Στον «αέρα» είναι το βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Αστερομάτα», με το οποίο η Klavdia θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 69ο Διαγωνισμό της Eurovision.
Την σκηνοθετική μπαγκέτα του βιντεοκλίπ κρατά ο Γιώργος Μπενιουδάκης, συνεργάτης του Mad Clip και γνωστός σκηνοθέτης πολλών trap βίντεο.
Ο Πόντος και ο ποντιακός ελληνισμός είναι πολύ έντονα στην απόδοση των εικόνων όχι μόνο μέσα από την παρουσία χορευτικού γυναικών ντυμένων με παραδοσιακές στολές αλλά και από την επιλογή των τοποθεσιών.
Μέσα από πλάνα που παραπέμπουν σε πίνακες ζωγραφικής και κινηματογραφήθηκαν στην Κοζάνη - και συγκεκριμε΄να την Πτολεμαΐδα όπου κατοικούν πολλοί Πόντιοι-, καθώς και στον εμβληματικό Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, με κυρίαρχη την παρουσία της ελληνικής υπαίθρου και της θάλασσας, εκφράζεται εικαστικά το νόημα του τραγουδιού, σε μια «ταινία» διάρκειας 3 λεπτών που γυρίστηκε με κινηματογραφικές προδιαγραφές.
Το τραγούδι έχει ως θεματική τον αποχωρισμό σε κάθε του μορφή και αυτό αποδίδεται μέσα από τις εικόνες του βιντεοκλίπ όπως τα πουλιά που πετούν, το δέντρο που καίγεται.
Με κυρίαρχη τη φιγούρα της μητέρας που καρτερεί δακρύζοντας, στο βιντεοκλίπ εμφανίζονται πρόσωπα που έρχονται αντιμέτωπα με τον αποχωρισμό, ενώ το μικρό κορίτσι που βρίσκει ένα φτερό συμβολίζει τον ερχομό, την ελπίδα και το μέλλον, όπως ακριβώς συμβαίνει και στη ζωή.
Εμείς πάντως βρήκαμε αναφορές σε επικ ταινίες και σειρές όπως το Game of thrones στις σκηνές του δάσους αλλά και μας θύμισε έντονα το βιντεοκλίπ για το Προξενιό της Ιουλίας, που ήταν γεμάτο συμβολισμούς.
Η Klavdia πάντως συνενώνει τα πρόσωπα του βιντεοκλίπ, παραμένοντας στο παρόν και πιστή στο στυλιστικό της ύφος.
Το τραγούδι «Αστερομάτα», σε σύνθεση των Arcade και της Klavdia και σε στίχους των Arcade, θα διαγωνιστεί στον Β’ Ημιτελικό της Eurovision, στις 15 Μαΐου 2025, στη Βασιλεία της Ελβετίας.
H ίδια μιλώντας στην εκπομπή Πρωίαν σε είδον είπε για τις τοποθεσίες των γυρισμάτων:
«Είχαμε δύο σημεία, όπου έγιναν τα γυρίσματα. Το ένα ήταν ο Τετράλοφος Κοζάνης και το άλλο ο Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Οι άνθρωποι στην Κοζάνη ήταν τόσο ζεστοί, μας υποδέχθηκαν με την πιο μεγάλη τους αγκαλιά, ένιωσα σαν στο σπίτι μου. Όλο το χωριό είχε ξεσηκωθεί».
«Ο κύριος συμβολισμός του τραγουδιού και του βιντεοκλίπ είναι ο αποχωρισμός σε κάθε του μορφή, είδαμε μια μάνα που κλαίει, τα πουλιά που αποδημούν σε άλλους τόπους, έναν γεωργό, ένα παιδί».
«Ανυπομονώ να φύγουμε για την Ελβετία, δεν θα σας πω ψέματα. Πέρα από την πολλή δουλειά εκεί, το άγχος και την πίεση, πιστεύω ότι θα περάσουμε πάρα πολύ ωραία, θα γνωρίσουμε κόσμο από όλες τις χώρες. Με τον Φωκά (σ.σ. Ευαγγελινό) έχουμε βρεθεί αρκετές φορές, έχουμε αγαπηθεί», είπε χαρακτηριστικά. Κλείνοντας, η Κλαυδία αποκάλυψε ότι βρίσκονται πολύ κοντά στην τελική μορφή της σκηνικής παρουσίας. «Έχουμε ξεκινήσει τις προετοιμασίες, έχουμε δουλέψει και πάνω στο ρούχο. Είμαστε σε πολύ τελική μορφή του αποτελέσματος μπορώ να πω, είμαστε μία ομάδα που λειτουργεί και έχουμε συμφωνήσει σχεδόν στα πάντα», κατέληξε.