Ο Marc Jacobs λανσάρει νέα σειρά και εμπνέεται από τη Sofia Coppola μέχρι τον... Snoopy

05.06.2019
Ο Marc Jacobs λανσάρει νέα σειρά και εμπνέεται από τη Sofia Coppola μέχρι τον... Snoopy
Έχεις δει το μπλουζάκι Peanuts; Φανταστικό!

«Αγαπάμε τα πάντα!», λέει ο Marc Jacobs λανσάροντας τo νέo του brand, THE Marc Jacobs. O σχεδιαστής δεν έχει κανένα πρόβλημα να δώσει το όνομα του σε brand καθώς στο παρελθόν είχε δώσει το όνομα Marc σε «αδελφή» γραμμή του νέου brand. Μπορείς να αγοράσεις μέχρι και ένα μπαστούνι με το όνομα Jacobs από αυτή τη νέα γραμμή, η οποία δίνει έμφαση στα αντικείμενα και τις συνεργασίες με οποιονδήποτε και οτιδήποτε, από τη Sofia Coppola έως το περιοδικό New York Magazine και το Peanuts.

«Αυτό είναι περισσότερο επικεντρωμένο σε αντικείμενα (item-y)» λέει, όταν τον ρωτάνε πόσο διαφορετικό είναι το νέο brand από το (επίσης «υποφερτό» οικονομικά) Marc by Marc, το οποίο σταμάτησε το 2015. «Πρόκειται περισσότερο για το προσωπικό στυλ παρά το να έχει μια εμφάνιση πασαρέλας».

Αυτό που εννοεί ο Jacobs με το «item-y» εξηγείται ξεκάθαρα με τις ονομασίες του κάθε κομματιού της συλλογής. Για παράδειγμα μπορεί να βρει κανείς την «The Prairie Skirt» ή το «The Men's Shirt» ή ακόμα και το «The Smock Dress». «Όλα τα πράγματα που θα μπορούσατε να παντρέψετε για να δημιουργήσετε το look σας. Υπάρχει ελευθερία στο να ταιριάξεις το ένα με το άλλο», προσθέτει.

Η νέα γραμμή έρχεται σε τιμές που δεν θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν ως ακριβές σε σχέση με τα δεδομένα του οίκου και επαναφέρει κομμάτια της προηγούμενης δεκαετίας. «Αλλά η ΤΗΕ Marc Jacobs δεν έχει να κάνει με τη νοσταλγία» λέει ο Jacobs. «Είναι πράγματα που θυμόμαστε από προηγούμενες κολεξιόν, και λέμε, οκ, ας κάνουμε κάτι σαν αυτό».

Έτσι, στο προσκήνιο επανέρχονται οι μεγαλύτερες επιτυχίες του: τα φορέματα από τη γραμμή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2004, οι μπαλαρίνες από τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 1998 και τα αξεσουάρ που αγαπήθηκαν από τις Jenners από το 2017. Μαζί με κομμάτια που κάποτε ήταν αποκλειστικά της σειράς Marc by Marc - με μια παρόμοια «υποφερτή» τιμή.

Τα «αντικείμενα» - τα οποία είναι μπρελόκ, θήκες τηλεφώνων και κάλτσες - ξεκινούν από 40 λίρες Αγγλίας ενώ οι φούστες, τα πουλόβερ και τα τζιν κυμαίνονται περίπου στις 300 λίρες. «Γιορτάζουν τον εκλεκτισμό, την ποικιλία και το προσωπικό ύφος», εξηγεί ο Jacobs. Το τελευταίο είναι σαφές παντού στις αναφορές για τις οποίες ο Jacobs ήταν πάντα γνωστός, με τo δικό του label, όπως και με τη Louis Vuitton, όπου ήταν creative director μέχρι το 2014.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα πουλόβερ που φέρουν το σήμα «Peanuts» και τα μπλουζάκια «FUN BUNS» θα βρίσκονται στις βιτρίνες των καταστημάτων μαζί με τα ρομαντικά φρου φρου της κύριας γραμμής. Και εξηγεί επίσης γιατί αυτή η νέα μάρκα ονομάζεται ΤΗΕ Marc Jacobs.