Η Valentino Beauty ξεκινά ως μια ολοκληρωμένη σειρά από την αρχή, με ένα foundation διαθέσιμο σε 40 αποχρώσεις, 50 κραγιόν και «πειραματικά» προϊόντα ματιών. «Ο Pierpaolo Piccioli, δημιουργικός διευθυντής του Maison Valentino, αποκαλύπτει το όραμά του για την ομορφιά, σύμφωνα με την εποχή που ζούμε, προτείνοντας την περιεκτική αισθητική του όπου τα συναισθήματα, τα όνειρα και η ατομικότητα είναι απαραίτητα», σημειώνει η ανακοίνωση του οίκου. «Η Valentino Beauty είναι ανθρώπινη ομορφιά, ένα couture make-up ανοιχτό σε όλα τα φύλα, τις ηλικίες και τους πολιτισμούς».
Δεν υπάρχει μόνο ένα πρόσωπο της συλλογής μακιγιάζ. Ο Piccioli επέλεξε 16 «εκλεκτικά» ταλέντα για να αντιπροσωπεύσει τις πολλές πτυχές της μάρκας Valentino. «Η ομορφιά είναι μια πολυπλοκότητα που επιλύεται μέσω της αγάπης. Η ομορφιά είναι δημοκρατική. Κοιτάζω την ταυτότητα του κάθε ατόμου, τη μοναδικότητα που περικλείει την ποικιλομορφία και την ελεύθερη πρόσβαση», σημειώνει ο Piccioli. «Η ομορφιά είναι για τη χάρη. Η χάρη είναι κάτι που δεν μπορείς να περιγράψεις, είναι μια αντίληψη. Η ομορφιά είναι κάτι που μου δίνει συναίσθημα. Είναι μια σύνδεση».
Αυτή η συλλογή σηματοδοτεί την πρώτη κυκλοφορία καλλυντικών από τον πολυτελή οίκο μόδας, αν και αποτελεί ήδη μια σημαντική δύναμη στον χώρο των αρωμάτων. Το πρώτο άρωμα Valentino χρονολογείται από το 1978, ενώ η τελευταία κυκλοφορία, το Voce Viva, έκανε το ντεμπούτο του το Σεπτέμβριο του 2020 με την Lady Gaga ως το κύριο πρόσωπο της καμπάνιας.