Φιλιππίδης: "Αν δεν δουλέψω, δεν θα έχω να ζήσω"

12.08.2011
Ο Πέτρος Φιλιππίδης έχει αποδείξει πόσο καλός ηθοποιός είναι όλα αυτά τα χρόνια αλλά όπως αποκαλύπτει ο ίδιος

Ο Πέτρος Φιλιππίδης έχει αποδείξει πόσο καλός ηθοποιός είναι όλα αυτά τα χρόνια αλλά όπως αποκαλύπτει ο ίδιος στο περιοδικό People δεν έχει κάψα να είναι στο θέατρο μέχρι τα 100 αλλά μέχρι τα 120 του: "Εγώ θέλω μέχρι τα 120! (γέλια) Θέλω να μείνω στο θέατρο μέχρι τότε που θα μπορώ να είμαι καλός, πάνω στη σκηνή, χρήσιμος και απαραίτητος για το κοινό. Όταν πάψουν να συμβαίνουν όλα αυτά τα πράγματα, τότε πρέπει να αποχωρεί κανείς. Δεν είναι ωραίο να βρίσκεσαι εκεί πάνω και να σέρνεσαι, να σε λυπάται ο κόσμος. Βέβαια, δύσκολα εγκαταλείπεις το θέατρο. Θέλει πολύ κουράγιο, πολλά guts για να μπορέσεις να απομακρυνθείς – είναι μεγάλη αγάπη. Σε ενημερώνω, πάντως, ότι είμαι πολύ γερή κράση! Θα αργήσω να αποχωρήσω μάλλον. Και δεν ξέρω αν στενοχωρώ κάποιους με αυτό", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Το θέμα είναι όμως ότι και να μείνει μέχρι τα 120 του μπορεί να πει ότι έχει γίνει πλούσιος από τη δουλειά του; "Κάποια στιγμή όντως βγήκαν χρήματα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου πω ότι αμειβόμαστε καλά, ζούμε μια άνετη ζωή –ίσως λίγο πάνω από το μέσο όρο–, αλλά δεν έχω λύσει το βιοποριστικό μου πρόβλημα. Αν δεν δουλέψω, δεν θα έχω να ζήσω. Μπορεί να μην έχω πρόβλημα για ένα χρόνο, όμως μετά θα έχω. Μην ξεχνάς ότι εμείς οι ηθοποιοί κάθε έξι μήνες ψάχνουμε για νέα δουλειά. Δεν έχουμε σταθερότητα. Τη μία σεζόν μπορεί το θέατρο ή το σίριαλ που κάνουμε να έχει επιτυχία και να πηγαίνουμε καλά, βγάζοντας έτσι κάποια χρήματα, την επόμενη χρονιά όμως μπορεί να μην πηγαίνουν καλά. Μπορεί οι δουλειές σου να μην έχουν ανταπόκριση. Κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να "τραβάς" από τα έτοιμα, που σημαίνει ότι ο κουμπαράς δεν είναι πάντα γεμάτος, αδειάζει κάποια στιγμή", είπε ο ηθοποιός.

Είδες δηλαδή ολόκληρος Φιλιππίδης και αν δεν δουλέψει δε θα έχει να ζήσει και η οικονομική κρίση τους επηρεάζει όλους όπως φαίνεται. Γιατί πώς γίνεται ηθοποιός να σημαίνει φως αν δεν έχεις να πληρώσεις το ρεύμα;

Ελένη Αναστασάκη