Αν έχει πέσει στα χέρια σας κάποια από τις συνεντεύξεις των φοβερών διδύμων σχετικά με τη δεύτερη και, σύμφωνα με τους ίδιους, τελευταία μεγάλου μήκους ταινία που θα σκηνοθετήσουν πότε, δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο που αποφεύγουν να κάνουν οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με την εξωτική τους πρωταγωνίστρια τους, Αμίρα Κάσαρ ή καταφεύγουν σε λακωνικές ευγένειες!
Το πρώην μοντέλο δεν ήταν σε καμία περίπτωση η πρώτη τους επιλογή - αρχικά προσπάθησαν να πείσουν την πρίμα μπαλαρίνα Ζενάιντα Γιανόφσκι να αναλάβει το ρόλο, αλλά σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή, αποσύρθηκε λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. Στην πραγματικότητα η Γιανόφσκι, που αισθανόταν τεράστια ανασφάλεια μπροστά στην κάμερα λόγω της σχετικά μεγάλης μύτης της και της υποκριτικής της απειρίας, και επηρεασμένη από την αρνητική στάση του τότε συντρόφου και χορογράφου της στο Royal Ballet, Γουιλ Τάκετ, που ήθελε να έχει τον απόλυτο έλεγχο της καριέρας της, δεν ανταποκρίθηκε στην πρόκληση.
Αντίθετα η Αμίρα Κάσαρ, κόρη ρωσίδας τραγουδίστριας της όπερας, γοήτευσε τους Αδερφούς Κουέι με τις μουσικές της γνώσεις (εκτός από φανατικοί οπαδοί του είδους, επιδίδονται εδώ και χρόνια στη σκηνογραφία όπερας), με αποτέλεσμα να υποκύψουν στις πιέσεις των παραγωγών και να την προσλάβουν. Οταν ανακάλυψαν ότι το ταλέντο της στην ηθοποιία περιοριζόταν σε εντυπωσιακά δραματικές πόζες, κατά προτίμηση σιωπηλές, ήταν πια αργά! Οι σχέσεις τους κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ήταν τουλάχιστον τεταμένες, όπου στο τέλος κατέληξαν να μην μιλάνε καθόλου, αφού οποιαδήποτε σκηνική οδηγία αποδείχτηκε λίγο ή πολύ μάταιη!
Αν θέλετε να διαπιστώσετε και μόνοι σας πόσο καλύτερη θα ήταν η Ζενάιντα Γιανόφσκι στο ρόλο της Μαλβίνας, αναζητήστε δύο από τις σπανιότερες μικρού μήκους των Αδερφών Κουέι που σκηνοθέτησαν για λογαριασμό του Channel 4 με τίτλο «Duet» και «Τhe Sandman», δυο εξαιρετικά χορευτικά φιλμ, όπου φυσικά είχε βάλει το χεράκι του και ο υπερπροστατευτικός Γουιλ Τάκετ, τόσο στη χορογραφία όσο και στη σκηνοθεσία.