Σχεδιασμένη από την Creative Director της Chanel, Virginie Viard για τη συλλογή Chanel Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022, η 22 είναι μια τσάντα που θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχει τη δική της προσωπικότητα σε σχέση με το χαρακτηριστικό στυλ της Chanel.
Μπορεί μεν να έχει ως εξωτερική επένδυση το διάσημο καπιτονέ της Chanel, αλλά με ένα σχήμα που είναι εμπνευσμένο από τη χάρτινη τσάντα του σούπερ μάρκετ και ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, η Chanel 22 είναι μια ωραία grunchy και νεανική επιλογή, αντίστοιχη της μεγαλύτερης αδελφής της, της 19.
Τσάντες του οίκου όπως οι Mini Flap, Boy Bag αλλά και η 19 που προαναφέραμε, είναι όλες σημαντικά μικρότερες και πιο άκαμπτες στην κατασκευή. Κατά τον σχεδιασμό της 22, ωστόσο, είναι ξεκάθαρο ότι το στυλ κινήθηκε προς την αντίθετη κατεύθυνση.
{https://www.instagram.com/p/Cqs14Z3oXrZ/}
«Είναι τόσο διαφορετική από τις άλλες τσάντες που η Chanel έχει κυκλοφορήσει στην αγορά», λέει η Marissa Galante Frank, Fashion Director of Beauty and Accessories του πολυτελούς οίκου.
Η Chanel 22 έγινε γρήγορα επιτυχία και αποτελεί ήδη ένα κλασικό στυλ από μόνη της. Σύμφωνα με την Frank, αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο μέγεθος της, που την καθιστά πιο λειτουργική από άλλα σχέδια που έχει δώσει στην αγορά η Chanel.
«Αυτή τη στιγμή, ο κόσμος αναζητά αντικείμενα που είναι βολικά, είναι αισθητικά ευχάριστα, αλλά και λειτουργικά. Η τσάντα δεν είναι απλά για πόζες για φωτογραφίες στο Instagram», λέει.
Όταν η τσάντα κυκλοφόρησε το 2022, η Chanel συνδύασε το ντεμπούτο της με μια καμπάνια με celebrities, με πρωταγωνίστριες τέσσερις μούσες: τις ηθοποιούς Lily-Rose Depp, Whitney Peak και Margaret Qualley και τη σούπερ σταρ της K-pop, Jennie των BLACKPINK.
Έχοντας ως στόχο ένα πιο νεανικό κοινό, η καμπάνια επικεντρώθηκε στο πώς η τσάντα ταιριάζει με τη ζωή των διάσημων γυναικών στο Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη, το Παλμ Σπρινγκς και τη Σεούλ, αντίστοιχα.
Κάνοντας μια απόκλιση από την αισθητική της «ήσυχης πολυτέλειας» που συνδέεται συχνά με το διπλό έμβλημα C, η Chanel 22 υπογραμμίζει με τόλμη το πλήρες όνομα της μάρκας με λαμπερά γράμματα στο μπροστινό μέρος. Ένα μεταλλικό μενταγιόν με το λογότυπο της Chanel κρέμεται επίσης από το λουρί, προσθέτοντας μια επιπλέον πινελιά.
«Αυτό που είναι υπέροχο για τη Chanel 22 είναι ότι έχει μερικούς από αυτούς τους βασικούς κώδικες του οίκου Chanel, αλλά έχει και αυτή τη μοντέρνα τσαχπινιά», λέει η Galante Frank. Συνδυάζει τα παραδοσιακά εμβληματικά σημεία της Chanel (το μεταλλικό λουράκι αλυσίδας και το καπιτονέ δέρμα) με την ευκολία της καθημερινής ζωής (το casual στυλ).
{https://www.instagram.com/p/CxAwEXTrV8n/?img_index=1}
Η Chanel 22 κυκλοφορεί σε πάνω από δώδεκα χρωματισμούς και υλικά, μέχρι στιγμής — από δέρμα μοσχαριού και αστραφτερό τζιν μέχρι υφαντό μακραμέ και εμπριμέ ζακάρ. Σε αντίθεση με την Chanel 19, διαθέτει εύκολο κούμπωμα και κλείνει με κορδόνια περίσφιξης.
Σήμερα, είναι διαθέσιμη σε μεγάλο, μικρό, μίνι μέγεθος και σακίδιο πλάτης και η τιμή της κυμαίνεται από 5.000 έως 8.600 δολάρια. Με όλες αυτές τις διαφορετικές παραλλαγές, οι αγοραστές έχουν ουσιαστικά ατελείωτες επιλογές για να διαλέξουν.