Η Μαρία Κατσανδρή, η ήρεμη δύναμη του Άγιου Έρωτα ως Βιργινία, ήταν καλεσμένη στη Super Κατερίνα και εκτός από τα spoiler για τον ρόλο της στη σειρά αναφέρθηκε και στο περιστατικό ξυλοδαρμού του ηθοποιού Γιώργου Ψάλτου από τον Πέτρο Φιλιππίδη στην παράσταση Φον Δημητράκης πριν από 4 περίπου χρόνια.
«Έχω άτυχες συνεργασίες αλλά συμβαίνουν σε όλες. Βεβαίως θα έπαιρνα το μέρος του Γιώργου. Ήμουν μάρτυρας κατηγορίας. Μπροστά στα μάτια μας τον είχε χτυπήσει, όχι μόνο στην παράσταση αλλά και στα καμαρίνια.
Αν δεν ήταν ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης και ο Δημήτρης Μαυρόπουλος το παιδί θα είχε πάει στο νοσοκομείο. Μπροστά μου γινόταν αλλά δεν είχα τη δύναμη να τον αντιμετωπίσω. Δικαστικά δεν έγινε τίποτα γιατί είχε περάσει ο χρόνος και παραγράφηκε» ανέφερε.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, εξαιτίας της εκπαίδευσης που έλαβε στο Θέατρο Τέχνης από τον Κάρολο Κουν, δεν την ένοιαζαν τόσο οι ρόλοι όσο οι συνεργασίες.
«Τελευταία έμαθα για το πρόβλημα της υγείας της. Εξαιρετικός άνθρωπος, καλλιεργημένος, με παιδεία. Δεν την ήξερα προσωπικά. Όταν συναντιόμασταν λέγαμε ένα γεια» ανέφερε για την Καίτη Κωνσταντίνου.
Όσα είπε για τον Άγιο Έρωτα
Στο αποψινό επεισόδιο θα δούμε τη Βιργινία να αποκαλύπτει στην Χλόη ότι η Πετρούλα είναι η μητέρα του πατρός Νικολάου. «Το κάνει έτσι ώστε να φέρει τη Χλόη σε μια τέτοια θέση, να κλείσει λίγο η καρδιά της απέναντι στον πατέρα Νικόλαο. Γιατί η Βιργινία είναι εναντίον αυτής της σχέσης», εξηγεί και συνεχίζει: «η Βιργινία θεωρεί ότι δεν καταστρέφει την ευτυχία της Χλόης αλλά την προστατεύει από ένα ακόμη σκάνδαλο. Γιατί θα είναι ένα ακόμη σκάνδαλο στη ζωή της. Ήδη ξέρουν όλοι για τη σχέση της με τον Αργύρη, ότι είχε μείνει έγκυος, ότι γέννησε ένα παιδί το οποίο πέθανε. Η Βιργινία και ο πατέας Νικόλαος είναι οι μόνοι που ξέρουν την αλήθεια για το παιδί, ότι ζει».
Στα επόμενα επεισόδια θα υπάρξει σεναριακά ένα άλμα στο χρόνο και θα δούμε τους ήρωες 4 χρόνια μετά. Τι θα έχει συμβεί με την κόρη της Χλόης; «Η Χλόη θα έχει ένα άλλο παιδί ούτως ή άλλως» αποκάλυψε χωρίς να δώσει περισσότερα στοιχεία.
Όπως λέει, επέλεξε τη Βιργινία μετά τους δύο προηγούμενους τηλεοπτικούς της ρόλους - Βρεττώ και Ζουζού στη Μουρμούρα - επειδή ήθελε να κάνει έναν άνθρωπο χαμηλών τόνων. Την ιντριγκάρει η πορεία της Βιργινίας μέσα στη σιωπή, η εσωτερική της ζωή.
«Δικαιολογώ τη Βιργινία. Εγώ σαν Μαρία μπορεί να μην τα έκανα όλα αυτά, αλλά η Βιργινία δεν υπήρχε περίπτωση να μην τα κάνει. Είναι ένας φύλακας άγγελος των γυναικών της οικογένειας – η Σοφία της έχει ξεφύγει, δεν τη δέχεται. Δεν μπόρεσε να προστατεύσει τη Θάλεια όταν την πήρανε στο ψυχιατρείο, αλλά μπορεί να προστατέψει τη Χλόη με όποιο τρόπο νομίζει, από ένα μέλλον αμφίβολο».
Από τους ρόλους που έχει ερμηνεύσει ξεχωρίζει αυτόν στο «Καρέ της Ντάμας», αλλά και τη Βρεττώ στη σειρά «Αυτή η νύχτα μένει».
«Δεν υπάρχει όριο στην Τέχνη. Αυτές οι πράξεις είναι απαράδεκτες, σκοταδιστικές. Η Τέχνη οφείλει να έχει μια ελεύθερη έκφραση και κανείς δεν έχει δικαίωμα να παρεμβαίνει σε αυτή την ελευθερία. Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν πάει στο Βυζαντινό Μουσείο όπου υπάρχουν δύο εικόνες αγιογράφων, η μία είναι του Αγίου Χριστόφορου με τη μορφή σκύλου. Είναι πολύ επικίνδυνες αυτές οι πράξεις. Η πίστη δεν προσβάλλεται από την Τέχνη, δεν υπάρχει περίπτωση. Είναι σημεία των καιρών» είπε για τα όσα έγιναν στην Εθνική Πινακοθήκη.