Noσταλγική αλληγορία

29.01.2007
Η τέχνη της οφθαλμαπάτης μπορεί να έφτασε στο εμπορικό της απόγειο με την εξαφάνιση του αγάλματος της Ελευθερίας από γνωστό μάγο, όμως οι βάσεις της ονειρικής παραίσθησης και της αλληγορικής εικόνας είχαν τεθεί από τον πολυσυζητημένο ζωγράφο και όπως αποκαλύπτει η έκθεση που παρουσιάζει το Βυζαντινό Μουσείο γλύπτη Salvador Dali.
Η τέχνη της οφθαλμαπάτης μπορεί να έφτασε στο εμπορικό της απόγειο με την εξαφάνιση του αγάλματος της Ελευθερίας από γνωστό μάγο, όμως οι βάσεις της ονειρικής παραίσθησης και της αλληγορικής εικόνας είχαν τεθεί από τον πολυσυζητημένο ζωγράφο και όπως αποκαλύπτει η έκθεση που παρουσιάζει το Βυζαντινό Μουσείο γλύπτη Salvador Dali. Τα έργα του διάσημου καλλιτέχνη του 20ού αιώνα είναι απόρροια μιας ζοφερής φαντασίας και μιας τεχνικής που άνοιξε τους δρόμους για τους μεταγενέστερους. «Όπως όμως και ο Picasso, τα γλυπτά του δεν γνώρισαν την ίδια απήχηση με τους πίνακές του και πλέον βρίσκονται κυρίως σε προσωπικές συλλογές. Η έκθεση που επιμελήθηκε η Αλεξάνδρα Γκίκα και η Art and Culture παρουσιάζει ένα χαρακτηριστικό δείγμα του «τρισδιάστατου έργου» του Salvador Dali. Τα εγκαίνια κέντρισαν το ενδιαφέρον αρκετών φιλότεχνων κοσμικών, οι οποίοι γέμισαν τις αίθουσες του Βυζαντινού Μουσείου για να θαυμάσουν τα έργα. Ο Γιώργος Βουλγαράκης ως αρμόδιος υπουργός εγκαινίασε την έκθεση προσδίδοντάς της το κύρος που της ταιριάζει.