Επιστρέφοντας στην πατρίδα του, ένας άνδρας έρχεται αντιμέτωπος με το παρελθόν του, καθώς προσπαθεί να προσεγγίσει την κόρη του για πρώτη φορά.
Επιστρέφοντας στην Κοπεγχάγη προκειμένου να βρει χρηματοδότη για το ορφανοτροφείο όπου εργάζεται στην Ινδία, ο Γιάκομπ ανακαλύπτει μια κόρη που δεν ήξερε ότι είχε, όταν βρίσκεται αναπάντεχα καλεσμένος στο γάμο της. Ανάμεσα στη μητέρα της (πρώην φιλενάδα του Γιάκομπ), τον θετό της πατέρα και τον Γιάκομπ ξεσπά μια διαμάχη για το δικαίωμα ανάμειξης του φυσικού πατέρα στη νέα οικογενειακή της ζωή. Διαμάχη που εμπλουτίζεται με απιστίες, ψυχολογικούς εκβιασμούς, ερωτικά τρίγωνα και διλήμματα ζωής. Η Σούζαν Μπίερ, χαϊδεμένο παιδί του δανέζικου κινηματογράφου, συνεργάζεται ξανά με τον Γιένσεν, συν-σεναριογράφο της στις «δογματικές» Ανοιχτές Καρδιές, ξετυλίγοντας ακόμη ένα οικογενειακό δράμα. Ωστόσο, μετά το δύσπεπτο Ουκ Επιθυμήσεις Τη Γυναίκα Του Πλησίον Σου, επιλέγει ως όχημα το λαϊκότερο φορμά του μελοδράματος, μετατρέποντάς το σε σπουδή για την αυταπάτη των προσωπικών επιλογών αλλά και την πραγματική φύση της φιλανθρωπίας.
Το πληθωρικό σενάριο δίνει αναπόφευκτα στο Μετά Το Γάμο (σαπουν)οπερατικές διαστάσεις, η στιβαρότητα της σκηνοθεσίας και η συνέπεια των ερμηνευτών όμως δεν επιτρέπουν ούτε στιγμή στην ταινία να υποπέσει σε τηλεοπτικές ευκολίες. Κρατώντας τις ισορροπίες, η Μπίερ κινηματογραφεί σε ψυχρό αλλά άψογο ψηφιακό βίντεο και, ενάντια σε όλες τις προβλέψεις, κατορθώνει να «ζεστάνει» το αποστασιοποιημένο σκανδιναβικό ταμπεραμέντο. Και ένα -σχεδόν- happy end φαίνεται εδώ πολύ πιο φυσική κατάληξη από την απαισιόδοξη λύτρωση που συχνά προτιμούν οι συμπατριώτες της κινηματογραφιστές. Αυτό που δεν αλλάζει καθόλου είναι η πιστοποίηση της υπεροχής του δανέζικου σινεμά και της ικανότητάς του να ανατέμνει με ακρίβεια τις διαπροσωπικές σχέσεις και τις ανθρώπινες αδυναμίες.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΤΣΑΒΟΣ