Pinterest: Ποιες θα είναι οι τάσεις του 2021 σε μαγειρική, μόδα, ομορφιά και σπίτι

10.01.2021
Pinterest: Ποιες θα είναι οι τάσεις του 2021 σε μαγειρική, μόδα, ομορφιά και σπίτι
Το 2020, οι χρήστες του Pinterest (οι λεγόμενοι Pinners) επισκέφθηκαν τον δημοφιλή ιστότοπο κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας και έφυγαν γεμάτοι ιδέες για να δοκιμάσουν στο σπίτι. Από αυτήν την ιστορική χρονιά θα έρθουν νέες συμπεριφορές που θα συνεχιστούν το 2021 και όπως φαίνεται θα παραμείνουν για τα επόμενα χρόνια.

Κάθε χρόνο, η ομάδα πληροφοριών του Pinterest αναλύει τις αναζητήσεις για να προβλέψει τις κορυφαίες τάσεις που θα είναι χρήσιμες στους ανθρώπους της αγοράς για το επόμενο έτος. Στην έκθεση του προηγούμενου έτους, οι αναλυτές του Pinterest προέβλεψαν 100 τάσεις για το 2020 και το 80% από αυτές πραγματοποιήθηκαν.

Αυτές οι πληροφορίες είναι ένας στρατηγικός τρόπος για τους ανθρώπους της αγοράς να αξιοποιήσουν τα κορυφαία θέματα και τις ιδέες, τα οποία αρχίζουν να αναζητούν οι χρήστες του Pinterest και που δεν είναι ακόμα τάσεις αλλά θα συζητηθούν αύριο.

Παρακάτω μπορείς να δεις 4 αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών σε κλάδους όπως η μαγειρική, η μόδα, η ομορφιά και το σπίτι.

Μπορείς να βρεις την πλήρη λίστα των τάσεων του 2021 που διατίθενται στο pinterestpredicts.com με φίλτρα για αναζήτηση τάσεων ανά κλάδο και βάσει δημογραφικών στοιχείων.

Τρόφιμα & Ποτά: Ο καλύτερος σεφ έρχεται στο σπίτι

Οι άνθρωποι βασίστηκαν φέτος πολύ περισσότερο στο μαγείρεμα στο σπίτι και συχνά έπρεπε να επιλέξουν την αποδοτικότητα σε σχέση με τη δημιουργικότητα. Το 2021, οι ερασιτέχνες μάγειρες θα αυξηθούν και θα είναι πιο σίγουροι για να εξερευνήσουν το νέο τους πάθος. Η τάση είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στο κοινό GenX (γεννηθέντες μεταξύ 1965-1980).

Τα πιάτα γκουρμέ φαγητού σημείωσαν αύξηση + 105%. Οι χρήστες του Pinterest θα μπουν το 2021 στην κουζίνα και θα προσπαθήσουν να αναδημιουργήσουν εμπειρίες εστιατορίου στο σπίτι. Αυτή η τάση στο σπιτικό φαγητό είναι μια ευκαιρία για μάρκες από διαφορετικές βιομηχανίες να προσεγγίσουν τους χρήστες με προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με τα τρόφιμα. Οι εταιρείες τεχνολογίας και διαδικτύου μπορούν να προωθήσουν τα tablet ή τις υπηρεσίες τους για εύχρηστες συνταγές και οι φίρμες τροφίμων μπορούν να εμπνεύσουν τους χρήστες με συνταγές που αξίζουν Michelin δημιουργικότητας.

Μόδα: Άνετα ρούχα για το σπίτι (δημοφιλές στο κοινό της GenZ)

Η μόδα διαμονής στο σπίτι ήταν στο μυαλό πολλών χρηστών του Pinterest τους τελευταίους μήνες και οι άνθρωποι στράφηκαν σε ριχτά παντελόνια, casual φόρμες και υπερμεγέθη ρούχα για να αντικαταστήσουν τα αθλητικά ρούχα ως τη νέα τάση για το σπίτι. Η τάση αυτή ήταν περισσότερο δημοφιλής στο κοινό της GenZ (γεννημένοι από το 1995 έως το 2010).

Οι αναζητήσεις για υπερμεγέθη ρούχα αυξήθηκαν κατά 3 φορές το 2020 κάτι που δείχνει ότι οι φίρμες ένδυσης μπορούν να βοηθήσουν τους Pinners να αποκτήσουν αυτό το νέο στυλ παρουσιάζοντας προτάσεις για άνετα ρούχα.

Ομορφιά: Μινιμαλιστική ομορφιά (δημοφιλής στο κοινό Gen Z)

Οι γυναίκες εγκαταλείπουν τα περίπλοκα μακιγιάζ για να εστιάσουν σε μια πιο απλή και βιώσιμη ρουτίνα ομορφιάς δέρματος. Μια τάση που είναι δημοφιλής στο κοινό της GenZ

Η αναζήτηση για το φυσικό καθημερινό μακιγιάζ αυξήθηκε κατά 180% το 2020. Οι χρήστες του Pinterest προσπαθούν να βελτιώσουν τα σχήματα ομορφιάς τους και να ανακαλύψουν καθαρά προϊόντα με φυσικά συστατικά. Οι μάρκες ομορφιάς θα έχουν την ευκαιρία το 2021 να τους καθοδηγήσουν σε αυτήν τη διαδικασία, προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές και παρουσιάζοντας τη λίστα συστατικών στα προϊόντα τους.

Εσωτερική διακόσμηση: Περισσότερες πόρτες

Η άνοδος της τηλεργασίας οδήγησε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν εκ νέου το σπίτι τους και το 2021, θα βρουν νέους τρόπους για να δημιουργήσουν περισσότερο προσωπικό χώρο, όπως η μετατροπή μιας ντουλάπας σε γραφείο. Αυτή η τάση είναι περισσότερο δημοφιλής στους Millennials (γεννημένους μεταξύ 1981 και 1995).

Οι ιδέες για μετατροπή ντουλάπας (ή μιας αποθήκης) σε γραφείο, αυξήθηκαν 2 φορές στο 2020. Οι εταιρείες μπορούν να προσφέρουν λύσεις προϊόντων για την ενίσχυση υβριδικών δωματίων στο σπίτι, όπως έπιπλα γραφείου ή τάσεις χρωμάτων. Για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να φανταστούν εύκολα το νέο τους χώρο. Οι φίρμες τεχνολογίας μπορούν να προωθήσουν προϊόντα που εξοπλίζουν τεχνολογικά το γραφείο στο σπίτι, το γυμναστήριο στο σπίτι, τις αίθουσες παιχνιδιών ή τη συνδεσιμότητα στο σπίτι (ή WiFi).