Ο Καρλ Κάσπερ, δημοφιλής σεφ ενός εστιατορίου του Λος Άντζελες, απολύεται από τη δουλειά του όταν αντιδρά, διαδοχικά, στα σχόλια ενός γευσοκριτικού περί διατήρησης του παλιού, ξεπερασμένου του μενού και στην άρνηση του αφεντικού του να το ανανεώσει.
Άνεργος κι άφραγκος, δέχεται την πρόταση της Λατίνας πρώην γυναίκας του να του επιχορηγήσει ο άντρας μια κινητή καντίνα, την οποία ο Καρλ θα αρχίσει να δουλεύει με έναν παλιό συνεργάτη του και τον προέφηβο γιο του.
Σύντομα, το περιοδεύον ταχυφαγείο θα γίνει διάσημο για τα γκουρμεδιάρικα σάντουίτς του, βοηθεία και των μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης που προωθεί ο μικρός...
Ως σκηνοθέτης, ο γνωστός καρατερίστας Τζον Φαβρό έχει υπογράψει, μεταξύ άλλων, δύο μεγάλα μπλοκμπάστερ, τα δύο πρώτα «Iron Man», κι ένα ακριβό φιάσκο, το «Cowboys and Aliens».
Από το κόνσεπτ κιόλας γίνεται φανερό πως το «Chef», που έγραψε, παρήγαγε και σκηνοθέτησε ο ίδιος με ανεξάρτητα κεφάλαια, αποτελεί μια απάντησή του σε αφεντικά του Χόλιγουντ και κριτικούς κινηματογράφου που έσπευσαν να τον σταυρώσουν για το «Cowboys and Aliens», κι όχι απλά μια γαστριμαργική κομεντί δρόμου και οικογενειακών σχέσεων.
Ωστόσο, όσο ειλικρινείς είναι οι προθέσεις του να υμνήσει την καλλιτεχνική δημιουργία σε συνθήκες πίεσης, άλλο τόσο γκρινιάρικο και αφελές ηχεί το αίτημά του για συμβιβασμό με τους «διώκτες» του.
Κι όση νοστιμιά κρύβει το ταξίδι της καντίνας κατά μήκος των ΗΠΑ και συγκίνηση ο ποιοτικός χρόνος του πατέρα με τον γιο, άλλο τόσο ασφαλές (το υπέρμετρα χαρούμενο φινάλε της από κάθε μεριά συμφιλίωσης) και «λογοδοσμένο» (στο… twitter, μεταξύ άλλων) καταλήγει το φιλμ.