Νικητής στο χλιαρό μέχρι τώρα αγώνα των ρομαντικών κομεντί (27 Φορέματα, Τζακ Ποτ στον Έρωτα) αναμασά ευχάριστα όλα τα γνωστά κλισέ που μάθαμε να αγαπάμε από τότε που Ο Χάρι Γνώρισε τη Σάλι ? αυτή τη φορά όμως με ένα σκοτσέζικο twist. Ο Τομ είναι αμετανόητος εργένης με πανάκριβο διαμέρισμα και πολυτελές lifestyle. Η Χάνα είναι η μοναδική γυναίκα που του αντιστάθηκε στα κολεγιακά του χρόνια με αποτέλεσμα να πάρει προαγωγή σε καλύτερή του φίλη, παρόλο που είναι, ήταν και θα παραμείνει τρελά ερωτευμένη μαζί του. Κι εκεί που η αίσθηση του déjà vu (το χουμε ξαναδει το παραμύθι) έχει αρχίσει να πλησιάζει επικίνδυνα τη νύστα, Σκωτσέζος γαμπρός τη ζητάει ανέλπιστα σε γάμο και μας φτιάχνει τη διάθεση.
Ο Τομ χάνει τη γη κάτω απ’ τα πόδια του, συνειδητοποιεί ( ω, ποία έκπληξη!) ότι η Χάνα είναι η γυναίκα της ζωής του και δέχεται να αναλάβει χρέη παράνυμφου προκειμένου να της αλλάξει γνώμη. Κατά περίεργο τρόπο αρκετά από τα αστειάκια της - υπερβολικά πολυπληθής για ένα τέτοιο εγχείρημα - σεναριογραφικής ομάδας βρίσκουν το στόχο τους, πριν το πρωταγωνιστικό δίδυμο μπει στην τελική ευθεία για το προκαθορισμένο φινάλε. Η Μόναχαν παραμένει γοητευτική παρά τις χαμηλές απαιτήσεις τους ρόλου της (όπου καλείται βασικά να χαμογελάει και να ντύνεται συντηρητικά για να καμουφλάρει την ομορφιά της) και ο Πάτρικ Ντέμπσεϊ ακόμα να μπαγιατέψει όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει από τότε που σέρβιρε στα πλήθη Γρανίτα από Λεμόνι. Σίγουρα όχι καλογραμμένο, αλλά τουλάχιστον συνεπές και χαριτωμένο.
Δέσποινα Παυλάκη