Τα KINGS της ELBISCO αναδείχθηκαν Social Media Brand of the Year στο πλαίσιο του θεσμού Social Media Awards 2015, που αναδεικνύει σε ετήσια βάση τις πλέον καινοτόμες και δημιουργικές πρακτικές της αγοράς. Τα νέα γλυκά σνακ που άλλαξαν τη γευστική καθημερινότητα των καταναλωτών κατέκτησαν την κορυφαία διάκριση για τη φετινή χρονιά, συγκεντρώνοντας τα περισσότερα βραβεία, αλλά και την υψηλότερη βαθμολογία στο σύνολο των κατηγοριών.
Τα KINGS απέσπασαν συνολικά 10 βραβεία – 2 Platinum, 3 Gold, 4 Silver και 1 Bronze – τα οποία απονεμήθηκαν στη διάρκεια πανηγυρικής τελετής την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου, με την παρουσία 700 στελεχών της αγοράς.
Ειδικότερα, τα KINGS κέρδισαν τις ανώτατες διακρίσεις Platinum στις ενότητες Best Social Media Strategy, για την καμπάνια παρουσίασης του προϊόντος στην αγορά και Integration and Innovation, για τις πρωτοποριακές δράσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της μεγάλης τους χορηγίας στο EJEKT Festival 2015
Απέσπασε επίσης τρία Gold βραβεία στις κατηγορίες Best Social Media Strategy for Product Launch, Best Experimental Format και Best Social Media Integration Campaign, τέσσερα Silver βραβεία στις κατηγορίες Innovation in Social Media, Best Integration of Social Media & Offline Campaign, Best Use of Facebook/ Advertising και Social Media Effectiveness, καθώς και ένα βραβείο Bronze στην κατηγορία Best Use of Social Media in Real Life.
Τα KINGS έχουν επίσης διακριθεί και στο πλαίσιο του συνεδρίου Social Media World, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, κερδίζοντας το βραβείο Best Social Product Launch.
Οι διακρίσεις αυτές επιβεβαιώνουν την καινοτόμο και αποτελεσματική προσέγγιση των KINGS στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας, αποτυπώνοντας ταυτόχρονα τη βασική προϊοντική τους υπόσχεση: να προσφέρουν μια φρέσκια και απολαυστική πρόταση, σε όλους εκείνους που βλέπουν τον κόσμο δημιουργικά και αναζητούν το διαφορετικό στην καθημερινότητά τους.