Μακάβριο μάρκετινγκ

15.03.2007
Ποιος είπε ότι τα όμορφα κορίτσια είναι για να διαφημίζουν ακριβά αυτοκίνητα, εύγευστα ποτά και άλλα απολύτως απαραίτητα (συνήθως αντρικά) αξεσουάρ; Ε, όποιος το είπε τότε μάλλον δεν γνωρίζει τη δυναμική που έχει το γυναικείο φύλο

από τον Νίκο Ζαμπάρα

Μια δυναμική που ενίοτε ανασταίνει και νεκρούς! Ή τουλάχιστον τους συνοδεύει με τις καλύτερες αναμνήσεις στην τελευταία τους κατοικία! Κάπως έτσι μάλλον σκέφτηκε και μια εταιρεία που ειδικεύεται στο να παράγει φέρετρα κι αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τα μεγάλα μέσα για να πείσει τους πελάτες της ότι τα εμπορεύματά της δεν είναι μικρότερης αξίας από ένα καλό αυτοκίνητο

Η μέθοδος είναι απλή και έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στις διαφημίσεις των αυτοκινήτων (και όχι μόνο), οπότε το μόνο που είχε να κάνει η συγκεκριμένη φίρμα ήταν να τις «αντιγράψει». Τα μοντέλα βρέθηκαν και πείστηκαν (όταν «μιλάει» το χρήμα). Το μόνο, άλλωστε, που είχαν να κάνουν ήταν, αντί να χαϊδεύουν αυτοκίνητα, να δείχνουν τα φέρετρα! Βέβαια, όρος στο συμβόλαιό τους ήταν ότι δεν θα έμπαιναν σε κανένα απ αυτά!

Η ιδέα που είχε πέσει στο τραπέζι όχι απλώς άρεσε στους ιδιοκτήτες της εταιρείας, που βρίσκεται στην Ιταλία, αλλά προχώρησαν και άμεσα στην εφαρμογή της. Όχι ότι οι πωλήσεις τους δεν πήγαιναν καλά όπως λένε ήταν ευχαριστημένοι αλλά να, ήθελαν να αλλάξουν την εικόνα που έχει ο κόσμος για τα φέρετρα!

Μάλιστα, το προχώρησαν πολύ περισσότερο το πράγμα, καθώς πέρα από τις σχετικές φωτογραφίες, με τις οποίες εμπλούτισαν το site τους (είναι προχωρημένοι ούτως ή άλλως), φρόντισαν να εκδώσουν και ημερολόγιο, σε δύο version μάλιστα (και σε τιμές προσιτές, αφού δεν κοστίζει περισσότερο από 10 ευρώ)! Κι αν νομίζει κανείς ότι αρκέστηκαν σ' αυτές μόνο τις πρωτοτυπίες, τότε κάνει μέγα λάθος. Διότι οι δαιμόνιοι ιδιοκτήτες της σχετικής φίρμας του γραφείου τελετών έχουν μπλουζάκια με τυπωμένο το σήμα τους (σε όλα τα μεγέθη), μπρελόκ, αναπτήρες, ακόμη και ρολόγια χειρός, τα οποία φυσικά και διαφημίζουν με τη βοήθεια των μοντέλων

Κανείς βέβαια δεν γνωρίζει εάν τώρα στο μυαλό των ιδιοκτητών της συγκεκριμένης φίρμας που έχει φυσικά και την αλυσίδα της, των γραφείων τελετών είναι να προχωρήσουν στη χρήση των κοριτσιών και στη μεταφορά των «πελατών» στην τελευταία τους κατοικία Έτσι, για να έχουν καλό κατευόδιο!