Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Βγήκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα από την ψηφοφορία των κριτικών επιτροπών κι ένα έχω να σου πω... και πάλι καλά να λέμε που πήραμε την έβδομη θέση. Κι αυτό, διότι οι επιτροπές μήτε που συγκινήθηκαν από την εμφάνιση του Sakis Ρουβά (καλά για το τραγούδι δεν το συζητώ), αφού τον έριξαν στην δέκατη θέση. Μαζί με την Μολδαβία.
Κι αν εμείς λέμε μία φορά «πάλι καλά», η Τουρκία και το Αζερμπαϊτζάν θα πρέπει κάθε μέρα να λένε «ευχαριστώ» που η EBU δεν κατάργησε την ψήφο του κοινού. Ξέρεις, σε τι θέση έριξαν οι κριτές τις δύο αυτές συμμετοχές; Στην έβδομη και όγδοη αντίστοιχα, παρακαλώ. Εδώ κι αν δε συγκινήθηκαν από το «Dum Tek tek» της Χαντισέ και τον οριεντάλ χορό της, αλλά και από το χιτ του Άρας.
Αντίθετα, οι κριτές ψήφισαν δαγκωτό μπαλάντες και φαίνεται ότι η πρόθεση τους είναι να ανεβάσουν λίγο την ποιότητα του διαγωνισμού. Ωχ, αυτό που με αγχώνει είναι ότι του χρόνου θα γίνει... της μπαλάντας. Ο ύπνος θα μας πάρει. Τέλος πάντων, κοινό και επιτροπές συμφώνησαν μόνο στον μεγάλο νικητή, τον Αλεξάντερ Ρίμπακ και τη δεύτερη Ισλανδή, διότι στις επόμενες θέσεις έγινε της... διχογνωμίας.
Το Ηνωμένο Βασίλειο τερμάτισε τρίτο, τέταρτη η Πατρίσια Καας και πέμπτη η Εσθονία. Ακόμη και η Δανία με την όπερα ψηφίστηκε από τις επιτροπές στην έκτη θέση, ενώ έκπληξη είναι η επιλογή τους να ψηφίσουν το Ισραήλ στην ένατη. Εντάξει, είπαμε να δώσουμε λίγη ποιότητα στο θεσμό (που την έχει ανάγκη), αλλά όχι κι έτσι.
Αγαπημένε μου Σωτήρη,Βγήκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα από την ψηφοφορία των κριτικών επιτροπών κι ένα έχω να σου πω? και πάλι καλά να λέμε που πήραμε την έβδομη θέση. Κι αυτό, διότι οι επιτροπές μήτε που συγκινήθηκαν από την