Στη συνέχεια δε ακολούθησε τρελό κράξιμο στα social media αφού οι μεν φαν δεν πίστευαν πως η απόλυτη ενέδωσε σε τηλεμάρκετινγκ, οι δε «εχθροί» της βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία για συγκρίσεις με άλλες τραγουδίστριες κι αρνητικά σχόλια.
Φαίνεται πως η Βίσση έλαβε υπόψη της το αρνητικό feedback και ύστερα από συζητήσεις με τους υπευθύνους πέτυχε να αποσυρθεί το εν λόγω σποτ, ώστε να γυριστεί ένα καινούριο που να αρμόζει στο προφίλ της.
Αναμένουμε...Ιδού και το σποτ που άναψε φωτιές!