Oι «κακοί» πουλάνε πιο πολύ

28.06.2010
Πάντα υπάρχει μια κακιά μάγισσα σ’ ένα παραμύθι. Αλλά και στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο θαυμάσαμε τέτοιος ρόλους, όπου τον τίτλο της «απόλυτης κακιάς» έχει κερδίσει η Τασσώ Καββαδία. Τη δόξα της ζήλεψαν πολλοί και πολλές στην ελληνική TV, γιατί το κοινό αγαπάει τους «κακούς», όπως φάνηκε και τη φετινή σεζόν.

Από τη ΣΙΣΣΥ ΜΕΝΕΓΑΤΟΥ

Πάντα υπάρχει μια κακιά μάγισσα σ’ ένα παραμύθι. Αλλά και στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο θαυμάσαμε τέτοιος ρόλους, όπου τον τίτλο της «απόλυτης κακιάς» έχει κερδίσει η Τασσώ Καββαδία. Τη δόξα της ζήλεψαν πολλοί και πολλές στην ελληνική TV, γιατί το κοινό αγαπάει τους «κακούς», όπως φάνηκε και τη φετινή σεζόν.

Σατανική «Εδέμ»
Το όνομά της δεν ξεγελάει πλέον κανέναν, γιατί όποια πέτρα της και να σηκώσεις έναν «κακό» θα τον βρεις από κάτω! Τι «Μυστικά της Εδέμ» θα ήταν αν οι δολοπλοκίες και οι φόνοι δεν έδιναν κι έπαιρναν;

Ο Μάνος (Παναγιώτης Μπουγιούρης) σκότωσε τον Φώτη και βίασε την Εύα (Φαίη Ξυλά), και ας την αγαπάει τρελά. Ο πατέρας του Μάνου, ο Ηλίας (Κώστας Αρζόγλου), σκότωσε «κατά λάθος» τη γυναίκα του.

Ο Πέτρος Ρούσσος (Δάνης Κατρανίδης) καλύπτει πολλά μυστικά, αν δεν βγει στην πορεία ότι κι αυτός σε κάποιο φόνο έχει βάλει το χεράκι του... Ακόμα και ο καλός της παρέας, ο Λουκάς (Παναγιώτης Πετράκης), ένα φόνο τον έχει κάνει "έστω και σε άμυνα", όταν έσωσε τη Νόρα (Αντιγόνη Δρακουλάκη) από τον ψυχοπαθή Στέλιο (Γιώργος Νανούρης). Υπάρχουν όμως και δύο γυναίκες-δηλητήριο, που, όπως θα αποκαλυφθεί, είναι μάνα και κόρη.

Η Αντιγόνη (Στέλλα Παπαδημητρίου), που έχει βαρύ παρελθόν στις μηχανορραφίες, και η Νταίζη (Μαριάννα Πολυχρονίδη), η οποία έχει αναστατώσει τους πάντες με τα κόλπα της.

«Πάντα ένας ρόλος "κακού" είναι πρόκληση για τον ηθοποιό και συνήθως ασκεί μεγαλύτερη γοητεία στο κοινό. Κι αυτό γιατί ένας "καλός" χαρακτήρας συνήθως είναι προβλέψιμος, ένας "κακός" όχι», τονίζει στο ΛΟΙΠΟΝ η Στέλλα Παπαδημητρίου. «Ίσως αυτό να συμβαίνει και γιατί ο κόσμος έχει ταυτίσει τους "κακούς" με την κοινωνία μας, που κάθε άλλο παρά αγγελικά πλασμένη είναι. Εξάλλου, ο κόσμος καταλαβαίνει ότι κανείς δεν γεννιέται κακός, αλλά κάτι μέσα στην πορεία της ζωής του τον οδηγεί στην "γκρίζα σκιά" του εαυτού του».

Με τη σειρά της η Μαριάννα Πολυχρονίδη επισημαίνει: «Εγώ αρχικά θέλησα να δώσω ελαφρυντικά στην Νταίζη και να την καταλάβω. Το σταμάτησα γρήγορα όμως αυτό, γιατί έτσι δεν θα έβγαζα τη γυναίκα-δηλητήριο. Το "μυστικό" της Νταίζης είναι ότι και το πιο παράλογο πράγμα το περνάει με τον τρόπο της ως φυσιολογικό. Το πιο ωραίο που μου συμβαίνει είναι όταν στο δρόμο μου λέει ο κόσμος "θα σε πιάσω από το μαλλί, αλλά όχι εσένα, την Νταίζη"!».

Οι δολοπλοκίες της «Άλλης»
Η απόλυτη γυναίκα-έγκλημα της φετινής σεζόν αποδείχτηκε η Ξένια (Αθηνά Οικονομάκου) στη «Ζωή της άλλης», που μαζί με τον Τζώρζη (Πάνος Βλάχος) προσπαθούν με κάθε τρόπο να βγάλουν από τη μέση την Κάτια Καλλιφατίδη (Κάτια Δανδουλάκη).

Κακός και πονηρός όμως είναι και ο Σωτήρης (Κώστας Κρομμύδας), που μπροστά στο χρήμα δεν υπολογίζει τίποτα. «Οι κακοί είναι αυτοί που απευχόμαστε να έχουμε κοντά μας ή να τους κάνουμε παρέα. Φοβόμαστε μήπως μερικές φορές είμαστε κι εμείς έτσι», μας λέει ο Κώστας Κρομμύδας. «Το τι ακούω από τον κόσμο δεν λέγεται. Το πόσα μου σούρνει που κοροϊδεύω την Τόνια. Ευτυχώς, μόλις με γνωρίζουν, αλλάζουν αμέσως γνώμη (Γέλια.)».

Το «αλατοπίπερο» των σειρών
«Γλυκούλης» ο Λάκης (Πέτρος Φιλιππίδης), αλλά... πικρούλης ο αδερφός του Νίκος (Ιωσήφ Μαρινάκης), που όμως το πήρε το μάθημά του.

«Ήταν ένα ρίσκο για μένα, γιατί ο κόσμος με είχε συνηθίσει σε δραματικούς ρόλους, αλλά ήθελα πολύ να παίξω σε κωμωδία», μας λέει ο Ιωσήφ Μαρινάκης. «Νομίζω ότι αυτοί οι ρόλοι αγγίζουν περισσότερο τον κόσμο, γιατί κάθε "κακός" έχει το προσωπικό του δράμα. Δεν γίνεται τυχαία κάποιος ?κακός?. Κι εγώ για να ερμηνεύσω τον Νίκο προσπάθησα να του δώσω ελαφρυντικά. Όλοι κάποιες στιγμές μπορεί να έχουμε γίνει ?κακοί?, αλλά είχαμε τα ελαφρυντικά μας. Ίσως γι’ αυτό ο κόσμος αγαπάει περισσότερο τέτοιους ρόλους».

Στην ίδια σειρά και η Βούλα (Ζέτα Δούκα) έκανε ένα σωρό μηχανορραφίες για να γίνει πλούσια, αλλά τελικά έμεινε στον άσο.

Το ίδιο και η Κική (Πηνελόπη Αναστασοπούλου) στο «Μ+Μ» και ο Κωνσταντίνος (Γιώργος Δάμπασης).

Από την άλλη, πεθερά-δηλητήριο για τον Γεράσιμο (Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη) ήταν η Λαμπρινή (Χρύσα Ρώπα) στη σειρά «Η οικογένεια βλάπτει», αλλά βρήκε το δάσκαλό της. Ενώ στην «Πολυκατοικία» η Παναγιώτα (Μάρθα Βούρτση) έχει μεν το σταυρό στο χέρι, αλλά και την κακία στο στόμα.

Δύσκολοι κριτές, αυστηροί παρουσιαστές
Πάντα βέβαια υπάρχει ένας «δύσκολος» ή ένας αυστηρός κριτής στις επιτροπές των talent shows και στα ριάλιτι. Ξεχνιούνται τα πρώτα 5άρια της κριτικής επιτροπής του «Dancing With the Stars»; Οι κόντρες του Γιώργου Θεοφάνους με τον Νίκο Μουρατίδη στο «Χ-Factor», που έκαναν τον Γιώργο Λεβέντη να θέλει να «πηδηχτεί από το παράθυρο»;

Ή οι «φαρμακερές» ατάκες της Ευγενίας Μανωλίδου και οι κόντρες της με τον Ηλία Ψινάκη στο «Ελλάδα, έχεις ταλέντο»; Αλλά και κάποιοι παρουσιαστές ακολουθούν το... σκληρό δρόμο.

Η Βίκυ Βαμιεδάκη δεν μακροημέρευσε ως αυστηρή στο «Ηοtel Inspector», αλλά ο Έκτορας Μποτρίνι, αν και σωστός «Εφιάλτης στην κουζίνα», είναι λαοφιλής. Τι κι αν δεν του αρέσει το φαγητό και το πετάει στο πάτωμα ή «στολίζει» τους μαγαζάτορες και τους υπαλλήλους τους με αρκετά κοσμητικά επίθετα; Η τηλεθέαση μετράει και οι «κακοί» την απογειώνουν!