Χρειάστηκε να μπει στο πετσί ενός παράξενου ρόλου για τις ανάγκες ενός διαφημιστικού, όπως εξήγησε στο περιοδικό People. Έπρεπε για 14 ώρες να έχει τα μάτια της καλυμμένα με ένα μαντήλι, και να μην βλέπει τίποτα.
Η εμπειρία ήταν «του τρελού» - διαβάστε τι ακριβώς είχε γίνει:
«Δεν θα ξεχάσω μια διαφήμιση χαρτιού, στην οποία μου είχαν κλείσει τα μάτια, γιατί το concept του σεναρίου ήταν να μου περνούν διάφορα αντικείμενα από το πρόσωπο για να αναγνωρίσω την υφή. Η ομάδα παραγωγής, λοιπόν, μιλούσε για το πώς θα δείχνει πιο ωραία η ζάρα που έκανε το μεταξωτό μαντίλι, με το οποίο μου είχαν κλείσει τα μάτια. Μετά από 5-6 ώρες, που ακόμα δεν είχαμε τραβήξει ούτε ένα πλάνο, βρήκαμε έναν τρόπο να μπει το μαντίλι και όταν έκατσε καλά και μου είπαν να μην το βγάλω και ‘το χάσουμε’, πρότεινα κι εγώ να μην το βγάλω μέχρι να τελειώσουμε. Φυσικά είπαν ‘ναι’, έτσι έμεινα δεκατέσσερις ώρες τυφλή, με το μαντίλι στα μάτια, για να μη χαλάσει η ζάρα! Είναι του τρελού αυτό για να σου αρέσει και να το κάνεις επάγγελμα», εξήγησε η Ζέτα Μακρυπούλια.