Το ίδιο πρόβλημα βέβαια που έχει και ο εν λόγω αδερφός (ο Μπλουμ, του υπέροχα μελαγχολικού Άντριεν Μπρόντι) το έχουμε και οι θεατές από ένα σημείο κι έπειτα, καθώς η χαριτωμένη και γλυκιά ταινία του Τζόνσον δεν ξέρει πότε πρέπει να βάλει φρένο στην απάτη-μέσα-στην-απάτη-μέσα-στην-απάτη ώστε να μας κάνει να νοιαστούμε και πάλι.
Φυσικά για να μας πειράξει το οτι η ταινία δεν ξέρει πού να τελειώσει, σημαίνει οτι μας έχει εξαρχής κερδίσει, χάρη στον Γουες Άντερσον-συναντά-το-"Prestige" χαρακτήρα της. Το "Brick", η πρώτη ταινία του Τζόνσον, παραήταν επαρμένη και γεμάτη με εξυπνάδα, που κατέληγε χωρίς χώρο να αναπνεύσει, και αν εν μέρει το ίδιο ατόπημα επαναλαμβάνεται, τουλάχιστον η ιστορία των δύο αδερφών στο κέντρο της δίνει στους "Αδερφούς Μπλουμ" μια καρδιά που χτυπάει.
Ο Μαρκ Ράφαλο και ο Μπρόντι έχουν χημεία που σε κουβαλάει για όλο το δίωρο, όσες κούφιες ανατροπές κι αν αντέξεις, το φινάλε είναι συγκινητικό, η Ρίνκο Κικούτσι της "Βαβέλ" δίνει το κάτι παραπάνω με το βουβό της β' ρόλο ως ειδήμων στα εκρηκτικά ονόματι Μπανγκ Μπανγκ, και το σχόλιο που επιχειρεί η ταινία πάνω στην φύση εξαπάτησης κάθε ιστορίας δικαιολογεί την ύπαρξή του χάρη στην ιδιαίτερα προσωπική νότα που του προσδίδει η ευαίσθητη ύπαρξη του αδερφού Μπλουμ.
Ο οποίος, καθώς περνά την ταινία διερωτώμενος αν η αγάπη που νιώθει για την απολαυστικά εκκεντρική πλούσια με όρεξη για περιπέτεια (υπέροχη η Ρέιτσελ Βάις στο ρόλο) είναι αληθινή ή μέρος της απάτης, έχει ένα ή δυο πράγματα να πει σε όσους αισθάνθηκαν ποτέ πως δεν ελέγχουν την πορεία της ζωής τους.
Αληθινό κρίμα, καθώς αν αυτή η τόσο αστεία και τρυφερή ταινία δε χανόταν στα δαιδαλώδη μονοπότια που η ίδια έσκαψε για τον εαυτό της, θα μιλούσαμε για κάτι αληθινά εξαιρετικό. Όπως και νά'χει, χαίρεσαι που υπάρχει.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Δυο αδέρφια στήνουν κι εκτελούν εξεζητημένες απάτες για όλη τους τη ζωή. Μέχρι που ο ένας από τους δύο αποφασίζει οτι δεν θέλει άλλο αυτή την ψεύτικη ζωή.