Νεαρή υπάλληλος πολυτελούς ξενοδοχείου πέφτει εν πτήσει θύμα εκβιασμού από συνεπιβάτη της.
Δύο συναρπαστικά νέα ταλέντα στους πρώτους ρόλους. Δύο μέρη στα οποία είναι άχαρα χωρισμένη η ταινία. Δύο αστεράκια. Ναι, το δύο είναι ο αριθμός που ταιριάζει απόλυτα στο καινούργιο, μη αιματοβαμμένο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) πόνημα του Γουές -Scream- Κρέιβεν. Ψυχολογικό θρίλερ για τη λυτρωτική αφύπνιση μιας πολυμήχανης, πλην δουλικά ευγενικής υπαλλήλου, έχει μοιράσει ακριβώς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του στη ζυγαριά της κινηματογραφικής απόλαυσης, η οποία ισορροπεί διαρκώς σε μια χρυσή μετριότητα. Στον ένα δίσκο της, η ακαταμάχητα γήινη ποιότητα της αξιολάτρευτης Ρέιτσελ ΜακΑνταμς, η μυστηριώδης γοητεία του διφορούμενου Μέρφι και η κλειστοφοβική ατμόσφαιρα του αεροπλάνου ενώ βρίσκεται στον αέρα επιχειρούν φιλότιμα να δώσουν βάρος και σασπένς στο φιλμ. Επιχείρηση, όμως, που αδρανοποιείται από όσα στοιβάζονται ατυχώς στον άλλο δίσκο: το δεύτερο μισό του φιλμ, που ξαφνικά μεταμορφώνεται σε ταινία δράσης, με εντυπωσιακές αναμετρήσεις, κυνηγητά με ή χωρίς αυτοκίνητα και χαρακτήρες... μηδέν. Νυχτερινή Πτήση; Ο,τι πρέπει για έναν υπνάκο.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ