Η Μαντόνα τώρα και σχεδιάστρια μόδας

12.03.2010
Και μάλιστα όχι μόνη της. Η Βασίλισσα της ποπ αναμένεται να λανσάρει στις ΗΠΑ μια νέα σειρά νεανικών ρούχων με το όνομα "Material Girl" την οποία θα συνυπογράφει με την κόρη της, Λούρδη (Lourdes).


Και μάλιστα όχι μόνη της. Η Βασίλισσα της ποπ αναμένεται να λανσάρει στις ΗΠΑ μια νέα σειρά νεανικών ρούχων με το όνομα "Material Girl" την οποία θα συνυπογράφει με την κόρη της, Λούρδη (Lourdes).

Η κολεξιόν μητέρας και κόρης, η οποία θα πωλείται αποκλειστικά στα καταστήματα "Macy's", θα εστιάζει σε προσιτά ρούχα σχολείου, αλλά θα περιλαμβάνει επίσης παπούτσια, τσάντες και κοσμήματα, ενώ για τον επόμενο χρόνο υπόσχεται και ένα ολόφρεσκο άρωμα.

Η σειρά αυτή είναι αποτέλεσμα μιας κοινοπραξίας μεταξύ της Μαντόνα (Madonna) και του Ομίλου επιχειρήσεων "Iconix Brand Group", που αγόρασε την φίρμα "Badgley Mischka" το 2004 ενώ έχει κι άλλες στην κατοχή της όπως η "Mossimo" και η "Ed Hardy".

Στο δελτίου τύπου που εξέδωσε η Iconic αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: "Η σειρά 'Material Girl' εμπνεύστηκε και σχεδιάστηκε κατόπιν συνεργασίας της δημιουργικής ομάδας του 'Iconix Brand Group' με τη Μαντόνα και την κόρη της, Λούρδη".

Ως μέρος της συμφωνίας, τα καταστήματα "Macy's" διατηρούν το δικαίωμα να προωθήσουν και σειρές που ενδέχεται να ακολουθήσουν τον πνεύμα της "MG", στο μέλλον.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε την πρώτη από μία σειρά νέων φιρμών που πρόκειται να προκύψουν από τον συνεταιρισμό μας με τη Μαντόνα", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Iconix, Νιλ Κόουλ (Neil Cole).

"Η σειρά 'Material Girl' έχει βρει έναν δυναμικό συνέταιρο στη λιανική πώληση στα 'Macy's' και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε και να λανσάρουμε τα νέα μας προϊόντα με τον καλύτερο τρόπο", συνέχιζε η ανακοίνωση.

Η Μαντόνα δεν είναι, όμως, η μοναδική διάσημη που κάνει αυτό τον καιρό στροφή προς τη μόδα.

Όσο και αν φαίνεται παράδοξο -λόγω της γενικότερα ατημέλητης εμφάνισής της που έχει επανειλημμένα γίνει θέμα άσχημου σχολιασμού από τα ΜΜΕ- η Έιμι Γουάινχαουζ (Amy Winehouse) ακολουθεί τα βήματά της.

Παρά το αμφιλεγόμενο προσωπικό της στυλ, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για την απήχηση που έχει στο -νεανικό κυρίως- κοινό. Μία από τις αγαπημένες της μάρκες είναι η αθλητική "Fred Perry" από τη Βρετανία.

Περνώντας την αδυναμία που έχει στη συγκεκριμένη φίρμα στο επόμενο επίπεδο, η 26χρονη τραγουδίστρια, συνεργάζεται μαζί της με σκοπό να δημιουργήσει μια νέα σειρά που θα περιλαμβάνει 17 κομμάτια (ρούχα και αξεσουάρ) που θα φέρουν την υπογραφή της.

Στην κολεξιόν αυτή θα δούμε τα πάντα, ξεκινώντας από τα πιο κλασικά κομμάτια της φίρμας, όπως το πόλο μπλουζάκι και το αθλητικό φόρεμα. Ακόμη και τα παντελόνια κάπρι θα έχουν ένα "εμπνευσμένο από το πανκ στυλ τελείωμα" αναφέρει ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία την Πέμπτη.

"Τα πάντα είναι... Έιμι: προκλητικά, έξυπνα, σέξι, με έντονο χαρακτήρα, αλλά πάντα πιστά στην αισθητική και απαράμιλλη κληρονομιά της Fred Perry", συνέχιζε η ανακοίνωση.

Η ίδια η Γουάινχαουζ, που αυτό τον καιρό είναι απασχολημένη ετοιμάζοντας τον δεύτερο γάμο με τον πρώην άντρα της (!) αλλά και τον καινούριο, τρίτο της δίσκο, είπε σχετικά: "Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη. Δουλεύουμε πάνω σ' αυτό καιρό τώρα και είναι υπέροχο να το βλέπεις να γίνεται πραγματικότητα".