Είδαμε τη Bella Hadid να φορά ένα σουρεαλιστικό, διάφανο καφέ φόρεμα YSL στο Φεστιβάλ Καννών περίπου πριν από ένα μήνα. Και αυτή την εβδομάδα, εκείνη η στιγμή απέκτησε άλλο νόημα μετά από μια μεγάλη ανακοίνωση. Ποια είναι αυτή; Ανακοινώθηκε επίσημα ότι η Bella Hadid θα είναι το νέο πρόσωπο του Saint Laurent.
Ο γαλλικός οίκος μόδας μοιράστηκε μια φωτογραφία του μοντέλου την Πέμπτη, 27 Ιουνίου, στην οποία η Hadid είναι ξαπλωμένη σε ανοιχτά ροζ σεντόνια φορώντας ένα λευκό φόρεμα με δαντελένιο τελείωμα και ζώνη από τη συλλογή Φθινόπωρο 2024 του Anthony Vaccarello.
{https://www.instagram.com/p/C8uuVR2OHm3/?utm_source=ig_embed&ig_rid=8decf351-2819-47dc-85af-65f69d277ae9}
Έχουν περάσει περίπου 10 μήνες από τότε που η Hadid πρωταγωνίστησε σε μια διαφημιστική καμπάνια μόδας. Τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, μεταμορφώθηκε σε φαλακρό ρομπότ για μια φουτουριστική, techno-punk φωτογράφηση για την καμπάνια AW23 του Heaven by Marc Jacobs. Η εμφάνισή της για τον Saint Laurent είναι σαφώς πιο ανθρώπινη! Το στυλ της Hadid είναι ένας συνδυασμός του Hollywood glamour και του indie sleaze, το αιχμηρό cat-eye eyeliner της, το γούνινο παλτό της ριγμένο στο πλάι, τα ακατάστατα σαν «μόλις ξύπνησα» μαλλιά της, τα κοντό nude μανικιούρ της.
Η μεγάλη επιστροφή της Bella Hadid στον κόσμο του modeling
Η Hadid είχε προηγουμένως κάνει ένα διάλλειμα από το modeling για να επικεντρωθεί στην υγεία της. Σε συνέντευξη με το Allure, εξήγησε ότι η βιομηχανία την είχε εξουθενώσει τόσο σωματικά, όσο και ψυχικά. «Μετά από 10 χρόνια modeling, συνειδητοποίησα ότι έβαζα τόση ενέργεια, αγάπη και προσπάθεια σε κάτι που, μακροπρόθεσμα, δεν μου το επέστρεφε απαραίτητα», είπε. Τώρα, φαίνεται ότι είναι έτοιμη για την επιστροφή της.
Ενώ η Hadid έχει πρωταγωνιστήσει σε καμπάνιες για μεγάλα ονόματα όπως Versace, Fendi, Jacquemus, Calvin Klein και Balmain, αυτή είναι η πρώτη της καμπάνια για τον Saint Laurent. Και είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί την επέλεξαν. Όπως ανέφερε το WWD, οι επιχειρήσεις του YSL άνθησαν μετά από την εμφάνιση της Hadid με το διάφανο φόρεμα του οίκου στο κόκκινο χαλί τον Μάιο, δημιουργώντας αξία μέσων (MIV) 7,2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Διαφορετικά, η Bella ήταν απασχολημένη με δικές της δημιουργίες. Το διάσημο μοντέλο έχει λανσάρει μια νέα σειρά αρωμάτων, έχει αγκαλιάσει τον «καουμπόικο» τρόπο ζωής του φίλου της και έχει περπατήσει στο κόκκινο χαλί με αρχειακό Versace. Έχει επίσης συνεργαστεί με τη στυλίστρια, Molly Dickson, για τις δημόσιες εμφανίσεις της, οι οποίες περιλαμβάνουν πολλά vintage κομμάτια και ρετρό τάσεις. Τώρα, με μια καμπάνια για τον Saint Laurent, αναμένεται να δούμε την Bella να επιστρέφει δυναμικά πίσω στον κόσμο του modeling.