"Ευτυχώς που ο Ντέιβιντ δεν είναι τέλειος"

05.01.2011
Μας μπερδεύει συνέχεια η Βικτόρια Μπέκαμ (Victoria Beckham)! Εκεί που διαλαλούσε περίτρανα ότι ακόμη και ύστερα από 11 χρόνια γάμου βλέπει τον άντρα της και τρελαίνεται, έρχεται τώρα και αλλάζει γνώμη.


Μας μπερδεύει συνέχεια η Βικτόρια Μπέκαμ (Victoria Beckham)! Εκεί που διαλαλούσε περίτρανα ότι ακόμη και ύστερα από 11 χρόνια γάμου βλέπει τον άντρα της και τρελαίνεται, έρχεται τώρα και αλλάζει γνώμη.

Μιλώντας στη βρετανική "Vogue", στην οποία φυσικά και είναι εξώφυλλο, η 35χρονη τραγουδίστρια, μοντέλο, σχεδιάστρια μόδας και επιχειρηματίας παραδέχεται ότι ο παρά το αθλητικό και προσεγμένο στυλ του, ο Ντέιβιντ (David) της έχει και τις κακές του μέρες.

"Τις προάλλες, ξύπνησα και κοίταξα στην άλλη πλευρά του κρεβατιού. Ο Ντέιβιντ μόλις είχε ανοίξει τα μάτια του και έδειχνε πραγματικά χάλια", ομολόγησε με ειλικρίνεια η Βικτόρια για να συμπληρώσει αμέσως μετά ότι αυτό το λέει για καλό, αφού μιλάει για έναν άντρα που φαίνεται πάντα τόσο τέλειος, αλλά τελικά δεν παύει να είναι απλά ένας άνθρωπος!

Μόλις τον Οκτώβριο, βέβαια, είχε παραδεχτεί κάτι τελείως διαφορετικό: "Ήταν να πάμε κάπου ένα βράδυ τις προάλλες και ο Ντέιβιντ έστελνε ένα e-mail. Καθόταν στην άκρη του κρεβατιού και δεν φορούσε καθόλου ρούχα. Εγώ έβγαινα από το ντους και δεν μπορούσα να προχωρήσω. Απλά έμεινα εκεί και τον κοιτούσα. Ήταν μαυρισμένος... Είχε όλα αυτά τα τατουάζ, τα οποία αγαπώ τόσο πολύ... Δεν είχε χτενίσει τα μαλλιά του... Δείχνει τόσο τέλειος πάντα... Ούτε καν το πρωί που ξυπνά δεν είναι χάλια. Ποτέ. Έτσι, τον κοιτούσα έτσι όπως καθόταν γυμνός στο κρεβάτι να στέλνει το e-mail, χωρίς ίχνος λίπους επάνω του... Και σκέφτηκα, μπράβο, τα κατάφερες κορίτσι μου".

Κατά τα άλλα, το σίριαλ με την υποτιθέμενη απιστία του Μπεκς με μια πόρνη συνεχίζεται. Έχοντας επανειλημμένα και με πάθος αρνηθεί ότι απάτησε τη γυναίκα του, ο διάσημος ποδοσφαιριστής κατέθεσε πριν από λίγες μέρες σε δικαστήριο του Λος Άντζελες μήνυση εναντίον της Ίρμα Νίτσι (Irma Nici) και των εκδοτών του αμερικανικού περιοδικού "In Touch", το οποίο και ξεκίνησε την όλη ιστορία.

Επιμέλεια: Ζωή Κίττα