Η Vans παρουσιάζει την καμπάνια "Old Meets Knu", μια εξύμνηση στα διαχρονικά σχέδια της και σε αφηγήσεις που συνδέουν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Μια συλλογή που μέσω του εμβληματικού Sidestripe της Vans, ενώνει αθλητές και lifestyle δημιουργούς διαφορετικών γενεών.
Η Κληρονομιά του Old Skool: Από το 1977 μέχρι Σήμερα
Το Old Skool κυκλοφόρησε το 1977 και ήταν το τρίτο κατά σειρά skate shoe, μετά τα Vans Authentic και Era. Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του, το Old Skool αναδείχθηκε σε ένα από τα εμβληματικότερα παπούτσια στον κόσμο του skateboarding, της μουσικής και της μόδας, εισάγοντας το θρυλικό Sidestripe που έγινε αναπόσπαστο κομμάτι κάθε γκαρνταρόμπας. Σήμερα, το Old Skool έχει αναβαθμιστεί μέσω νέων χρωμάτων και υλικών, και έχει επανασχεδιαστεί με διάφορες τρόπους στις συλλογές της Vans.
Knu Skool: Μια Σύγχρονη Παραλλαγή της Παράδοσης
To Vans Knu Skool αρχικά σχεδιάστηκε το 1997 και αποτελεί τη νέα εκδοχή του κλασικού Old Skool της νέας γενιάς των late '90’s. Με έμπνευση από τις σιλουέτες του skateboarding, το ανανεωμένο Knu Skool για τη νέα σεζόν, περιλαμβάνει ολοκαίνουρια χρώματα, ανθεκτικό σουέτ στο πάνω μέρος για μέγιστη αντοχή, επιπλέον επένδυση στη γλώσσα και 3D Sidestripe, καθώς επίσης και χοντρά, oversized κορδόνια.
Storytelling από τους Δημιουργούς Tony Alva, Breana Geering, Ed Templeton, Veneda Carter
Για την πρώτη καμπάνια “Old Meets Knu” η Vans επίλεξε δύο ανθρώπους που ο καθένας αντιπροσωπεύει απόλυτα το legacy και την εξέλιξη του Old Skool και Knu Skool, τον θρύλο του skateboard, Tony Alva, και την αθλήτρια της ομάδας skateboarding της Vans, Breana Geering. Τόσο ο Alva όσο και η Geering - που έχουν πάντα μια φρέσκια οπτική για τη ζωή - είναι γνωστοί για τον πρωτοποριακό τρόπο σκέψης τους και το επαναστατικό τους πνεύμα, ενώ πορεύονται με κοινή νοοτροπία και οπτική.
Tony Alva and Breana Geering
Φωτογράφος, Ed Templeton and Στυλίστρια, Veneda Carter
Προκειμένου να πει την ιστορία της, η Vans συνεργάστηκε με δύο εμβληματικούς δημιουργούς που αντιπροσωπεύουν την "Off The Wall’’ φιλοσοφία μέσω του ελεύθερου πνεύματος και της ριζοσπαστικής δημιουργικότητας τους. Πρόκειται για τον διάσημο φωτογράφο
Ed Templeton και τη στυλίστρια Veneda Carter, - ο καθένας πρωτοπόρος στην τέχνη του. Η φωτογραφική ματιά του Templeton αιχμαλωτίζει αυθεντικές και ακατέργαστες στιγμές, ενώ το επίδοξο styling της Carter επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα της μόδας. Μαζί, παρουσίασαν τη δική τους εκδοχή στην καμπάνια "Old meets Knu", αναβαθμίζοντας τον συνδυασμό κλασικού και σύγχρονου.
Οι δυο τους, εμπνέοντας ο ένας τον άλλο, καθορίζουν το μέλλον του στυλ της Vans, που είναι βασισμένο στον κλασικό σχεδιασμό.
Η συλλογή είναι διαθέσιμη στα επίσημα καταστήματα της Vans, στο The Mall Athens, στο Golden Hall, στο Metro Mall, στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, στο Nicosia Mall και το My Mall στην Κύπρο, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής.
Σχετικά με τη Vans
Η Vans®, brand της εταιρείας VF (NYSE: VFC), είναι ένα αυθεντικό action sport brand υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ. Οι αυθεντικές συλλογές της Vans® πωλούνται σε 97 χώρες μέσω ενός δικτύου θυγατρικών εταιρειών και διανομέων. Η Vans® διαθέτει περισσότερα από 2.000 καταστήματα λιανικής παγκοσμίως. To brand προωθεί τη δημιουργική αναζήτηση μέσω της νεανικής street κουλτούρας, των action sports, της τέχνης και της μουσικής, προσφέροντας προοδευτικές πλατφόρμες σε φυσικό και διαδικτυακό χώρο, όπως τις: Vans Musicians Wanted, Vans Park Series, VansTriple Crown of Surfing®, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, αλλά και το “House of Vans, τον πολυχώρο δημιουργικής έκφρασης και hub για τη διεθνή μουσική.
Vans, “Off The Wall” Since ’66