Όταν η Έιμι Χέκερλινγκ το 1995 διασκεύαζε ελευθέρως το «Έμμα» της Τζέιν Όστιν, μετατρέποντάς το στην ταινία-ωδή για τα 90s «Clueless: Το Κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς», δεν φανταζόταν ποτέ ότι άνοιγε την πόρτα σε απομιμήσεις-εξαμβλώματα, προορισμένα μάλιστα για συγκεκριμένο φυλετικά ακροατήριο. Γιατί το «From Prada To Nada» δεν είναι παρά μια τηλεοπτικής μενταλιτέ μεταφορά του μυθιστορήματος «Περηφάνια και Προκατάληψη», που ξεδιάντροπα στοχεύει στην εντός ΗΠΑ μειονότητα από την οποία προέρχεται και o σκηνοθέτης του φιλμ, Έιντζελ Γκαρσία.
Η Καμίλα Μπελ και η Αλέξα Βέγκα ενσαρκώνουν τις χαροκαμένες αδερφές που αναγκάζονται να συμβιβαστούν με την πατρική απώλεια και χρεοκοπία, μετακομίζοντας σε πασέ μεξικανικό προάστιο. Χρησιμοποιώντας το αγαπημένο χολιγουντιανό όχημα γέλιου «πρώην αριστοκράτης-νυν μπατίρης», το «Prada» εκμεταλλεύεται τις εννοιολογικές παραπομπές του τίτλου προς μία καταναλωτική σάτιρα αλλά τελικά καταλήγει με μία νερόβραστη και generic σαπουνόπερα, προφανής όσο και διδακτική.
Φαίδρα Βόκαλη