Ιδιαίτερα περήφανη μπορεί να είναι η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά για τη νέα καμπάνια επικοινωνίας του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το 2007. Στην παρουσίασή της, που αποτέλεσε εκδήλωση ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για πολλές μεγάλες προσωπικότητες, κυρίως του πολιτικού, του επιχειρηματικού και του κόσμου των ΜΜΕ, δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο. Την καμπάνια την επιμελήθηκαν δυο πολύ μεγάλες εταιρείες, όπως η Ashley & Holmes Athens στην οποία προεδρεύει ο Μάκης Σεριάτος και η Karamella της Αγάπης Βαρδινογιάννη, και πραγματικά το αποτέλεσμα εντυπωσίασε.
Επικοινωνιακό σλόγκαν για την παγκόσμια διεθνή εκστρατεία της χώρας ήταν η Ελλάδα, χώρα των αισθήσεων, των εμπειριών, των χρωμάτων, των γεύσεων, των εικόνων, και βέβαια ο επαγγελματισμός και η σοβαρότητα σε συνδυασμό με την εμπειρία και φυσικά τη φαντασία των στελεχών των δυο μεγάλων εταιρειών είχαν ως αποτέλεσμα ένα εξαίσιο πλαίσιο μέσων προώθησης που επιτέλους θα δώσουν στην Ελλάδα τη θέση που της αξίζει στο εξωτερικό ως κορυφαίος προορισμός για τουρίστες υψηλού επιπέδου.
Ευχάριστη διαπίστωση, η συνέχιση μιας σημαντικής προσπάθειας που ξεκίνησε το 2004 στον τομέα προβολής της χώρας μας παρά το ότι έχουν περάσει και τρία χρόνια από τότε!