Μια σημαντική έκθεση με έργα του ολλανδού ζωγράφου και χαράκτη Ρέμπραντ (1606-1669) εγκαινιάστηκε στη Βιέννη αναζωπυρώνοντας τη γνωστή διαμάχη για την αυθεντικότητα κάποιων έργων που σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, δεν αποδίδονται στον δάσκαλο αλλά στους μαθητές του. ''Βεβαίως οι γνώμες ποικίλλουν. Είναι αδύνατο να παρουσιάσουμε μια έκθεση Ρέμπραντ χωρίς να τεθεί το θέμα αυτό. Στόχος μας όμως δεν είναι να συζητούμε για μια πιθανή εκ νέου απόδοση του έργου'' όσον αφορά την πατρότητα των αμφισβητούμενων έργων, δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Αλμπερτίνα, Κλάους Αλμπερτ Σρέντερ.
Τα μουσεία του Λούβρου στο Παρίσι, του Πράδο της Μαδρίτης, του Μετροπόλιταν της Νέας Υόρκης (Met) όπως και μουσεία του Αμστερνταμ, της Βουδαπέστης και του Λονδίνου έχουν δανείσει πίνακες για την έκθεση αυτή που θα διαρκέσει έως τις 27 Ιουνίου. Ανάμεσα στους 180 πίνακες ζωγραφικής που εκτίθενται είναι και προσωπογραφίες όπως το Portait de Gerald de Lairesse, δανεισμένο από το Μet, του οποίου η γνησιότητα δεν αμφισβητείται. Ωστόσο αυτό δεν συμβαίνει με όλους τους πίνακες.
Η διαμάχη δημοσιοποιήθηκε το 1995 με μια έκθεση στο Met υπό τον τίτλο "Ρέμπραντ/Οχι Ρέμπραντ". Στους 41 πίνακες της έκθεσης, μόνο οι 15 θεωρήθηκαν από τους εμπειρογνώμονες αδιαμφισβήτητα έργα του δημιουργού του 17ου αιώνα. Τα υπόλοιπα, κατά πολλούς ερευνητές, ήταν πιθανώς έργα μαθητών του που είχαν υπογράψει ως Ρέμπραντ. Και το Μουσείο Αλμπερτίνα στο οποίο ανήκει σημαντική συλλογή με έργα Ρέμπραντ, έχει εκφράσει την εκτίμηση ότι από τα 141 σκίτσα και έργα χαρακτικής που διαθέτει μόνο τα 40 είναι αυθεντικά.
Μια σημαντική έκθεση με έργα του ολλανδού ζωγράφου και χαράκτη Ρέμπραντ (1606-1669) εγκαινιάστηκε στη Βιέννη αναζωπυρώνοντας τη γνωστή διαμάχη για την αυθεντικότητα κάποιων έργων που σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, δεν αποδίδονται στον δάσκαλο αλλά στους μαθητές του.