Fast χρήμα για food διαφήμιση

29.04.2008
Ο Κώστας Σόμμερ και η Μαρία Σολωμού σκοπεύουν να «δανείσουν» τις φωνές τους με σκοπό να πρωταγωνιστήσουν στη νέα διαφημιστική καμπάνια γνωστής αλυσίδας εστιατορίων fast food.
Ο Κώστας Σόμμερ και η Μαρία Σολωμού σκοπεύουν να «δανείσουν» τις φωνές τους με σκοπό να πρωταγωνιστήσουν στη νέα διαφημιστική καμπάνια γνωστής αλυσίδας εστιατορίων fast food.

Οι δύο ηθοποιοί ήρθαν σε συνεννόηση με τους υπεύθυνους της διαφημιστικής εταιρείας, η οποία τους πρότεινε συνεργασία για το σκοπό αυτό. Μόνη τους υποχρέωση η εκφώνηση της διαφήμισης του τηλεοπτικού spοt, αλλά και του ραδιοφωνικού.

Οι φωνές θα εναλλάσσονται και ο διάλογος θα είναι απλός και χιουμοριστικός.

Και οι δυο τους έχουν χαρακτηριστικές φωνές, ξεχωριστές, ενώ δεν έχουν πάψει ποτέ να τις χρησιμοποιούν για την προβολή και την προώθηση προϊόντων μέσα από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Ήδη αυτό τον καιρό ακούμε και από τα δύο μέσα ενημέρωσης τρία τηλεοπτικά spot με τη φωνή του Κώστα και δύο με τη φωνή της Μαρίας.

Όλα αυτά βέβαια με το αζημίωτο, αφού το κασέ τους στο χώρο της διαφήμισης είναι αυξημένο. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι για το νέο spot που θα ηχογραφήσουν και δεν θα ξεπερνάει τα 30 δευτερόλεπτα, ο Κώστας Σόμμερ και η Μαρία Σολωμού θα εισπράξουν από 6.000 ευρώ.

Τα 12.000 ευρώ στο σύνολο θα είναι η αμοιβή τους για την ηχογράφηση, που θα γίνει μετά το Πάσχα, ενώ το spot θα είναι έτοιμο προς μετάδοση στις αρχές του καλοκαιριού και θα παίζεται σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα όλο το καλοκαίρι. Οι χαρακτηριστικές ατάκες του μάλιστα θα τυπωθούν σε αφίσες που θα αφισοκολληθούν μέσα και έξω από κάθε fast food, αλλά και σε αρκετούς αθηναϊκούς δρόμους, όπως και σε περιοχή της Ελλάδας που λειτουργούν καταστήματα της ίδιας αλυσίδας. Ρ.Σ.