Η μάχη της τηλεθέασης!

08.11.2011
Ο «Κατακουζηνός» στερεί τον θρόνο από την Ελένη, η Τατιάνα ζορίζεται, η Ράλλη δικαιώνει τη Λαμπίρη, οι Αρβύλα σαν να μην έλειψαν καθόλου, Σκορδά-Λιάγκας ειναι τα φαβορί. οι πρωτες τηλεθεασεις ειναι στα χερια μασ.

Στην πρωινή ζώνη έχουμε τη βασική μάχη -το «Πρωινό mou» του Mega και το νέο εγχείρημα του AΝΤ1, την άνοδο της κομψής ενημέρωσης με την Πόπη Τσαπανίδου και την κατακόκκινη κουπ της Μελέτη. Στη μεσημεριανή ζώνη παίζεται το «παιχνίδι των θρόνων» με το «Κωνσταντίνου και Ελένης Μενεγάκη», ενώ η Τατιάνα δεν... τραβάει και το ίδρυμα «Δέστε τους» έχει βασιλικό lead-in. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Η Ελεονώρα Μελέτη βγήκε στον αέρα έχοντας φροντίσει να επικοινωνήσει δεόντως το νέο της look με κόκκινο μαλλί, να φωτογραφηθεί χωρίς ρετούς και να tweetάρει διαρκώς, οπότε επέστρεψε με 30άρια (30,6%) στο νεανικό κοινό και 16,9% στο γενικό. Στην πορεία τα νούμερα έπεσαν, διατηρώντας καλά ποσοστά στο κοινό 15-44 με ποσοστά 18%-24%, όμως στο γενικό κινούνται γύρω από τη βάση 8%-12%.

Αλλά στην πρωινή ζώνη, η «μητέρα των μαχών» είναι ανάμεσα στο «Πρωινό mou» και στο «Πρωινό ΑΝΤ1». Σκορδά- Λιάγκας βγήκαν στον αέρα στις 10/10 και έκαναν 33,9% τους είδαν, δηλαδή, 595.000 τηλεθεατές. Συνέχισαν όλη την εβδομάδα με 30άρια αλλά στις 17/10 την πρεμιέρα του «Πρωινού ΑΝΤ1» είδαν 630.000 τηλεθεατές (40,7% τηλεθέαση). Με συγχωνευμένη τηλεθέαση Γ. Παπαδάκη και Φερεντίνου-Χρηστίδου. Το ενδιαφέρον του κοινού για το νέο πρωινό του ΑΝΤ1 ήταν έντονο για όλη την πρώτη εβδομάδα που ήταν στον αέρα κάνοντας 30άρια αλλά και το «Πρωινό mou» σημείωνε 22%-24%. Τη δεύτερη εβδομάδα... αερομαχίας τα πράγματα άλλαξαν υπέρ του Mega. Για το διάστημα 24-30/10 έκανε την καλύτερη επίδοση με 21,1% και 443.000 τηλεθεατές, ενώ η συγχωνευμένη τηλεθέαση του «Πρωινού ΑΝΤ1» για το ίδιο διάστημα ήταν 21,7% και 377.000 τηλεθεατές. Και η τρίτη εβδομάδα που μόλις έληξε δείχνει ότι το πρωινό του Mega «παίρνει κεφάλι» και παγιώνεται στην πρώτη θέση.

Κερδισμένη έχει βγεί και η Πόπη Τσαπανίδου, που από 17%-19% με 250.000 τηλεθεατές, έχει φτάσει να «χτυπά» 25άρια και 450.000 τηλεθεατές. Η επικαιρότητα είναι πλέον υπέρ της εκπομπής και σε συνδυασμό με την ικανότητα της Πόπης Τσαπανίδου να χειρίζεται εξίσου καλά την καυτή πολιτική ειδησεογραφία με την ανάλαφρη θεματολογία ισορροπώντας στα Jimmy Choo της, βρίσκεται πια σε απόσταση αναπνοής από τα ψυχαγωγικά πρωινά σε Mega και ΑΝΤ1.

Η Νικολέττα Ράλλη, το νέο πρόσωπο της μεσημεριανής ζώνης που ήρθε με φόρα και? φλυαρία έκανε πρεμιέρα και σημείωσε 15,2% και 337.000 τηλεθεατές. Στη συνέχεια, ελλείψει ανταγωνισμού αφού η Σταματίνα Τσιμτσιλή παλεύει να μην την καταπιεί η κινούμενη άμμος του Alter, ανέβασε τα νούμερα τηλεθέασης και έκλεισε την πρώτη εβδομάδα με 19% και 396.000 τηλεθεατές. Αλλά από τις 3 Οκτωβρίου η μεσημεριανη ζώνη έχει βασιλευόμενη δημοκρατία. Η Μενεγάκη πήρε τον «Καφέ της», άλλαξε το πάνελ της και 24,3% και 536.000 τηλεθεατές είδαν τη «βασίλισσα» στην πρεμιέρα της.

Οι τηλεθεάσεις της «Ελένης» συνεχίζουν να είναι υψηλές έχοντας καταβαραθρώσει το «Made in Star» που κινείται στο 8%-10% αλλά δικαιώνονται όσοι έλεγαν ότι αντίπαλός της θα είναι ο Χάρης Ρώμας με τις επαναλήψεις του «Κωνσταντίνου και Ελένης». 14,3% στο γενικό και 19,6% στο νεανικό για την «Ελένη», 18,2% και 22,1% αντίστοιχα για τη σειρά. Καθημερινές μονομαχίες για το σίριαλ «Ρώμας και Ελένη» με εναλλαγές στις πρωτιές αλλά φαίνεται πως για ακόμη μία χρονιά ο περίφημος...Κατακουζηνός θα τερματίσει με υψηλές τηλεθεάσεις.

Οι χαμηλές τηλεθεάσεις όμως της Ράλλη, έχουν δικαιώσει πλήρως τη Χριστίνα Λαμπίρη που είχε τελικά σαφώς καλύτερα νούμερα.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το χαμηλό lead-in που δίνει η Ράλλη έχει δημιουργήσει πρόβλημα και στην Τατιάνα Στεφανίδου. Στην αρχή ξεκίνησε δυνατά με 22% και 492.000 τηλεθεατές αλλά η αταίριαστη πεντάδα που διαφημίζει τις πολύ καλές μεταξύ τους σχέσεις δεν έχει δέσει τηλεοπτικά και το κοινό δεν δείχνει να τσιμπάει. Από όλες τις καραμπόλες οι πιο κερδισμένοι είναι οι Μουτσινάς ? Ηλιάκη που πλέον έχουν βασιλικό lead-in από τη Μενεγάκη και έχουν δει τις τηλεθεάσεις της εκπομπής, από 10% που έκλεισε τη περσινή σεζόν στο 16,8% μ.ό. για Σεπτέμβριο-Οκτώβριο και 22,5% στο νεανικό κοινό.

Στο prime time, οι «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν με σταθερό κοινό και τα νούμερα πάντα υψηλά. Η πρεμιέρα τους έκαναν 33,7% και 1.323.000 τηλεθεατές και ανεβαίνουν!

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΙΝΤΕΛΑΣ