FYI

H&M Conscious Exclusive 2016 - Η ιστορία της τέχνης εμπνέει τη μελλοντική μόδα

20.11.2015
Η Η&Μ ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη συνεργασία με το Musιe des Arts Dιcoratifs που βρίσκεται στο Παλάτι του Λούβρου στο Παρίσι.

Η νέα συλλογή H&M Consciou sExclusive, σχεδιασμένη με έμπνευση από τα αρχεία του μουσείου, θα λανσαριστεί στις7 Απριλίου σε συνδυασμό με την έναρξη τηςέκθεσης Fashion forward - Three centuries of fashion. Η παριζιάνα διευθύντρια μόδας, γκουρούτουστυλ και διακεκριμένη υποστηρίκτρια τηςαειφορίας, Julia Restoin Roitfeld, θα είναι το πρόσωπο της καμπάνιας.

«Είναι τιμή μου που εκπροσωπώ ένα τόσο μοναδικό έργο. Νομίζω ότι η ιδέα να δημιουργηθεί μια συλλογή εμπνευσμένη από την ιστορία της τέχνης και της μόδας είναι ευφυέστατη. Ειδικά γιατί η συλλογή έχει φτιαχτεί από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά που είναι το μέλλον της μόδας», λέει η Julia. Γνωστή για την ξεχωριστή προσωπική της αίσθηση του στιλ, η Julia είναι η προσωποποίηση του ανεπιτήδευτου, ενήμερου, μοντέρνου cool στιλ.

Για αυτή τη συλλογή Conscious Exclusive η ομάδα σχεδιασμού της H&M συνεργάστηκεστενάμετομουσείογια να εμπνευστεί από τιςσυλλογέςτου που αντικατοπτρίζουν αιώνεςμόδας, καθώς και από τα έργα καλλιτεχνών όπως ο Gustave Moreau. Το αποτέλεσμα μιας λαμπερής συλλογής μοντέρνων κομματιών για επίσημες περιστάσειςδιαποτίζεται μετην απτήγοητεία και την αισθητική κληρονομιά της ιστορίας.

«Με αυτή τη συλλογή ανεβάσαμε την ιδέα της βιωσιμότητας σενέα επίπεδα. Δουλεύοντας μενέα καινοτόμα υλικά όπως χάντρες και στρας από ανακυκλωμένο γυαλί και Denimite, ένα υλικό φτιαγμένο από ανακυκλωμένο φθαρμένο denim, έχουμε δημιουργήσει σύγχρονα στυλ εμποτισμένα με μια εξεζητημένη γοητεία», λέει η Ann-Sofie Johansson, καλλιτεχνική σύμβουλος στην H&M.

Η H&M θα είναι αποκλειστικός χορηγός της επερχόμενης έκθεσης που θα περιλαμβάνει επιλεγμένα στιλ από τα αρχεία της Η&Μ, συμπεριλαμβανομένης μιας εμφάνισης από την πρώτησυνεργασία της Η&Μ με το σχεδιαστή Karl Lagerfeld το 2004 και μιας εμφάνισης από τη νέα συλλογή Conscious Exclusive.

Η πλήρηςσυλλογή, που θα περιλαμβάνει γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ, θα διατίθεται από τις7 Απριλίουσε 180 καταστήματα παγκοσμίως και στο διαδίκτυο.