Idra Kayne: Με ενοχλεί το κυνήγι του γρήγορου σουξέ

14.06.2012
H Idra Kayne σε μια απολαυστική συνέντευξη μόνο για το www.e-go.gr.

H Idra Kayne γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα από πατέρα Ουγκαντέζο και μητέρα Ελληνίδα. Σπούδασε για 15 χρόνια χορό (κλασσικό μπαλέτο και jazz) στις σχολές του Γιάννη Μέτση, της Άννας Πέτροβα και του Φωκά Ευαγγελινού. Έχει σπουδάσει φωνητική με τη Νένη Ζάππα και το 2007 αποφοίτησε από το Vocal Art Academy.

Από το 2000 ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική κι έχει εμφανιστεί σε μουσικές σκηνές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (Σταυρός του Νότου, Αρχιτεκτονική, Γαία, Γυάλινο Μουσικό Θέατρο κλπ). Το 2007 παρακολούθησε σεμινάρια τραγουδιού, σύνθεσης, ενορχήστρωσης και beatbox στο Rotterdam στα πλαίσια του προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Roots & Routes και εμφανίστηκε ως support act των DeLa Soul στο φεστιβάλ “Meet The Streets”.

Από το 2008 έως και σήμερα έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες δισκογραφικά αλλά και σε live εμφανίσεις (STAVENTO, Ζακ Στεφάνου, NEBMA κ.α.) Στα τέλη του 2011 κυκλοφορεί το πρώτο προσωπικό της album με τίτλο “DON’T WALK AWAY” από την ΕΜΙ. Το ομώνυμο τραγούδι επέλεξε το Jumping Fish ως «τραγούδι του Jumping Fish” για τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο 2012.

Τον Φεβρουάριο του 2012, συμμετέχει στο επιτυχημένο musical του Τζόναθαν Λάρσον Rent στο θέατρο ΒΕΑΚΗ ερμηνεύοντας δυο δικά της τραγούδια, ενώ παράλληλα κάνει ζωντανές εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Toν Ιούνιο του 2012, μας παραχωρεί μια αποκλειστική συνέντευξη για το www.e-go.gr, με χαμόγελο και θετική διάθεση και τονίζει τι την εκνευρίζει, με τι θα αντάλλαζε την καριέρα της, πώς θέλει να τη θυμούνται και πώς ήταν η εμπειρία της μεχρι σήμερα! Απολαύστε την!

Ε.Σ.

Στα τέλη του προηγούμενου χρόνου, κυκλοφόρησε το πρώτο προσωπικό σου άλμπουμ με τίτλο DON’T WALK AWAY. Ξεχωρίζεις κάποιο από τα κομμάτια του?
-Aν και αγαπώ και τα 9 κομμάτια για διαφορετικούς λόγους, νομίζω ότι αυτό που ξεχωρίζω είναι το “What is going on”.

Στις ζωντανές σου εμφανίσεις βλέπεις τον κόσμο να αντιδρά σε κάποια τραγούδια περισσότερο, και αν ναι σε ποια?
-Έχω παρατηρήσει πολύ θετικές αντιδράσεις στο “Don’t walk away” που είναι και το κομμάτι που έχει ακουστεί περισσότερο, αλλά και στο “what is going on”.

Εσύ προσωπικά είσαι ευχαριστημένη από την πορεία του άλμπουμ σου?
-Eίμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη και ευγνώμων για την πορεία του άλμπουμ ως τώρα.

Τον Φεβρουάριο συμμετείχες στο Rent στο θέατρο ΒΕΑΚΗ ερμηνεύοντας δυο από τα τραγούδια της παράστασης. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία? Δεδομένου ότι έχεις σπουδάσει για 15 χρόνια χορό θα σε ενδιέφερε το μιούζικαλ γενικότερα?
-‘Ηταν μια από ωραιότερες εμπειρίες της ζωής μου! Από μικρή λατρεύω το μιούζικαλ και σίγουρα είναι κάτι που θα ήθελα να ξανακάνω στο μέλλον.

Πριν λίγες μέρες συμμετείχες στη συναυλία για την υποστήριξη των άστεγων της Αθήνας στην Τεχνόπολη με τον Leon και τον Ορέστη Ντάντο. Tαίριαξες μουσικά με τους δύο συναδέλφους? Είναι αυτής της κατεύθυνσης οι μουσικές σου προτιμήσεις?
-Και ο Leon και ο Ορέστης Ντάντος είναι εξαιρετικοί καλλιτέχνες και παρακολουθώ την πορεία τους εδώ και καιρό. Νομίζω ότι μουσικά κινούμαστε σε τρία διαφορετικά μονοπάτια όμως σίγουρα εκπροσωπούμε και οι τρεις μας τη «νέα γενιά» της ελληνικής σκηνής.

Γεννήθηκες και μεγάλωσες στην Αθήνα από πατέρα Ουγκαντέζο και μητέρα Ελληνίδα. Τι μουσικά ακούσματα είχες από το σπίτι σου?
-Επειδή είμαστε οικογενειακώς λάτρεις της μουσικής ακούγαμε σχεδόν τα πάντα. Ελληνική έντεχνη, ποπ, τζαζ, σόουλ, ροκ, χιπ χοπ και βέβαια πολύ αφρικανική μουσική.

Υπάρχει κάτι με το οποίο θα αντάλλαζες την καριέρα σου?
-Δε νομιζω...

Αν έγραφες ένα τραγούδι για τη ζωή σου, τι τίτλο θα του έδινες?
-“Fall seven times, stand up eight”

Με ποιες λέξεις θα ήθελες να σε χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι που σε γνωρίζουν?
-Εργατική, θετική, δυνατή και πάντα χαμογελαστή.

Τι σε εκνευρίζει στα τρέχοντα μουσικά πράγματα?
-Το κυνήγι του γρήγορου σουξέ και η εμμονή στην υποτιθέμενη συνταγή της επιτυχίας.

Και τέλος, αν είχες την ευκαιρία να βάλεις ένα μόνο cd να παίξει σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας στα πλαίσια ενός υποτιθέμενου μαθήματος Μουσικής Εκπαίδευσης, ποιο θα ήταν αυτό?
-Χωρίς αμφιβολία το “The miseducation of Lauryn Hill”

Ε.Σ.