Τελικά, είχε δεν είχε, πάλι στη φυλακή βρέθηκε η Λίντσεϊ, για ακόμη μια φορά. Ο δικαστής την είχε προειδοποιήσει αλλά εκείνη δεν... μάσησε και αφού δεν κατάφερε να "περάσει" με επιτυχία τους προγραμματισμένους τοξικολογικούς ελέγχους οδηγήθηκε πάλι σε σωφρονιστικό ίδρυμα την Παρασκευή.
Όμως, ύστερα από μόνο 14 ώρες η Λίντσεϊ Λόχαν (Lindsay Lohan) αφέθηκε ελεύθερη παρότι σύμφωνα με την τελευταία απόφαση έπρεπε να μείνει έγκλειστη για 29 μέρες, μέχρι την επόμενη δίκη της.
Επειδή, όμως, επέδειξε ιδιαίτερα καλή συπεριφορά (!) μόλις η δικηγόρος της 24χρονης ηθοποιού, Σον Τσάπμαν Χόλεϊ (Shawn Chapman Holley) ζήτησε να οριστεί εγγύηση, το αίτημα πραγματοποιήθηκε αμέσως.
Μπορεί να αφέθηκε ελεύθερη στα γρήγορα η Λίντσεϊ, όμως έχει την υποχρέωση να φορέσει για ακόμη μια φορά το ηλεκτρονικό βραχιόλι που θα μετρά τα ποσοστά αλκοόλ στον οργανισμό της.
Και καθώς αναμένεται να επιστρέψει στο δικαστήριο στις 22 Οκτωβρίου, η Λόχαν δέχεται ακόμη ένα "πλήγμα" από μια σειρά φωτογραφιών που κυκλοφόρησαν και την παρουσιάζουν -μεταξύ άλλων- να κάνει χρήση ναρκωτικών κοιτάζοντας κατάματα την κάμερα.
Χωρίς ποτέ να έχει αρνηθεί τον εθισμό της στην ναρκωτικές ουσίες, η Λίντσεϊ φωτογραφήθηκε κατά τη διάρκεια πάρτι το 2007 να κάνει ένεση ηρωίνης στο χέρι της, ενώ σε άλλη λήψη κάποιος άλλος να το κάνει σε εκείνη και συγκεκριμένα στο αριστερό μέρος της μέσης της.
Σε άλλες φωτογραφίες από το ίδιο πάρτι, η Λόχαν εμφανίζεται με την έτερη επιρρεπή στις... αμαρτίες ξανθιά, την Πάρις Χίλτον (Paris Hilton) φυσικά, και μάλιστα σε ιδιαίτερα τρυφερές (!) περιπτύξεις. Μέχρι και φωτογραφίες τους να φιλιούνται με πάθος στο στόμα υπάρχει.
Στο μεταξύ, και μέχρι τις 22 Οκτωβρίου που θα εμφανιστεί ξανά στο δικαστήριο η Λίντσεϊ Λόχαν δεν αποκλείεται σύμφωνα με πληροφορίες να εισαχθεί σε κλινική αποτοξίνωσης με δική της πρωτοβουλία παρόλο που την τελευταία φορά που πήγε, είχε παραδεχτεί ότι το έκανε καθαρά επειδή ήταν αναγκασμένη να το κάνει, και όχι επειδή το θέλησε. "Ήταν σαν να κάνω διακοπές. Μια θετική εμπειρία φυσικά", είχε δηλώσει σχετικά στο περιοδικό "OK".
Επιμέλεια: Ζωή Κίττα