Από τη ΝΑΝΣΥ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ
Είναι γλυκιά, αστεία, ρομαντική και αφοπλιστικά ειλικρινής. Μας το ομολόγησε, άλλωστε, ότι έχει μάθει να τα λέει... τσεκουράτα και ας το έχει πληρώσει αυτό κάποιες φορές ακριβά. Πάνω απ όλα, όμως, η «Λόλα», δηλαδή, η Άντα Λιβιτσάνου, είναι ένα ταλαντούχο πλάσμα, που απ ό,τι φαίνεται ήρθε στη ζωή μας και θα μείνει. Θα μείνει για πολλά χρόνια, γιατί μας χρειάζεται το ταμπεραμέντο της. Κυρίες και κύριοι, ήρθε η ώρα να γνωρίσετε λιγάκι καλύτερα τον... Λεωνίδα Λάλο, δηλαδή, τη Λόλα ή, αν προτιμάτε, την Άντα, για να μην μπερδευόμαστε!
Λοιπόν, έπειτα από αυτούς τους 5-6 μήνες που κάνεις... κολλητή παρέα με τη «Λόλα» πώς σου φαίνεται;
«Πώς μου φαίνεται ε; Σούπερ! Έχει γίνει η καλύτερή μου φίλη. (Γέλια.) Είμαστε μαζί από το πρωί μέχρι το βράδυ, πέντε μέρες την εβδομάδα. Δεν είμαστε απλώς κολλητές, είμαστε αυτοκόλλητες».
ΤΙ σημαίνει αυτό;
«Ότι είμαι πραγματικά απόλυτα ευχαριστημένη μαζί της ή, για να ακριβολογώ, απόλυτα ευτυχισμένη. Ναι, η Λόλα είναι μια δουλειά που με έχει κάνει φέτος ευτυχισμένη. Και αυτό το συναίσθημα, ξέρεις, είναι πολύτιμο. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα για έναν καλλιτέχνη από το να βρίσκεται σε δουλειές που τον ικανοποιούν, που τον εκφράζουν, που τον γεμίζουν».
Πώς σου φαίνεται η ενασχόλησή σου με το καθημερινό;
«Είναι μια απίστευτη εμπειρία. Το καθημερινό είναι τελικά μεγάλο σχολείο για όποιον αποφασίζει να καταπιαστεί μαζί του. Δεν φαντάζεσαι το πόσα πράγματα μαθαίνεις».
Σίγουρα μαθαίνεις πολλά. Αυτό που μαθαίνεις, όμως, πρώτα απ όλα ποιο είναι;
«Το να βρίσκεσαι σε ετοιμότητα. Για να μπορέσεις να αντεπεξέλθεις στις ανάγκες ενός καθημερινού, πρέπει να είσαι... ετοιμοπόλεμος τύπος».
Και ανθεκτικός, υποθέτω. Να μπορείς να αντέχεις όλες τις κακουχίες.
«Τι εννοείς;».
Εννοώ την κούραση.
«Καλά, το θέμα κούραση είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο. Η κούραση που πρέπει να αντιμετωπίσεις κάθε μέρα είναι απίστευτη. Μια καθημερινή δουλειά είναι κανονικό crash test αντοχών».
Όταν στην αρχή της σεζόν είπες το «ναι», μπορούσες να φανταστείς πόση κούραση περιελάμβανε το «πακέτο»;
«Σε καμία περίπτωση. Σαφέστατα το ήξερα πως θα κουραστώ, αλλά δεν μπορούσα να συλλάβω το μέγεθος. Αρχικά μέχρι να βρούμε και τους ρυθμούς μας υπήρξαν μέρες που το βράδυ σχεδόν λιποθυμούσα από την κούραση».
Αλήθεια, τι σε έκανε να πεις το «ναι» σε αυτή τη δουλειά;
«Το μοναδικό μου κίνητρο ήταν ο ρόλος. Ο ρόλος της Λόλας με κατέκτησε από την πρώτη στιγμή. Τον ερωτεύθηκα. Βέβαια, είπα ναι, όπως λες κι εσύ, σε συνδυασμό φυσικά με ότι είχα να κάνω με μια άρτια και καλοστημένη παραγωγή, από την πρώτη μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια».
Να υποθέσω πως δεν είχες «κόλλημα» που θα έπαιζες σε καθημερινό; Γιατί πολλοί το έχουν αυτό το «κόλλημα».
«Για να είμαι ειλικρινής, όταν άκουσα καθημερινό, στην αρχή... κόλλησα. Ναι, ένα κόλλημα το έφαγα, κι αυτό όχι γιατί έχω πρόβλημα με τα καθημερινά, αλλά με τις καθημερινές δραματικές σειρές. Όταν κατάλαβα πως θα είχαμε να κάνουμε με μια καθαρόαιμη κωμωδία, άλλαξα γνώμη».
Δηλαδή, εννοείς πως δεν θα έπαιζες σε μια καθημερινή δραματική σειρά;
«Ακριβώς... Δεν νομίζω πως μια δραματική σειρά πρέπει να παίζεται σε καθημερινή βάση. Το δράμα όταν το τραβάς από τα μαλλιά γίνεται μελό, πολύ παραμύθι, αστείο. Άσε που δεν θα μπορούσα να ζω με τέτοια φόρτιση καθημερινά, γιατί, όπως και να το κάνουμε, ένας δραματικός ρόλος σε φορτίζει έντονα. Ενώ η κωμωδία έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα, μπορείς να παίξεις μαζί της περισσότερο και σίγουρα περνάς και καλά. Πώς να σ' το πω διαφορετικά; Μια δραματική, καθημερινή σειρά θα τη βαριόμουν αφάνταστα. Χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει πως κάποιοι άνθρωποι δεν κάνουν όντως κάποιες αξιόλογες προσπάθειες».
Όπως ακριβώς λες κι εσύ, ότι δηλαδή με την κωμωδία περνάς καλύτερα, πιστεύεις πως συμβαίνει το ίδιο και με τον κόσμο;
«Εννοείται... Ο κόσμος έχει ανάγκη το γέλιο. Έχει ανάγκη να γυρίσει στο σπίτι του και να χαλαρώσει, να ξεχαστεί, να χαμογελάσει μετά από όλη αυτή την καταιγίδα της καθημερινότητας που έχει φάει στο κεφάλι. Άλλωστε, γι αυτό και τα τελευταία χρόνια ο βασιλιάς στην τηλεόραση είναι το γέλιο».
Υπάρχει και η θεωρία που λέει πως οι βραδινές σειρές, οι σειρές του prime time, είναι... πρώτης κατηγορίας και οι καθημερινές δεύτερης.
«Όλα αυτά είναι αστεία. Το πόσο καλή είναι μια δουλειά δεν κρίνεται από τη συχνότητα που παίζεται. Δηλαδή, αν μια σειρά παίζεται μία φορά το μήνα, είναι... αριστούργημα; Δεν υπάρχει καμία διαφορά του prime time με το απογευματινό από τη στιγμή που οι απαιτήσεις του καθημερινού και ο πήχης ανέβηκαν και το μπάτζετ των βραδινών σειρών, λόγω της οικονομικής ύφεσης που υπάρχει, μειώθηκε».
Αναμφισβήτητα η «Λόλα» ήταν ένας απαιτητικός ρόλος, ένας ρόλος που έπρεπε να είσαι και άντρας και γυναίκα μαζί. Τον φοβήθηκες;
«Όχι. Δυσκολίες σίγουρα υπήρχαν, και ήταν πολλές. Όμως, όταν αποφασίζω κάτι, δεν το φοβάμαι ποτέ. Πέφτω με τα μούτρα, αποφασισμένη να κερδίσω τον πόλεμο. Το φοβήθηκες; Το χασες, που λέει και η παροιμία».
Μου φαίνεσαι τολμηρό κορίτσι γενικότερα...
«Δεν ξέρω αν είμαι τολμηρή, σίγουρα όμως είμαι μαχητική. Και αυτό όσον αφορά τα επαγγελματικά μου. Στα προσωπικά μου είμαι πιο ήρεμος άνθρωπος».
Μου είπες προηγουμένως πως η «Λόλα» έκρυβε πολλές δυσκολίες. Τι σε δυσκόλεψε περισσότερο;
«Το περπάτημα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με δυσκόλεψε το περπάτημα. Ήταν κάτι στο οποίο διέθεσα ατελείωτες ώρες μελέτης και παρατηρητικότητας και στηρίχθηκα σε πολλά πράγματα τα οποία έβλεπα γύρω μου σε φίλους και γνωστούς».
Αλήθεια, η Άντα είναι καθόλου... αντράκι;
«Όχι, όχι, δεν είμαι καθόλου αντράκι. Δεν το έχω καθόλου όλο αυτό. Είμαι μόνο η Άντα, χωρίς εκπλήξεις».
Δηλαδή, δεν ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που λένε ότι είμαι «και ο άντρας και η γυναίκα της ζωής μου»;
«Όχι, καλέ, σε καμία περίπτωση. Και το να προσπαθείς να το παίξεις σε δύο ταμπλό το βρίσκω, αν όχι φρικιαστικό, απίστευτα κουραστικό και ψυχοφθόρο».
Στη σειρά έχεις έναν αυθορμητισμό. Τον ίδιο αυθορμητισμό κουβαλάς και στη ζωή σου;
«Ναι, είμαι αυθόρμητη. Δεν λειτουργώ με... κουτάκια».
Είσαι αυτό που λέμε «ανοιχτό βιβλίο»;
«Όχι, δεν εξωτερικεύω τα πάντα. Είμαι ανοιχτό βιβλίο ως ένα βαθμό. Δηλαδή, αφήνω τον άλλο να με διαβάσει μέχρι τη σελίδα που θέλω εγώ».
Διατηρείς την παιδικότητά σου;
«Φουλ... Έχω συνεχώς μια παιδιάστικη διάθεση και αυτό με έχει σώσει. Γιατί δεν δίνω σημασία σε πράγματα που δεν έχουν αξία. Απλώς χαμογελώ και τα προσπερνώ. Αυτή η παιδική μου διάθεση μου έχει δώσει την ικανότητα να φιλοσοφώ κάποια πράγματα».
Τι σε εκνευρίζει περισσότερο απ' όλα;
«Η ασυνέπεια. Με τρελαίνει, μπορεί να με βγάλει από τα ρούχα μου».
Η «Λόλα» είναι η μεγάλη ευκαιρία που περίμενες; Η ευκαιρία της καριέρας σου;
«Δεν τα αντιμετωπίζω έτσι τα πράγματα. Δεν έψαχνα για τη μεγάλη ευκαιρία. Ανέκαθεν ψάχνω για τους ρόλους εκείνους που πιστεύω ότι θα με προχωρήσουν παρακάτω».
Δεν μπορεί να μη σε ενδιαφέρει η αναγνωρισιμότητα...
«Κι όμως δεν με ενδιαφέρει. Δεν ξεκίνησα αυτή τη δουλειά για να γίνω γνωστή και να μου μιλάει ο περιπτεράς της γειτονιάς μου. Διάλεξα αυτή τη δουλειά γιατί ήταν το όνειρό μου από τότε που ήμουν μικρή. Αυτό που με ενδιαφέρει σίγουρα είναι να κερδίσω την ουσιαστική αγάπη και την εμπιστοσύνη του κόσμου, κάνοντας αυτή τη δουλειά σωστά. Η διαδρομή είναι η ουσία και όχι ο προορισμός, όσο κοινότοπο κι αν σου ακούγεται αυτό».
Είσαι ρομαντική; Ιδεαλίστρια ίσως;
«Μπορεί. Σίγουρα πάντως δεν είμαι ψώνιο. Είναι αστείο στην τόσο μικρή καλλιτεχνική αγορά που έχουμε στην Ελλάδα να μιλάμε για σταριλίκια και αναγνωρισιμότητες».
Πάντως, οι περισσότεροι συνάδελφοί σου γι αυτά πασχίζουν.
«Ίσως να έχεις και δίκιο. Όμως, εγώ γελάω και γελάω πολύ με όλα αυτά τα καβαλημένα καλάμια που τρέχουν γύρω μας και νομίζουν πως κάνουν κάτι σπουδαίο».
Τα λες «τσεκουράτα».
«Ναι, είναι αλήθεια, μου το έχουν πει κι άλλοι αυτό».
Και δεν το έχεις πληρώσει ακριβά;
«Δεν με ενδιαφέρει. Εγώ δεν θα πάψω ποτέ να λέω τα πράγματα με το όνομά τους, είτε αρέσει στους άλλους είτε όχι. Με την ειλικρίνεια δεν βρίσκεσαι ποτέ μπερδεμένος».
Πάντως, ανεξαρτήτως αναγνωρισιμότητας, η TV ανοίγει πόρτες και βοηθάει τους νέους ανθρώπους του χώρου.
«Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η τηλεόραση είναι ένα πολύτιμο όπλο σε αυτόν το χώρο, αρκεί να ξέρεις πώς να το χρησιμοποιήσεις, γιατί εύκολα μπορείς να το στρέψεις εναντίον σου. Πρέπει να έχεις τη σοφία και την ψυχραιμία να χειριστείς σωστά τη δύναμη της τηλεόρασης».
Η «Λόλα» σε 4-5 μήνες θα είναι παρελθόν. Μετά τι θα κάνεις;
«Δεν το έχω σκεφτεί καθόλου. Αν είναι να έρθει κάτι καλό και να με ιντριγκάρει, καλώς να έρθει. Αν δεν έρθει, δεν θα σκάσω κιόλας. Σίγουρα, όμως, η επόμενη χρονιά θέλω να είναι πιο χαλαρή και ξεκούραστη για μένα».
Θα σου λείψει;
«Λοιπόν, θα σου απαντήσω με ειλικρίνεια. Αυτό το έχω σκεφτεί. Ναι, θα μου λείψει αφάνταστα. Είναι ένας ρόλος τον όποιο λάτρεψα».
Τι θα δούμε...
Ένα μωρό για τη Λόλα
Ο Γρηγόρης για ακόμα μια φορά βρίσκεται ηττημένος στον πόλεμο που έχει κηρύξει στη Λόλα και είναι η σειρά της να πάρει εκδίκηση. Με τη βοήθεια του Στέφανου πάνε το βράδυ στην εταιρεία και βάζουν σε εφαρμογή το σχέδιό της. Κι ενώ ο έρωτας της Τούλας για τον Αργύρη φουντώνει συνεχώς, εκείνος στέλνει λουλούδια στη Χαρά και της ζητάει συγγνώμη που την υποψιάστηκε ότι τον απατούσε... Η Βίκυ παίρνει ένα περίεργο e-mail, που την κάνει έξαλλη με τον Γρηγόρη, ενώ η Τζούλια, η Ιφιγένεια, ο Πάνος, ο Φώτης και οι δύο ξανθές λαμβάνουν πανάκριβα δώρα από τον Γρηγόρη. Εκείνος καταλαβαίνει ότι είναι η Λόλα πίσω απ όλα αυτά και της ζητάει να πάψει να τον χρεώνει. Το θέμα είναι βέβαια το τι θα του ζητήσει εκείνη σαν αντάλλαγμα για να σταματήσει τον πόλεμο εναντίον του.
Ο Γρηγόρης βιντεοσκοπεί τη Λόλα και τον Φώτη, που φιλιούνται στο γραφείο της. Ο Φώτης υπόσχεται στη Λόλα ότι θα μιλήσει αμέσως στη Ναταλία και το βράδυ θα βγούνε μαζί. Η Ναταλία όμως, που έχει υποψιαστεί ότι ο Φώτης θέλει να της πει να χωρίσουν, έχει άλλα σχέδια. Ο Πάνος, πανευτυχής ανάμεσα στις θαυμάστριές του, δεν δίνει σημασία στην Ιφιγένεια, η οποία απελπίζεται. Η Ελβίρα προτείνει στον Αργύρη να τα ξαναβρούνε και να σώσουν το γάμο τους. Με ποιον τρόπο θα αντιδράσει ο Αργύρης στην πρόταση της Ελβίρας; Και τι θα κάνει αυτή για να βγάλει από τη μέση τη Χαρά; Ο Γρηγόρης δείχνει το βίντεο που τράβηξε στη Ναταλία και εκείνη πληγώνεται πραγματικά και λιποθυμάει στα χέρια του. Τι θα συμβεί όμως τη στιγμή που ο Γρηγόρης θα προσπαθεί να τη συνεφέρει; Στο μεταξύ, η Λόλα και ο Φώτης ετοιμάζονται να βγουν για φαγητό μετά τη δουλειά.
Η άλλη γυναίκα
Η Ελβίρα δίνει χρήματα στον Νίκο, για να παρακολουθήσει τη Χαρά. Η Χαρά εισβάλλει έξαλλη στο γραφείο του Αργύρη και του λέει για την επίσκεψη της Ελβίρας στο σπίτι της. Η Βίκυ επιτίθεται στη Ναταλία, γιατί νομίζει ότι έχει σχέση με τον Γρηγόρη, ενώ η Ναταλία προσπαθεί με περίεργους τρόπους να διεκδικήσει τον Φώτη. Η Λόλα τσακώνεται με τον Φώτη, γιατί δεν ξεκαθαρίζει την κατάσταση και ακυρώνει το ραντεβού τους. Στη συνέχεια καταγράφει στο άρθρο της για το επόμενο τεύχος τα συναισθήματα της Χαράς, η οποία της αναλύει πώς αισθάνεται σαν «η άλλη γυναίκα» στη σχέση της με τον Αργύρη. Ο Φώτης διαβάζει το άρθρο της Λόλας νομίζοντας ότι περιγράφει δικά της συναισθήματα. Αισθάνεται πολύ άσχημα και πάει να τη συναντήσει. Πώς θα τον αντιμετωπίσει όμως η Λόλα; Και ποια είναι η έκπληξη που περιμένει τη Χαρά, η οποία τηλεφωνεί στον Αργύρη μετανιωμένη για τον τσακωμό τους;
Η Λόλα έχει τα γενέθλιά της και η Χαρά της κάνει έκπληξη. Όμως, η Λόλα είναι στεναχωρημένη, γιατί φτάνει στο γραφείο και κανείς δεν της εύχεται χρόνια πολλά, αφού στην πραγματικότητα είναι τα γενέθλια του Λεωνίδα Η Χαρά, για να της φτιάξει το κέφι, ζητάει τη βοήθεια του Αργύρη και ετοιμάζει πάρτι-έκπληξη για τη Λόλα, όπου φτάνουν όλοι οι συνάδελφοί της και στέλνουν συγκινητικές ευχές στον Λεωνίδα. Στο πάρτι εμφανίζεται και ο Φώτης, που λέει για άλλη μια φορά στη Λόλα πόσο ερωτευμένος είναι μαζί της, αλλά εκείνη του ζητάει να χωρίσει από τη Ναταλία. Στο μεταξύ, η Δανάη συμβουλεύει τη Ναταλία να κάνει συμμαχία με τον Γρηγόρη, για να ξεφορτωθούν τη Λόλα. Η Βίκυ όμως, που παρακολουθεί στενά τον Γρηγόρη, τους βλέπει μαζί και τους παρεξηγεί. Η Ιφιγένεια προσπαθεί για άλλη μια φορά να τα βρει με τον Πάνο.
Η πρώτη βραδιά
Ο Φώτης λέει στη Ναταλία ότι δεν την αγαπάει και αποφασίζει να γυρίσει στο παλιό του σπίτι, ενώ η Ειρήνη και η Μελίνα μαζεύουν με χαρά τα πράγματά τους. Η Ιφιγένεια βρίσκει παρηγοριά στα κοπλιμέντα του Νίκου, ενώ ο Πάνος εξακολουθεί να προκαλεί τη ζήλια της. Ο Αργύρης κάνει την επανάστασή του και ξηλώνει το σκάνερ που παρακολουθεί την είσοδο και την έξοδο των υπαλλήλων από την εταιρεία. Κι ενώ η Χαρά από την εκπομπή της αναλύει πώς το κάθε φύλο βλέπει και αισθάνεται το σεξ, η Λόλα πέφτει στην αγκαλιά του Φώτη ευτυχισμένη Η Ναταλία ζητάει από τον Αργύρη να απολύσει τον Φώτη που τη χώρισε και καταφεύγει για παρηγοριά στην Ελβίρα, η οποία της υπόσχεται ότι μαζί θα πάρουν την εκδίκησή τους. Η Λόλα και ο Φώτης ετοιμάζονται να περάσουν την πρώτη τους βραδιά μαζί. Θα μπορέσει άραγε η Λόλα να ξεπεράσει τον Λεωνίδα, που έχει ακόμα μέσα της, και να βρει την ευτυχία στην αγκαλιά του Φώτη;
Ο Φώτης, προβληματισμένος από τη συμπεριφορά της Λόλας, ζητάει τη συμβουλή της Ειρήνης. Η Ελβίρα παρακαλεί τον Αργύρη να προσλάβει στην εταιρεία τη φίλη της, Μόνικα, ενώ πιέζει τον Νίκο να της φέρει αποτελέσματα από την παρακολούθηση της Χαράς.. Γρηγόρης με τη Ναταλία σχεδιάζουν πώς θα χωρίσουν τον Φώτη από τη Λόλα, ενώ η Ιφιγένεια παρακολουθεί τα e-mail του Πάνου και ζηλεύει αφόρητα. Στο μεταξύ, η Λόλα είναι έτοιμη να ομολογήσει στον Φώτη τα πάντα για τη μεταμόρφωσή της. Τι προβληματίζει, όμως, τον Φώτη και είναι τόσο πολύ αφηρημένος στη δουλειά του, που παραξενεύει τους συναδέλφους του; Και τι ετοιμάζουν πάλι ο Γρηγόρης και ο Τεό και κανονίζουν συνάντηση με το διευθυντή του ανταγωνιστικού περιοδικού «Άρρεν»;
Ο ζηλιάρης και οι σκηνές
Ο Φώτης, πιεσμένος από τη σχέση του με τη Λόλα και το συνεχές κυνήγι της Ναταλίας, αποφασίζει να δεχτεί την πρόταση συνεργασίας που του κάνουν από το περιοδικό «Άρρεν». Ο Αργύρης προσλαμβάνει τη Μόνικα στη δουλειά, η οποία προσπαθεί να αποφύγει να συναντηθεί με τον Τεό. Βίκυ και Ιφιγένεια αποφασίζουν να συμμαχήσουν και να πολεμήσουν τον Γρηγόρη και τον Πάνο που τις πρόδωσαν, όπως πιστεύουν. Κι ενώ η Λόλα συμφωνεί με τον Φώτη ότι θα είναι καλύτερα για την προσωπική τους σχέση να δουλεύουν χωριστά, η Ναταλία κάνει σκηνή στον Αργύρη, γιατί άφησε τον Φώτη να φύγει από την εταιρεία και ζητάει παρηγοριά στον Γρηγόρη.
Στην εταιρεία εμφανίζεται ένας πολύ όμορφος νεαρός, ο Αλέξανδρος, ο οποίος θα αναλάβει τη θέση του Φώτη, προκαλώντας τον ενθουσιασμό του γυναικείου πληθυσμού.
Τα κορίτσια φλερτάρουν έντονα με τον Αλέξανδρο, προκαλώντας τη ζήλια του Πάνου και του Γρηγόρη. Ο Αργύρης πάει στο σπίτι της Λόλας να δει τη Χαρά και τα κορίτσια προσπαθούν να κρύψουν τον Φώτη, που είναι εκεί για να μη συναντηθεί με τον Αργύρη. Τι ετοιμάζει η Ναταλία με τον Γρηγόρη, που εμφανίζεται γλυκιά και φιλική στο σπίτι του Φώτη για να του ευχηθεί καλή επιτυχία στη νέα του δουλειά; Και ποια θα είναι η εκδίκηση της Βίκυς, που πιστεύει ότι ο Γρηγόρης είναι ερωτευμένος με τη Ναταλία; Η Μόνικα, από την άλλη, δείχνει ενθουσιασμένη που θα δουλέψει με τη Ναταλία. Ο Φώτης παίρνει πληροφορίες από το προσωπικό του «Άρρεν» για τον Αλέξανδρο και προειδοποιεί τη Λόλα, που όμως δεν τον πιστεύει. Η Ιφιγένεια προσπαθεί να πλησιάσει τον Πάνο, αλλά αυτός την αποφεύγει. Τι θα κάνει η Ιφιγένεια για να κεντρίσει τη ζήλια του Πάνου;
Η Βίκυ παρακολουθεί το σπίτι του Γρηγόρη, όταν βλέπει τη Ναταλία να μπαίνει μέσα. Τι ετοιμάζει η Βίκυ και ζητάει συγγνώμη από τη Λόλα και της προτείνει να βγούνε το βράδυ μαζί στο μπαρ; Και τι υποψιάζεται ο Γρηγόρης όταν βλέπει τη Βίκυ να καταφθάνει στην εταιρεία οδηγώντας ένα πανάκριβο αυτοκίνητο; Ο Πάνος και η Τζούλια βλέπουν την Ιφιγένεια με τον Νίκο στο μπαρ να ερωτοτροπούν και ζηλεύουν. Η Τζούλια έξαλλη χαστουκίζει την Ιφιγένεια και χτυπάει τον Νίκο, ενώ ο Πάνος του ζητάει εξηγήσεις. Η Ελβίρα αποφεύγει τον Τεό, ενώ η Μόνικα γλυκοκοιτάζει τον Αλέξανδρο, το νέο φωτογράφο. Στο μεταξύ, ο Φώτης ανακαλύπτει την πλεκτάνη που έχουν στήσει οι άνθρωποι του «Άρρεν» στο «Μίστερ» και προειδοποιεί τον Αργύρη.
Σεμινάριο υπνωτισμού
Κι ενώ όλοι καταφθάνουν στην εταιρεία με νεύρα, γιατί πρέπει να δουλέψουν Σαββατοκύριακο, η Λόλα με τον Φώτη πηγαίνουν σ' ένα αγρόκτημα για να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο που θα τους βοηθήσει να αποκαταστήσουν την ερωτική τους σχέση. Η Βίκυ εξακολουθεί να εμφανίζεται κάθε μέρα, φορώντας κάτι καινούργιο και πολύ ακριβό, ενισχύοντας τη ζήλια των γυναικών και τις υποψίες του Γρηγόρη, που προσπαθεί να μάθει από την Τζούλια και την Τούλα ποιος της αγοράζει τόσο ακριβά πράγματα. Η Χαρά με τον Αργύρη περνάνε μια πολύ ρομαντική βραδιά, όταν έρχεται ο Γιώργος και της κάνει σκηνή. Στη συνέχεια ο Γιώργος συναντάει την Ελβίρα. Ποιο είναι το σχέδιο που καταστρώνουν οι δυο τους για να καταστρέψουν τη Χαρά; Η Λόλα αντιδρά και φέρνει τα πάνω κάτω στην ομάδα που παρακολουθεί το σεμινάριο. Τι συμβαίνει, όμως, όταν την υπνωτίζει ο δρ. Κουλιός; Και τι θέλουν ο Λουκάς και η Μαριάννα, ένα νέο ζευγάρι που συμμετέχει κι αυτό στο σεμινάριο, από τον Φώτη και τη Λόλα;
Οι εκδοτικές εταιρείες διοργανώνουν ποδοσφαιρικό αγώνα, όπου το «Μίστερ» θα παίξει με αντίπαλο το «Άρρεν», και τα αγόρια του γραφείου είναι ενθουσιασμένα αλλά και λίγο φοβισμένα, αφού λείπει ο πρώτος σκόρερ της εταιρείας, ο Λάλος. Η Λόλα θέλει πολύ να παίξει στη θέση του Λεωνίδα, αλλά ο Γρηγόρης της αρνείται. Στην εταιρεία τα στοιχήματα για το αποτέλεσμα του αγώνα δίνουν και παίρνουν. Στο μεταξύ, η Τζούλια παρακολουθεί τον Νίκο και την Ιφιγένεια. Ο Στέφανος δίνει πληροφορίες στη Χαρά κι εκείνη ξεσκεπάζει την πλεκτάνη που στήνουν ο Γιώργος και η Ελβίρα εναντίον της. Στο μεταξύ, οι προετοιμασίες στο γήπεδο φουντώνουν, ο αγώνας βρίσκεται στο απόγειό του και καλείται η Λόλα τελευταία στιγμή να σώσει στην κατάσταση. Όμως, τραυματίζεται στο πόδι και ο Φώτης τη μεταφέρει σπίτι της και μένει εκεί να την περιποιηθεί. Η Λόλα είναι πολύ ερωτευμένη με τον Φώτη και ετοιμάζεται να του ομολογήσει την πραγματική της ταυτότητα και την ιστορία της μεταμόρφωσής της.
Στο ντιβάνι του ψυχιάτρου
Ο Φώτης φεύγει σοκαρισμένος από το σπίτι της Λόλας και της ζητάει χρόνο να σκεφτεί αυτά που του είπε. Η Τζούλια επιτίθεται στον Νίκο μετά την αποκάλυψη της αλήθειας και ξεκαθαρίζουν τη σχέση τους. Η Ιφιγένεια ζητάει συγγνώμη από τον Πάνο και την Τζούλια. Ο Φώτης ψάχνει να βρει ποια είναι η αλήθεια που κάνει τη Λόλα να μην μπορεί να προχωρήσει σεξουαλικά μαζί του και επισκέπτεται ψυχίατρο για να του εξηγήσει το πρόβλημά της. Η Ναταλία βλέπει τον Τεό με τη Μόνικα μαζί, τρελαίνεται και καταφεύγει στον Γρηγόρη, που ακόμα προσπαθεί να λύσει το αίνιγμα πού βρίσκει η Βίκυ τόσα λεφτά και κάνει τόσο ακριβές αγορές. Ποιο είναι το μυστικό-βόμβα που κρύβει η Ελβίρα και προειδοποιεί τη Μόνικα να μείνει μακριά από τον Τεό; Κι ενώ ο Φώτης προσπαθεί να παγιδέψει τη Λόλα και να την πάει στον ψυχίατρο, η Χαρά λέει στον Αργύρη για τα επενδυτικά σχέδια της Ελβίρας. Τι θα σκαρφιστεί ο Φώτης για να πάει τη Λόλα στον ψυχίατρο και ποια θα είναι η διάγνωση του γιατρού για την κατάστασή της;
Ο Τεό καλοπιάνει την Ελβίρα για να μάθει το μυστικό που κρύβει, ενώ εκείνη ζητάει από τον Αργύρη να απολύσει τη Μόνικα. Στην εταιρεία η κατάσταση είναι τεταμένη, αφού Ιφιγένεια και Τζούλια δεν μιλάνε και ο Πάνος αποφεύγει την Ιφιγένεια. Ο Νίκος ακούει τη Λόλα να μιλάει στο τηλέφωνο, παρεξηγεί και κουτσομπολεύει στην εταιρεία ότι η Λόλα είναι έγκυος. Η Ναταλία το ακούει και είναι έτοιμη να πεθάνει. Η Χαρά αναλαμβάνει να σώσει την κατάσταση μεταξύ Φώτη και Λόλας προσπαθώντας να αποδείξει στον Φώτη ότι όσα του είπε η Λόλα είναι αλήθεια. Ο Γρηγόρης ακούει ένα τηλεφώνημα της Λόλας και ακολουθεί τη Χαρά στον καταυλισμό όπου πήγε να συναντήσει τη μάγισσα μαζί με τον Φώτη. Αυτός δεν πείθεται από αυτά που του λέει η μάγισσα. Έτσι, πηγαίνουν στον Στέφανο και η Χαρά του ζητάει να λειτουργήσει το πρόγραμμα που χρησιμοποίησε για να μιλήσει η Λόλα με τη φωνή του Λεωνίδα. Το πρόγραμμα όμως δεν δουλεύει και η Χαρά αποτυχαίνει να πείσει τον Φώτη. Τι βλέπει η Βίκυ που το λέει στην Ελβίρα και παθαίνει σοκ; Για ποιο λόγο φοβούνται Γρηγόρης και Ναταλία ότι η Λόλα τους κάνει μάγια; Ποιο είναι το τελευταίο χαρτί που χρησιμοποιεί η Λόλα για να πείσει τον Φώτη για την ειλικρίνειά της;