Είσαι το ταίρι μου;

03.12.2007
Λένε ότι το πρόσωπο είναι ο καθρέφτης της ψυχής. Ένθερμος υποστηρικτής αυτής της άποψης ο έγκριτος και διακεκριμένος φυσιογνωμιστής Έβαν Γεωργουλάκης, ο οποίος μας πρόσφερε ευγενικά μια ανάλυση της προσωπικής σχέσης

Από τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΥΡΙΔΗ


Λένε ότι το πρόσωπο είναι ο καθρέφτης της ψυχής. Ένθερμος υποστηρικτής αυτής της άποψης ο έγκριτος και διακεκριμένος φυσιογνωμιστής Έβαν Γεωργουλάκης, ο οποίος μας πρόσφερε ευγενικά μια ανάλυση της προσωπικής σχέσης των πέντε πιο διάσημων ζευγαριών της σόουμπιζ, ερμηνεύοντας τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους. Ποιος έχει το πάνω χέρι στη σχέση; Ποιος ρίχνει λάδι στη φωτιά στους τσακωμούς; Ποιος είναι επικίνδυνος σε ερωτικές και πάσης φύσεως «περιπέτειες»;

ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ - ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗΣ
Δυναμική και δραστήρια: Οι αισθητήριοι δέκτες της Έλλης, τα μάτια, η μύτη και το στόμα, είναι τονισμένοι. Αυτό δηλώνει ότι διαθέτει μια ένταση ψυχισμού και ένα δυναμισμό που φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο και στην προσωπική της σχέση. Το ελαφρύ σαγόνι της δείχνει ότι αργεί να πάρει μια απόφαση, αλλά όταν το κάνει, αργεί να την αλλάξει. Αυτό έχει βέβαια τη δική του σημασία και σε αποφάσεις ζωής, όπως το να πει το «ναι» σε μια πρόταση γάμου. Τα λάθη των άλλων δεν φαίνεται να τα ξεχνάει, αφού τα αφτιά της είναι σχετικά μακρόστενα, κάτι που υποδηλώνει έντονη μνήμη, αλλά και καπατσοσύνη.

Τα μάτια της Έλλης δύσκολα λένε το «ναι»: Τα καταγάλανα μάτια της είναι σίγουρα το σήμα κατατεθέν της. Το ανοιχτό γαλάζιο χρώμα δηλώνει, σύμφωνα με τον κ. Γεωργουλάκη, μια μοναδική ικανότητα διαχωρισμού συναισθημάτων και λογικής, αλλά και αποφυγή δεσμεύσεων ή υποσχέσεων. Το σχήμα των ματιών της, αμυγδαλωτό, εκπέμπει ένα ζωικό μαγνητισμό. Αυτό είναι συνυφασμένο με τη γοητεία και την ανάγκη να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του συντρόφου της, αλλά και των γύρω της. Όταν δεν αποκτά αυτό που θέλει, η συμπεριφορά της μπορεί να αλλάξει άρδην.

Εγκεφαλικός ο Μιχάλης Γουλανδρής: Για τον Μιχάλη Γουλανδρή η εγκεφαλική ζώνη έχει μεγαλύτερο πλάτος, που σημαίνει ότι παίζει και πιο σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της συμπεριφοράς του. Έχει «ένταση» στα φρύδια του, πράγμα που δηλώνει ότι γίνεται εύκολα πολύ νευρικός και οξύθυμος. Το στόμα του είναι σχετικά μικρό σε μήκος, κάτι που σημαίνει ότι είναι περισσότερο εσωστρεφής από την Έλλη και δεν του αρέσει να εκτίθεται. Είναι πολύ επιφυλακτικός προς τον εξωτερικό κόσμο.

Φεύγει πρώτη εκείνη από τις προσωπικές σχέσεις της: Ο λοβός του αφτιού της είναι μακρύς και εύπλαστος. Αυτό υποδηλώνει ότι έχει την ικανότητα να διαισθάνεται προβλήματα πριν συμβούν.

Δίνει ή παίρνει συναισθηματικά; Το κάτω χείλος του στόματος της Έλλης είναι μεγαλύτερο σε ύψος και όγκο, που σημαίνει ότι η ανάγκη να πάρει συναισθηματικά υποσκελίζει την ικανότητά της να δώσει. Τη χαρακτηρίζει μια τάση να αισθάνεται ότι κάτι λείπει από τις σχέσεις της και να αναζητεί πάντα παραπάνω από ό,τι έχει.

Ρίχνει νερό στο κρασί της; Το φίλτρο πάνω από το στόμα της Έλλης είναι πλατύ και σαφές, πράγμα που μεταφράζεται σε μαχητικότητα, σε διάθεση να της αρέσει το φλερτ και γενικά η διεκδίκηση, αλλά θέλει να περνάει πάντα το δικό της.

ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ - ΝΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ
Δεν πετάνε στα σύννεφα: Και ο Νίκος και η Τατιάνα έχουν πλάτος στο πρόσωπο, που σημαίνει ότι είναι περισσότερο ρεαλιστές παρά ιδεαλιστές και αυτό έχει τη σημασία του στην προσωπική τους σχέση. Η χημεία τους είναι δυνατή, αφού μοιράζονται ένα κοινό στοιχείο: τη δυναμική των ματιών τους. Αυτό σημαίνει ότι είναι επικοινωνιακοί, με ζωτικό μαγνητισμό (σ.σ.: στην Τατιάνα το δείχνουν τα αψιδωτά φρύδια και στον Νίκο τα μεγάλα μάτια και πυκνά φρύδια, που υπογραμμίζουν την περιπετειώδη φύση του). Και οι δύο λειτουργούν πάρα πολύ από ένστικτο και αυτό τους βγαίνει τις περισσότερες φορές σε καλό. Έχουν καλή διαίσθηση.

«Απληστία» για όλο και περισσότερα: Τα ρουθούνια και των δύο επίσης είναι διεσταλμένα, που δείχνουν ότι δεν ικανοποιούνται με αυτά που έχουν και θέλουν όλο και περισσότερα. Έχουν μια δόση «απληστίας», που δεν περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο σε θέματα χρημάτων, αλλά και σε θέματα φαγητού, κοινωνικών και ερωτικών επαφών.

Ποιος πρωταγωνιστεί στις διαφωνίες τους; Και οι δύο έχουν ισχυρές προσωπικότητες και ο συνδυασμός τους έχει δέσει αρμονικά. Ξέρουν όμως και οι δύο πώς να ελιχθούν σε μια δύσκολη κατάσταση ή μια διαφωνία μεταξύ τους. Είναι και οι δύο σαν αιλουροειδή. Ο Νίκος, όμως, έχει συχνά ένα μπλοκάρισμα στο συναισθηματικό και το εγκεφαλικό πεδίο. Είναι πιο ευέξαπτος και έχει περισσότερες εντάσεις (φρύδια που σμίγουν), που τον κάνουν πολλές φορές να μοιάζει άκαμπτος, οξύθυμος ή και ζηλότυπος. Σε αυτό το θέμα η Τατιάνα είναι πιο ήρεμη, πιο διαλλακτική. Ξέρει καλύτερα να ελίσσεται σε μικροεντάσεις που προκύπτουν μεταξύ τους.

Ισχυρή λίμπιντο: Τα μαλλιά του Νίκου φυτρώνουν πάνω στους κροτάφους, δείχνοντας τάση να γίνεται πολλές φορές απόλυτος στις απόψεις του. Τα χείλη του είναι γεμάτα, ομοιόμορφα και ελαφρώς συμπιεσμένα, κάτι που σημαίνει θέρμη, στοργικότητα και καλή καρδιά. Υπάρχει συνειδητή προσπάθεια ελέγχου και συστολής των παρορμήσεων. Το σαγόνι του επίσης είναι φαρδύ και βαθύ, υποδηλώνοντας ενέργεια, έντονα ένστικτα, ισχυρή λίμπιντο και ανάγκη ελέγχου των καταστάσεων.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΡΟΥΜΠΕΣΗ - ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ
«Άτακτο παιδί ο Ανδρέας»: Ο Ανδρέας είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού που λέμε ότι «κάποιος έχει στοιχεία παιδικού προσώπου σε ενήλικα». Τα φρύδια του είναι σε απόσταση από τα μάτια, η μύτη του λίγο ανασηκωμένη, στο στόμα του προεξέχει το πάνω χείλος και γι αυτό δεν φαίνεται η ηλικία του. Τα μάτια του δείχνουν έναν άντρα με παιχνιδιάρικη διάθεση, αλλά και υπολογιστικό χαρακτήρα.

Στη Δήμητρα κυριαρχεί το συναίσθημα: Έχει πιο ελλειπτικό πρόσωπο και είναι πιο συναισθηματική από το σύζυγό της. Λειτουργεί παρορμητικά και με βάση το συναίσθημα, που είναι και η αφετηρία της για να αναπτύξει όλες τις απόψεις της. Κοινό στοιχείο και των δύο είναι ότι δεν αρκούνται με τα λίγα. Έχουν εμπορικό πνεύμα, είναι διαισθητικοί και με καλλιεργημένη την αίσθηση του χιούμορ.

Το μυστικό τους: Στην προσωπική τους σχέση σημαντικό ρόλο πρέπει να παίζουν τα αστεία, τα παιχνίδια και τα πειράγματα. Σε αυτά τα παιχνίδια ο Ανδρέας σίγουρα έχει μεγαλύτερη ικανότητα να χειρίζεται την «αντίπαλό» του, δηλαδή τη Δήμητρα. Το βασικότερο «όπλο» της Δήμητρας στην προσωπική τους σχέση σίγουρα είναι το γεγονός ότι είναι ναζιάρα, κάτι που φαίνεται από το αμυγδαλωτό σχήμα των ματιών της.

ΑΝΝΙΤΑ ΠΑΝΙΑ - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ
Αννίτα η δυναμική: Τα χαρακτηριστικά του προσώπου του Νίκου Καρβέλα είναι πιο συρρικνωμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα της συντρόφου του Αννίτας. Εκείνη έχει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά η μεσαία ζώνη των ματιών της είναι πιο ανεπτυγμένη. Ακόμη, η μύτη και το στόμα της είναι πιο έντονα.

Δεν του αρέσει να εκτίθεται: Τα φρύδια του Νίκου, που είναι συρρικνωμένα, δείχνουν έναν άνθρωπο που δεν του αρέσει να εκτίθεται στους άλλους. Και αυτή η περίπτωση μοιάζει στο παράδειγμα της Άννας Βίσση και του Χρίστου Ψωμόπουλου, που ο ένας συμπληρώνει τον άλλο. Οπότε και στις διαφωνίες τους τη «χρυσή τομή» δεν μοιάζει δύσκολο να τη βρίσκουν.

Πάθος με τη μουσική: Το πρόσωπο του Νίκου δείχνει επίσης σημάδια ότι έχει πολύ μεγάλο πάθος με τη δουλειά του, τη μουσική.

ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ - ΧΡΙΣΤΟΣ ΨΩΜΟΠΟΥΛΟΣ
Έρωτας με αντιθέσεις! Ο Χρίστος έχει ένα πρόσωπο με πιο ήπιους τόνους ηπιότητα στους δέκτες του προσώπου του, ενώ η Βίσση έχει τονικότητα και έντονα χαρακτηριστικά. Είναι πιο σαφείς και οξείες οι γωνίες του προσώπου της, ενώ εκείνος έχει πιο στρογγυλοποιημένα χαρακτηριστικά. Η Άννα είναι πιο δυναμική από ό,τι ο Χρίστος.

Κυρίαρχος η Άννα: Εκείνος αντιπροσωπεύει το «παιδί», που το προστατεύει και το νταντεύει η Άννα. Κυριαρχεί η παρουσία της Άννας στη σχέση και είναι εκείνη που παίρνει και τις σημαντικότερες αποφάσεις για την εξέλιξη και την πορεία της σχέσης τους. Ο Χρίστος είναι εγκεφαλικός, έχει καλό μυαλό και είναι έξυπνος. Στα περισσότερα ζητήματα που προκύπτουν στη σχέση τους λειτουργεί ορθολογιστικά. Ο Ψωμόπουλος είναι περισσότερο της θεωρίας και όχι της δράσης. Για το τελευταίο φροντίζει η Βίσση, που είναι και η πιο δυναμική του ζευγαριού. Εκείνος είναι πιο στατικός. Το πιγούνι του φαίνεται να είναι αδύναμο, που σημαίνει ότι είναι ένα άτομο που αργεί να πάρει αποφάσεις, αλλά όταν τις πάρει, προσκολλάται σε αυτές προφανώς ήταν και εκείνος που έπειτα από πολλή περίσκεψη έκανε και την πρόταση γάμου στην Άννα. Αυτά τα στοιχεία μπορούν να λειτουργούν σαν ο ένας να γεμίζει τα κενά του άλλου.