Πάντα στυλάτη, γεμάτη class και λεπτεπίλεπτη δημιούργησε άθελά της τη δική της σχολή classy style και μακιγιάζ, με τον μοναδικό της τρόπο να τονίζει τα δυνατά της σημεία να εξακολουθεί μέχρι σήμερα να εμπνέει σχεδιαστές και make up artists.
Εκείνη, πάντως, μέχρι τελευταία στιγμή συνεργαζόταν με πολύ συγκεκριμένους ανθρώπους για την αψεγάδιαστη εικόνα της.
Ένας από αυτούς, ήταν ο Alberto de Rossi, ο μακιγιέρ που σύμφωνα και με τη βιογραφία που έγραψε ο γιος της Audrey, Sean Hepburn Ferrer, υπήρξε ο μοναδικός specialist στον οποίo η ίδια εμπιστευόταν το πρόσωπό της. Αξίζει δε να σημειωθεί πως η ηθοποιός αρνήθηκε να τον αντικαταστήσει με άλλον, ακόμα και μετά τον θάνατό του, τo 1975.
Όπως αποκάλυψε πολλά χρόνια μετά τον θάνατό της ο Sean, η Hepburn δε πέτυχε άκοπα το καθηλωτικό της βλέμμα που έμελλε να εξελιχθεί σε σήμα κατατεθέν της.
Όπως γράφτηκε, η Audrey ήταν εμμονική με τις βλεφαρίδες της, τις οποίες επέμενε να ξεχωρίζει μία προς μία με μία παραμάνα και στη συνέχεια να τις βάφει –ξανά μία προς μία-, σχολαστικά και με απόλυτη ακρίβεια.
Η συνήθειά της αυτή, μάλιστα, την ακολούθησε μέχρι τα βαθιά της γεράματα, με την ίδια να αρνείται να βγει από το σπίτι χωρίς πρώτα να έχει ολοκληρώσει την «ιεροτελεστία» της!
Υπερβολικό ή όχι, έτσι είχαν τα πράγματα. Ωστόσο, αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ για να εξασφαλίσεις έντονο, διαπεραστικό βλέμμα είναι να επιλέξεις τη mascara που ταιριάζει και «κάθεται σωστά» στις δικές σου βλεφαρίδες και να πεις «ναι» στη διπλή στρώση.
Πολύ πιο εύκολο και αποτελεσματικό, σωστά;