FYI

«Το θαύμα του παιχνιδιού»: Η Disney λανσάρει μια νέα καμπάνια με στόχο να ενθαρρύνει τις  οικογένειες να διαθέτουν περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι

30.03.2023
«Το θαύμα του παιχνιδιού»: Η Disney λανσάρει μια νέα καμπάνια με στόχο να ενθαρρύνει τις  οικογένειες να διαθέτουν περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι
Η Disney και το Institute of Imagination συνεργάζονται με στόχο το περισσότερο παιχνίδι για τις οικογένειες.

Η The Walt Disney Company και το Institute of Imagination ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» - που βασίζεται στην 100ετή κληρονομιά της Disney - για να εμπνεύσει τις οικογένειες να παίζουν μαζί και να απολαμβάνουν αυτές τις ξεχωριστές στιγμές πριν τα παιδιά μεγαλώσουν. Η καμπάνια περιγράφει το θετικό αντίκτυπο που έχει το ευρηματικό παιχνίδι φαντασίας στη νέα γενιά και καλεί τους γονείς, τους κηδεμόνες και τους φροντιστές να το θέσουν ως μία σημαντική προτεραιότητα στην καθημερινότητά τους.

twop_key_art_1.jpg

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα* που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας σε περισσότερους από 3.500 γονείς, κηδεμόνες και φροντιστές στην Ευρώπη, αναδεικνύει ότι σχεδόν οι μισοί (46%) υποστηρίζουν ότι ο ρόλος του παιχνιδιού στην ανάπτυξη ενός παιδιού παίζει καταλυτικό ρόλο. Tα πολλαπλά οφέλη συμπεριλαμβάνουν την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων (48%), την αυξημένη δημιουργικότητα (47%) αλλά και την εκπαίδευση τους προς την πρωτότυπη και καινοτόμα σκέψη (45%). Επιπλέον, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (40%) εξήγησαν ότι ενθαρρύνουν το παιχνίδι για να τροφοδοτήσουν τη φαντασία των παιδιών τους. Σχεδόν οι μισοί (44%) πιστεύουν ότι το κοινό παιχνίδι φαντασίας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική πορεία που θα επιλέξει το παιδί τους όταν ενηλικιωθεί, με το 27% να προσπαθεί ενεργά να εμπνεύσει τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι, σε θέματα σχετικά με το μέλλον και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Τέλος, οι γονείς παίζουν με τα παιδιά τους κατά μέσο όρο 30 λεπτά την ημέρα, για να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξή τους.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Disney λανσάρει μια διαφήμιση και μια σειρά από δημιουργικά βίντεο με ιδέες και οδηγίες για δημιουργικό παιχνίδι, εμπνευσμένα από τα αγαπημένα brands και franchises της Disney που κυκλοφορούν στο Disney Greece YouTube και στο Disney Greece Instagram.

twop_hasbro_1-1.jpg

Για την περαιτέρω υποστήριξη του Κοινωνικού Σκοπού της Disney και τη δέσμευση της στα παιδιά που βρίσκονται στα νοσοκομεία, έχουν δημιουργηθεί συνολικά 40.000
πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης, ειδικά για 116 συνεργαζόμενα νοσοκομεία και χώρους περίθαλψης σε 21 χώρες. Τα 1.000 από αυτά θα διατεθούν στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» στην Ελλάδα. Τα πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης της Disney - τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθήσουν να φέρουν «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» στις οικογένειες παντού - εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου νοσοκομειακού προγράμματος της Disney. Τα πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης της Disney - τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθήσουν να φέρουν «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» στις οικογένειες - εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου νοσοκομειακού προγράμματος της Disney. Το πρόγραμμα αυτό έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το μακροχρόνιο φιλανθρωπικό εταίρο της Disney, το MediCinema, και καταξιωμένους επαγγελματίες υγείας, για να συμβάλουν στη δημιουργία από «Στιγμές που Αξίζουν». Εστιάζοντας στα παιδιά που ζουν με σοβαρές ασθένειες και μέσα από την παρηγοριά και τη χαρά, στοχεύουν να μειώσουν το άγχος τους και την αίσθηση της απομόνωσης.

*Σχετικά με την έρευνα:
● Η έρευνα που διεξήχθη από την One Poll είναι η μελέτη 3.500 ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και την Πολωνία με παιδιά ηλικίας 2 έως 8 ετών, τον Φεβρουάριο του 2023

Για περισσότερες πληροφορίες ή επισκεφθείτε:

Την ιστοσελίδα www.disney.gr

Τη σελίδα της Disney στο Facebook Disney (facebook.com)

Τη σελίδα της Disney στο Instagram Disney Greece Instagram

Το κανάλι της Disney στο YouTube Disney Greece - YouTube

Τελευταία τροποποίηση στις 30.03.2023 - 14:13