Η Meghan Markle μοιράστηκε σπάνια φωτογραφία με τον σκύλο της, Mama Mia, λίγο πριν την κυκλοφορία του 'As Ever'

01.04.2025
Η Meghan Markle μοιράστηκε σπάνια φωτογραφία με τον σκύλο της, Mama Mia, λίγο πριν την κυκλοφορία του 'As Ever'
Η Δούκισσα του Σάσεξ συνεχίζει να επεκτείνει το brand της

Η Meghan Markle δίνει στους θαυμαστές της μια μικρή γεύση από τη ζωή της στο Montecito. Λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία των προϊόντων του νέου της lifestyle brand, As Ever, η Δούκισσα του Σάσεξ μοιράστηκε ένα γλυκό στιγμιότυπο από μια προωθητική φωτογράφιση, και ένας από τους αγαπημένους της τετράποδους φίλους έκανε την εμφάνισή του!

Στη φωτογραφία, η Markle κάθεται σε ένα υπαίθριο τραπέζι φορώντας μια κρεμ μπλούζα με αέρινα μανίκια, ενώ μπροστά της υπάρχει ένας λαχταριστός μπουφές με φρέσκα φρούτα, γλυκά και, φυσικά, μαρμελάδα. Δίπλα της είναι ο σκύλος διάσωσής της, Mama Mia, που έχει ακουμπήσει τα πατουσάκια της στην αγκαλιά της. "Αυτή είναι η εβδομάδα μας @aseverofficial," έγραψε η Meghan, αφήνοντας να εννοηθεί πως η κυκλοφορία των προϊόντων είναι πιο κοντά απ' ό,τι φαντάζονται οι fans.

netmefghan 650d1

MEGHAN MARKLE/NETFLIX

Τα νέα του Brand

Σήμερα, η Δούκισσα του Σάσεξ έστειλε ένα newsletter με τίτλο "Made with love", όπου ανακοίνωσε πως τα προϊόντα του "As Ever" θα είναι διαθέσιμα προς πώληση μέσα στην εβδομάδα.

"Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα σας παρουσιάσω τη συλλογή As Ever αυτή την εβδομάδα," έγραψε. "Κάθε προϊόν είναι εμπνευσμένο από τις μικρές, τρυφερές κινήσεις με τις οποίες δείχνω την αγάπη μου στους αγαπημένους μου."

Μεταξύ των προϊόντων, ξεχωρίζει το μείγμα τσαγιού με λεμόνι και τζίντζερ, μια εύκολη εκδοχή του ζεστού ροφήματος που συνηθίζει να φτιάχνει στο σπίτι με φρέσκα λεμόνια από τον κήπο της. Άλλο αγαπημένο της προϊόν είναι το μίγμα για κρέπες, το οποίο, όπως λέει, μετατρέπει ένα απλό κυριακάτικο πρωινό σε μια στιγμή νοσταλγίας, καθώς της θυμίζει το ταξίδι της στη Γαλλία όταν ήταν φοιτήτρια.

Από το "American Riviera Orchard" στο "As Ever"

Το βατόμουρο jam, που αποτέλεσε την αφορμή για την ίδρυση της σειράς προϊόντων, είχε αρχικά ανακοινωθεί ως μέρος του brand American Riviera Orchard το 2024. Τότε, η Meghan είχε στείλει το προϊόν σε 50 φίλους της, ανάμεσά τους η Kris Jenner, η Chrissy Teigen και η Mindy Kaling, για να το δοκιμάσουν πρώτοι.

Όμως, νωρίτερα φέτος, η Δούκισσα αποφάσισε να αλλάξει το όνομα του brand σε "As Ever", σηματοδοτώντας μια νέα φάση στην επιχειρηματική της πορεία.

Το μήνυμα της Meghan

Στο τέλος του newsletter, η Meghan εξηγεί πως μετά από πολλούς μήνες προετοιμασίας και σχεδιασμού (ενώ ταυτόχρονα είναι full-time μαμά!), ήρθε η στιγμή να μοιραστεί το "As Ever" από το δικό της σπίτι στα σπίτια των καταναλωτών, ώστε να μπορούν να κάνουν την καθημερινότητα λίγο πιο όμορφη και ξεχωριστή.

Υπογράφει το μήνυμα της με την χαρακτηριστική φράση:
"As ever, Meghan."