Η οικεία γαργαλιστική αίσθηση υπεροψίας που κέρδισε το μισό Χόλιγουντ με το μέρος του δεν βοηθάει αυτή τη φορά τον Κέβιν Σπέισι, αφού μετά τις αρχικές συστάσεις αποσύρεται υπάκουα στα παρασκήνια για να κάνει χώρο στον Τζιμ Στάρτζες - που όμως αρνείται πεισματικά να λάμψει!

Η οικεία γαργαλιστική αίσθηση υπεροψίας που κέρδισε το μισό Χόλιγουντ με το μέρος του δεν βοηθάει αυτή τη φορά τον Κέβιν Σπέισι, αφού μετά τις αρχικές συστάσεις αποσύρεται υπάκουα στα παρασκήνια για να κάνει χώρο στον Τζιμ Στάρτζες - που όμως αρνείται πεισματικά να λάμψει! Το νέο it-boy της Μεγάλης Βρετανίας καταφέρνει να κάνει ακόμα και το Λας Βέγκας να φαίνεται βαρετό, αλλάζοντας συνεχώς σακάκια σε μια μάταιη απόπειρα στυλιστικών αυξομειώσεων στην ευθεία υποκριτική γραμμή που οδηγεί το «21» σε σίγουρο θάνατο.

Ο Μπεν (Στάρτζες) είναι το αρχετυπικά καλό παιδί που δεν έχει λεφτά να σπουδάσει και ο Μίκι (Σπέισι) είναι ο καθηγητής που θα τον προσέξει για όλους τους λάθος λόγους. Τα κίνητρα του πρώτου είναι φυσικά αγνά, ενώ του δεύτερου απολύτως σκοτεινά. Οι δισταγμοί του Μπεν βέβαια θα διαρκέσουν όσο ακριβώς χρειάζεται για να εμφανιστεί στη ζωή του η απαραίτητη ξανθιά, που θα κάνει φίλους (nerds με ειδικότητα τη ρομποτική), δουλειά (πωλητής σε κατάστημα με αντρικά ρούχα) και οικογένεια (φτωχή πλην τίμια χήρα) να μοιάζουν με μακρινή ανάμνηση. Ο δρόμος προς την παρανομία είναι στρωμένος με Armani και το κοτλέ παρελθόν του δεν αρμόζει στο νέο του image.

Δυστυχώς όμως, το μέτρημα της τράπουλας δεν απαγορεύεται ούτε άλλωστε και τα κινηματογραφικά δάνεια (ο Λουκέτιτς κατακλέβει τους πάντες, από το «Pretty Woman» μέχρι τη «Συμμορία Των Εντεκα»), οπότε δεν ωφελεί να καλέσετε την αστυνομία. Εξάλλου, όπως περίτρανα προσπαθεί να μας αποδείξει o legally blonde σκηνοθέτης, όλα πουλιούνται κι αγοράζονται, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ορίσετε την τιμή σας. Σωστά;

Δέσποινα Παυλάκη