Η Πάρις Χίλτον σκανδαλίζει τη Βραζιλία

26.02.2010
Η βραζιλιάνικη Γραμματεία για θέματα γυναικών ζητάει να απαγορευτεί η τηλεοπτική διαφήμιση μπύρας στην οποία πρωταγωνιστεί η διάσημη κληρονόμος, υποστηρίζοντας ότι μέσω αυτής δίνει στις ξανθιές κακό όνομα!



Η βραζιλιάνικη Γραμματεία για θέματα γυναικών ζητάει να απαγορευτεί η τηλεοπτική διαφήμιση μπύρας στην οποία πρωταγωνιστεί η διάσημη κληρονόμος, υποστηρίζοντας ότι μέσω αυτής δίνει στις ξανθιές κακό όνομα!

Η διαφήμιση παρουσιάζει την Πάρις Χίλτον (Paris Hilton) μπροστά στο παράθυρο του δωματίου της, με κοντό μαύρο φόρεμα να χορεύει αισθησιακά τρίβοντας επάνω της ένα κουτάκι μπύρας Devassa και προσφέροντας ταυτόχρονα υπέροχο θέαμα σε όλους τους περαστικούς. Μπορείτε να τη δείτε εξάλλου στο βίντεο που συνοδεύει την είδηση.

Οι νόμοι της Βραζιλίας -μιας χώρας όπου γυναίκες με μπικίνι σε μέγεθος γραμματόσημου αποτελούν απλά μια καθημερινή υπόθεση- είναι αυστηροί και υποστηρίζουν ότι οι διαφημίσεις μπύρας δεν μπορούν να μεταχειρίζονται το ασθενές φύλο αποκλειστικά και μόνο ως αντικείμενο του πόθου.

"Πρόκειται για μια διαφήμιση που υποτιμά τις γυναίκες -και συγκεκριμένα τις ξανθιές γυναίκες", δήλωσε εκπρόσωπος της Γυναικείας Γραμματείας της χώρας η οποία είπε ότι έγινε δέκτης αμέτρητων σχετικών παραπόνων. Ζήτησε όμως να διατηρήσει την ανωνυμία της, αφού τυπικά δεν είχε την δικαιοδοσία να μιλήσει για την περίπτωση αυτή.

Πολλές ανάλογες διαφημίσεις μπύρας στη Βραζιλία παρουσιάζουν γυναίκες με μπικίνι, αλλά όλες βρίσκονται στην παραλία, πράγμα που θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό, όπως υποστηρίζει ο Εντουάρντο Κορέια (Eduardo Correia) εκπρόσωπος της εταιρείας Conar που άνοιξε ταυτόχρονα τρεις ξεχωριστές έρευνες για τη συγκεκριμένη καμπάνια.

"Το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη διαφήμιση δεν είναι η έλλειψη ρούχων, αλλά η αισθησιακή φύση της. Μια γυναίκα με μπικίνι στην παραλία δεν είναι απαραίτητα αισθησιακή ως εικόνα. Αυτό εξαρτάται από άλλα θέματα", δήλωσε ο Κορέια.

Η Conar είναι μια ιδιωτική εταιρεία η οποία δεν μπορεί από μόνη της να πιέσει νομικά προς την απαγόρευση της διαφήμισης. Ωστόσο, ο Κορέια, δήλωσε ότι στα 23 χρόνια της ύπαρξής της, η Conar έχει διεξάγει περισσότερες από 7.000 έρευνες και ούτε μια από τις εισηγήσεις της δεν έχει παραβλεφθεί.

Η μπύρα Devassa, που ως λέξη και σε μια κάπως πιο ευγενική μετάφραση σημαίνει "άτακτη", ανήκει στο Grupo Schincariol, υπεύθυνοι του οποίου δεν έχουν σχολιάσει ακόμη το θέμα.

Υπάρχει και ακόμη μια καμπάνια -στο ίντερνετ αυτή τη φορά- για την "πολύ ξανθιά" εκδοχή της ίδιας μπύρας με το όνομα "Devassa's Bem Loura" όπου και πάλι πρωταγωνιστεί η Χίλτον φορώντας όμως εσώρουχα και ψηλά τακούνια αυτή τη φορά.

Η Πάρις βρέθηκε στη Βραζιλία την προηγούμενη εβδομάδα για το Καρναβάλι του Ριο, όπως άλλωστε και πολλοί ακόμη διάσημοι με πρώτη και καλύτερη την Μαντόνα (Madonna) η οποία διασκέδασε εκεί οικογενειακώς μαζί με τον καλό της Ιησού Λους (Jesus Luz) και τις δύο κόρες της.