«Σε κάθε διαμέρισμα συμβαίνουν απαίσια πράγματα», λέει η Ρόζμαρι Γκούντχαους στο αριστούργημα του Ρομάν Πολάνσκι, αλλά δεν φαντάζεται ότι στο δικό της διαμέρισμα συχνάζει ο ίδιος ο σατανάς. Ένα από τα καλύτερα θρίλερ όλων των εποχών, το «Μωρό της Ρόζμαρι», διασκευάζοντας πιστά το μπεστ σέλερ του Άιρα Λεβίν, ακολουθεί την αφελή Ρόζμαρι (Μία Φάροου), καθώς υποψιάζεται πως είναι θύμα σπείρας σατανιστών, στην οποία μάλιστα συμμετέχει και ο ίδιος ο σύζυγός της (Τζον Κασαβέτης).
Η δεκαετία της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της απενοχοποιημένης μαστούρας φτάνει στο τέλος της και ο Πολάνσκι δεν θα μπορούσε να διερευνήσει καλύτερα τον θάνατο της αθωότητας. Σε μια Νέα Υόρκη που δεν θα γνωρίσει ξανά την οργασμική ανάταση εκείνων των ημερών, ο Πολωνός σκηνοθέτης μεταφέρει το Κακό στο πιο απίθανο μέρος - την καρδιά της καλλιτεχνίζουσας μπουρζουαζίας - και κάνει το αίμα να παγώνει.
Το περιβόητο κτίριο Ντακότα, που κατά καιρούς φιλοξενούσε τους Τζον Λένον, Λορίν Μπακόλ, Ρούντολφ Νουρέγιεφ και πολλούς άλλους, βρίσκεται -όχι τυχαία- στην καρδιά αυτής της ασυνήθιστης τοπογραφίας του τρόμου. Εκεί, η Ρόζμαρι θα βρεθεί φυλακισμένη των περιστάσεων αλλά και της θηλυκής της φύσης για να καταλήξει να αμφισβητεί τα ίδια της τα λογικά - μέχρι τη στιγμή που ανακαλύπτει ότι η αλήθεια είναι πολύ πιο σκληρή.
Υφέρπων ψυχολογικός τρόμος, μίνι φούστες και η κοντή κουπ της Φάροου, που αναδείχθηκε σε σύμβολο της ποπ κουλτούρας, μετατρέπουν μία τυπική μπι μούβις ιστορία σε πρώτης τάξεως κινηματογραφικό καλλιτέχνημα, το οποίο παρά τα χρονάκια του μπορεί ακόμη να προκαλεί ανατριχίλες.
Φαίδρα Βόκαλη