Σκέφτεσαι να πουλήσεις ρούχα σου; Αυτά είναι όσα αξίζει να γνωρίζεις

26.03.2021
Σκέφτεσαι να πουλήσεις ρούχα σου; Αυτά είναι όσα αξίζει να γνωρίζεις
Τρεις ειδικοί μοιράζονται τις συμβουλές τους

Ο υλιστικός μινιμαλισμός της Marie Kondo σε συνδυασμό με τη νέα σημασία που έχει η επέκταση του κύκλου ζωής των κομματιών στην ντουλάπα μας έχει κάνει την άνοδο της μεταπώλησης της μόδας μεγαλύτερη από ποτέ. Αναρωτιέσαι όμως μήπως από πού πρέπει να ξεκινήσεις;

Πώς να κάνεις το look σου να δείχνει πιο ακριβό

Η Amy Jovel που πωλεί ρούχα σχεδιαστών ή πολυτελείας, τσάντες, κοσμήματα και παπούτσια για γυναίκες, η blogger Rachel Dinh και η Mary-Brenda Akinyemi, η οποία διαχειρίζεται το βραβευμένο Etsy μαγαζί Fashion for Fables μοιράζονται τους για όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη μεταπώληση ρούχων:

Τι να λάβεις υπόψη κατά την τιμολόγηση
"Οι πιο σημαντικοί παράγοντες είναι το ύφασμα, η μάρκα και οποιεσδήποτε ειδικές λεπτομέρειες για το ένδυμα - με άλλα λόγια, η σπανιότητα. Η κατάσταση του κομματιού είναι κάτι που επίσης συνυπολογίζω", εξηγεί η Akinyemi. "Αν κάτι είναι μεταξένιο, πιθανότατα θα το τιμήσω υψηλότερα από ένα προϊόν από πολυεστέρα". Όταν πρόκειται για αντικείμενα από συγκεκριμένους σχεδιαστές, ίσως χρειαστεί να τα συγκρίνεις με άλλα αντικείμενα που βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία. "Αν δεν είμαι εξοικειωμένη με μια συγκεκριμένη επωνυμία ή ένα αντικείμενο, κάνω εκτεταμένη έρευνα", λέει η Jovel.

Η τάση έχει σημασία
Εάν κάτι είναι τάση, αυτή η υψηλότερη ζήτηση θα αντικατοπτρίζεται στην τιμή. Η Akinyemi ακολουθεί μια λιγότερο απλή προσέγγιση, εστιάζοντας περισσότερο στο προσωπικό γούστο από την αγορά. "Όλα όσα έχω στο κατάστημά μου πρέπει να μου αρέσουν και να βλέπω τον εαυτό μου να τα φοράει. Δεν θα ανέβαζα κάτι μόνο και μόνο επειδή είναι τάση".

Εστίασε στην ποιότητα των φωτογραφιών
"Νομίζω ότι η ποιότητα της φωτογραφίας είναι πολύ, πολύ σημαντική", λέει η Akinyemi. "Τραβάω φωτογραφίες με κανονική κάμερα. Καθώς η φωτογραφία είναι ένα από τα χόμπι μου, είναι μια επέκταση του εαυτού μου και επομένως του καταστήματός μου να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο". Εάν δεν έχεις κάμερα, οι κάμερες των iPhone είναι εξίσου χρήσιμες.

Η λογική πίσω από τον τίτλο
Για τhν Jovel, η διαδικασία τιτλοφόρησης ενός αντικειμένου ακολουθεί μια αυστηρή φόρμουλα. "Ακολουθώ συνήθως αυτήν τη μέθοδο: μάρκα, μοντέλο, στυλ, χρώμα και μέγεθος. Είμαι πολύ περιγραφική και χρησιμοποιώ λέξεις-κλειδιά που μπορεί να αναζητά κάποιος, όπως vintage, μόδα της δεκαετίας του '90, μονόγραμμα κ.λπ.". Η Akinyemi είναι λιγότερο μεθοδική. "Διαλέγω έναν τίτλο που περιγράφει πραγματικά το κομμάτι. Προσπαθώ να προσθέσω επίθετα ή λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν στο κομμάτι". Η Dinh επιτρέπει σε άλλες πλατφόρμες να κάνουν τη δουλειά γι 'αυτήν. "Προσπαθώ συνήθως να βρω στο Google το κομμάτι εάν δεν έχω πλέον την ετικέτα για να βρω το ακριβές όνομα".