Σε εντελώς διαφορετικό κλίμα από τα δυο προηγούμενά του κοστουμέ μελοδράματα («Περηφάνια και Προκατάληψη» και «Εξιλέωση») ο Τζό Ράιτ, φτιάχνει και πάλι για την Σίρσα Ρόναν ένα απρόσμενο ρόλο: αυτόν της αδίστακτης δεκατετράχρονης δολοφόνου.
Εκπαιδευμένη από τον, πρώην πράκτορα, πατέρα της (Ερικ Μπάνα) για να αντέχει στις πιο δύσκολες συνθήκες και να σκοτώνει χωρίς καν να σκέφτεται, η ανέκφραστη αυτή έφηβη διασχίζει τώρα την Ευρώπη αναζητώντας τον στόχο που της έχει ανατεθεί και ταυτόχρονα γίνεται κι η ίδια στόχος των μυστικών υπηρεσιών.
Μην σοκάρεστε όμως με το προκλητικό και επικίνδυνο αυτό θέμα που δοκιμάζει τα όρια της πολιτικής ορθότητας - κι ίσως να μην έφτανε ποτέ στις αίθουσες αν δεν είχε προηγηθεί το βαμπίρ κοριτσάκι του «Άσε Το Κακό Να Μπει». Στην πραγματικότητα η ταινία δεν βγαίνει σχεδόν ποτέ από την χολιγουντιανή ασφάλεια του μεγάλου θεάματος και ικανοποιεί μεγάλη γκάμα θεατών. Εκεί προς το τέλος τα χαλάει μόνο όπως πολύ συχνά συμβαίνει με τέτοιες περιπέτειες που αρχίζουν με μια εκπληκτική ιδέα και καταλήγουν στον θρίαμβο των κοινοτοπιών.
Πολύ καλή είναι πάντως η Σίρσα Ρόναν η οποία μόλις έκλεισε τα 17 της χρόνια, ενώ στον ρόλο κακιάς και ανελέητης κυνηγού η Κέιτ Μπλάνσετ δεν στέκεται στο ύψος του ταλέντου της. Την μουσική υπογράφουν οι Chemical Brothers.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ