταν οντισιόν για τη "Μάλα" κι έδειξε στον Καρβέλα τη δουλειά της. Αυτός, την παρέπεμψε σε ένα μουσικό της ορχήστρας της Βίσση κι αν τα δείγματα ήταν καλά, θα μπορούσε να περάσει από μία...ανοιχτή ακρόαση στην οποία θα συμμετείχε αυτή, αυτός, ο μουσικός κι όποιος άλλος άνδρας ήταν διαθέσιμος. Μόλις άκουσε τα καθέκαστα, αντέδρασε έντονα και - πάντα με τα λεγόμενα της - ο μουσικοσυνθέτης την περιποιήθηκε...μετά ξύλου και κλάδων.
Η "ξυλοδαρμένη" που η άδικη τύχη της έδωσε τη φαεινή ιδέα να επιζητήσει συνεργασία μαζί του, δε μπορεί να ξεχάσει αυτά που τη βρήκαν και επιζητώντας την δικαιοσύνη πρόκειται να ... στήσει ειδική εξέδρα στην πλατεία Συντάγματος. Σε αυτή θα ανέβει ο συνθέτης για να ζητήσει ταπεινά "Συγγνώμη".